DET ER SLUTT

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I det siste har bloggen blitt satt til side og det har flere av dere lagt merke til. Det er av flere grunner. De siste dagene har jeg måttet gå inn i meg selv når det gjelder litt av hvert. Den største forandringen i livet mitt nå er at jeg er singel. Pierre og jeg har valgt å gå fra hverandre. Det kommer nok som et sjokk for de fleste, men det er nå slik det har blitt. Det er ingen drama, ingenting dumt som har skjedd, men forholdet vårt har utviklet seg i en retning som vi ikke hadde ønsket. Vi går fra hverandre som gode venner, og jeg kommer alltid til å være veldig glad i han uansett hva som skjer i fremtiden. Vi har vært en stor del av hverandres liv i et år nå, så det å avslutte forholdet er selvfølgelig veldig trist og tungt. Samtidig føles det bra at vi enda kan ha en god tone, og at vi fortsatt elsker hverandre. Vi får se hva fremtiden bringer, men per dags dato er dette det rette. 

Nå prøver vi å komme oss gjennom dette sammen, selv om det er ekstremt hardt å innse at det er over mellom oss. Jeg synes at det er vanskelig å fortelle dere det, og akkurat nå angrer jeg på at jeg har vært såpass offentlig med forholdet vårt. For vi begge vet at etter at vi forteller omverdenen om dette, vil spekulasjonene og snakket starte. Det vil vi bare si at det ikke er noe hensikt i, for det har helt ærlig ikke skjedd noe galt, annet enn at forholdet har gått i en annen retning enn vi hadde sett for oss.

Sånn, da var det offisielt ute. Nå håper jeg at dere ikke begynner å skal grave og spekulere, og heller lar oss få den tiden vi trenger. Jeg prøver så godt jeg kan å prioritere jobb, men det er naturligvis litt vanskelig å komme opp med inspirerende tekster og bilder for øyeblikket. Jeg kommer sterkere tilbake! Vi fikser dette også, vet dere. 🙂

PS! Jeg stenger kommentarfeltet på dette innlegget, for vi orker ikke tilbakemeldinger på akkurat dette, nå som det er så ferskt. Håper på forståelse! Klem.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg