ABOUT LAST NIGHT

affiliateslenke



TOPP HER

Goood morgen 💕  Gjett om jeg er happy i dag, det er jo tross alt lørdag – min favoritt dag! Gårsdagen var så gøy, dere. Det er lenge siden jeg har ledd så mye som det jeg gjorde i går. Jeg hadde en super dag som startet med kino, etterfulgt av brynstime. Etterpå dro jeg på middagsdate med jenta mi, før vi dro ut på et par drinker med noen venner. Det å sosialisere seg gjør SÅ mye med humøret mitt merker jeg. Det fikk jeg konstatert nok en gang i går. Jeg har sagt det før og sier det igjen; å ligge hjemme gjør bare saken tusen ganger verre. Så til alle mine søstre som befinner seg i samme situasjon som meg: GET YOUR ASS OUT! Vær med venner, dra ut på middag, kino, shopping.. Whatever, så lenge du ikke graver deg ned i et mørkt hull hjemme! Tro meg, det hjelper mye mer enn du aner.

Nok om det, det temaet kan jeg preache om ved en senere anledning. Nå gjør jeg meg klar for å dra å shoppe med jentene mine Raija og Tine. Jeg har jaktet på et par solbriller i evig tid, og nå vet jeg hvor de selger dem! Jippi! Og så har jeg sett en jakke på Zara jeg bare er nødt til å ha. Viser dere innkjøpet senere, i vanlig ordning. I kveld er det duket for nok en middag ute! Koooselig! 

35 kommentarer

Siste innlegg