I GÅR BLE JEG PÅMINNET OM HAN

Det at alkohol ikke er det lureste å innta når man egentlig ikke har det så fantastisk fint, er ingen løgn. Det fikk jeg erfare i går. Misforstå meg ikke, for jeg hadde det super hyggelig hele kvelden sammen med tidenes vennegjeng som alltid får meg til å føle meg bra, men selvfølgelig måtte det gå til helvete på slutten av kvelden.

Jeg prøver så godt jeg kan å la være å tenke på alt som har skjedd. Jeg prøver iherdig å ikke kjenne på sviket og de vonde følelsene. Men i går, da jeg hadde fått litt innabords og det kom bort hyggelige lesere på byen, begynte tårene å renne. Jeg forstår jo at spørsmålet om hvordan det går med meg etter alt som har skjedd dukker opp, for det er jo i grunn ganske naturlig å spørre om. Spesielt om disse menneskene leser bloggen min. Dessverre så førte det til at jeg til stadighet ble påminnet om han i går. Og med litt alkohol innabords, blir jeg jo ikke akkurat mindre emosjonell..

Det hele endte opp med at vennene mine tok meg med i en taxi, så fortsatte vi “festen” hjemme hos meg istedenfor. Huff, jeg vet ikke.. Jeg tror nok at jeg må revurdere hele denne situasjonen jeg befinner meg i. Kanskje litt mindre festing nå som det enda er litt ferskt. Det tror jeg at jeg hadde hatt godt av.

Jeg er i hvert fall veldig takknemlig for en fin kveld i går, selv om den endte litt kjedelig.. <3 

22 kommentarer
    1. Stå på kjære, fine Isabel. Det jeg beundrer ved deg er at du alltid står på og viser mot i en vanskelig hverdag. Vær lykkelig, det fortjener du! <3

    2. Trist att folk må komme frem å spör om pierre når du har en super kveld med vennene dine, men som du skriver så er det ikke så rart att de spör. Stå på Isabelle du er strek <3 leser bloggen din hver dag :*

    3. Ønsker deg alt godt Isabel, kjærlighetssorg er noe av det vondeste man kan oppleve og jeg synes du har håndtert det såå bra, ser sånn opp til deg❤ Prøver selv å prosessere et brudd, og det er skikkelig kjipt, men det hjelper faktisk å lese det du skriver her på bloggen, det skal du vite. Dette klarer vi. Klem❤

    4. Det er veldig viktig å få ut alle tårene og følelsene før man “lever livet” igjen. Ikke misforstå, man kan ikke låse seg inne i flere uker, men selvfølgelig er ikke alt dette glemt på 2 uker. Og man burde heller starte i det rolige med å ha noen venninner på besøk å se en film/skravle 🙂 få alt ut før man forsiktig beveger seg ut på byen med alkohol i kroppen <3

    5. Jeg skjønner at du er knust . Har blitt svikta før av den personen jeg elsket mest her i live, og var villig til å gi opp familien for han. Sånn er det, noen gang er ting bare ikke ment. Da vil det bli slutt på en eller annen måte. Jeg syns ikke at du skal vise han, hvor knust og dårlig du har det uten han. Aldri hvis fiendene dine din svake side. ❤ gled deg til neste sving, det vil komme en bedre ❤

    6. Håper du kommer over han snart, og innser at du fortjener såå mye bedre. Selvom det er jævlig akkurat nå.
      Men jeg må og slenge inn at du ser fantastisk bra ut for tiden!

    7. Lille lille vennen da – det er ikke greit med slike brudd – men jeg håper at du klarer å se noe positivt i denne situasjonen etter hvert. Det var jo en forferdelig måte Pierre gjorde dette på – så vi skjønner nok alle hvor vondt det må være .
      Det er nok veldig bra at du er mye med familie og venner for tiden – men alkohol gjør oss jo litt mer sår – så det er ikke rart at du ble lei deg når du ble påminnet om det hele tide.
      Sier som Anette : du ser helt fantastisk bra ut for tiden – stå på !!!

    8. Ta vare på deg selv <3 Kjærlighetssorg suger virkelig, men det blir bedre! Du fortjener så mye bedre. Godt du har gode venner som passer på deg <3

    9. Isabel. Jeg forstår deg så alt for godt. Og for deg å høre at “det blir bedre” er nok noe du hører hele tiden men ikke trenger å høre nå. Likevel, DET BLIR BEDRE. Og jeg skulle så inderlig ønske du fikk kjenne på det allerede igår. Du fortjener å ha det bra! Ting tar ting, inkludert sorg. Fortsett å omring deg med så mye folk du bare klarer, men husk å gråt og hyl og rop innimellom også, det er bare sunt. Jeg kjenner det stramme i brystet når jeg leser det du skriver, jeg synes veldig synd på deg som sitter med disse følelsene. Håper du er klar over at du har enormt mange lesere som bare vil deg godt, jeg er en av dem. Ønsker deg kun det beste, klem.

    10. Sender deg en god klem <3 Jeg gikk gjennom et brudd etter 4,5 år sammen nå i høst, det er virkelig ikke en enkel tid du er inne i nå. Ta vare på deg selv, og gjør det som føles riktig for deg 🙂

    11. Har aldri lagt igjen kommentar på bloggen din, men jeg kjenner meg så godt igjen i det du skriver at jeg følte for å legge igjen en liten kommentar. Jeg var kun 16 år når jeg fikk hjertet mitt knust, jeg lærte mange nye ting om meg selv og andre mennesker. Jeg ser på det som en positiv ting og en erfaring ekstra. Som jeg skjønner har bruddet ditt vært veldig tøft, men jeg vet du kommer deg igjennom det <3 Alkohol er nok ikke det lureste å drikke når man er "emosjonelt ustabil", men så lenge du har det gøy med venner og gjør andre ting enn å være alene så vil alle sår leges. Klem<3

    12. Hvem er denne Laila over her?
      Vel, over til noe annet. Det har også vært et brudd i vår familie, men vedkommende drukner seg ikke i alkohol. Bloggen din er blitt kjedelig med MYE fokus på festing, drinker, fastfood, og hangover stadig vekk. Synes du det er morsomt? Jeg tror ikke du kommer raskere over et brudd av å holde på sånn, og du sirkler bare rundt det samme. Det er tomt å feste og drikke og shoppe, man blir bare mer ensom av det og forskyver sorgen. Du bør våge å gå ut i det ukjente,og komme deg videre, og for eksempel gå tur i skogen, lese en god og spennende bok, lære deg å bake, lage mat, gjøre noe kreativt, sy, strikke, være frivillig hjelper et sted. Det er mange ting man kan gjøre for å komme seg videre, bare til info.

    13. Du har tidligere skrevet på bloggen at du hadde lagt av deg tiden din med masse festing, og ut å drikke hver helg, og du hadde vokst som person. Men det virker litt som etter et bruddet, så har du gått litt tilbake til den personen du var da. Kanskje du ikke helt var deg selv 100% i forholdet, eller at du prøver å drukne sorgene med alkohol og festing? Ikke vet jeg, men jeg håper at du finner ut av dette og ser at alkohol og fyll blir ikke løsningen på å komme seg videre.
      Heier på deg, du er en kjempe flink blogger 🙂

    14. Ville bare si imot de kommentarene som har blitt skrevet over.
      Jeg synes personlig at det å være med venner og å ha det gøy hjelper veldig mye med å komme seg over noen. Enig i at promille kan gjøre at man kjenner på følelsene mye sterkere noen ganger. Men det å føle seg fresh å ha det gøy har hjulpet meg mye, å da kommer som oftest festing og shopping inn ☺ kos deg, og gjør det du liker å gjøre. Så går det over til slutt❤ Tiden leger alle sår tross alt, men arr er der for alltid og arr kan klø.

    15. Anonym 16.05: Laila er en person som ER sinnssyk. Hun er overalt :p Skjønner ikke hvorfor bloggere godtar hennes kommentarer.

    16. Hei Isabel<3
      Det du gjør nå, er at du prøver å svelge alle de dårlige følelsene, slik at du kan fokusere på kun det gode, MEN det fungerer dessverre ikke slik. Når du fortrenger slike saker, så går det over mer langsomt. Det gjør at når du blir påminnet om det, så blir du dårlig, osv. Derfor er det så viktig at du lar deg selv virkelig få ut alle de dårlige følelsene, istedenfor å svelge de, for ellers sitter alt egentlig inn i deg. Tenk gjennom alt dere har hatt i forholdet; både det gode og det dårlige, snakk ut, gråt det ut, få ut sinnet, få ut alt! Følelser er ingenting å skjemmes over! Det er utrolig viktig å la seg selv få ut alt dette, for da slipper man blant annet plutselig å bli påminnet om noe og så knekke sammen.
      Ønsker deg all lykke<3 og tro meg, han vil angre! For du ga alt, hele deg, du var bare god mot han. Og dette kommer han til å tenke over, og han vil angre, veldig også.

    17. Ett brudd med det som man trodde var sjelevennen er aldri lett.. Det vil ta tid før man endelig kan føle seg “fri” og klar for å leve livet igjen.
      For å få ut litt av følelsene du sitter inne med, har en ett tips (som jeg har gjort selv når ting har vært vanskelig). Skriv ned alle følelsene du har overfor denne personen med penn og papir. Få ut hver minste følese. Deretter skriver du ned hvem du vil være og hvordan du skal klare det. Gjem brevene til en dag der du trenger å minne deg selv på hvorfor ting endte som det gjorde og hvordan du hadde det da, samtidig som du kan lese noe oppmuntrende som kanskje kan hjelpe deg litt på de tyngre dagene.
      Du er sterk, du er god nok og en dag kommer du til å oppleve ekte kjærlighet igjen <3 men du må bare huske å gi deg selv tid. Det vil ikke være over før du lærer deg å leve uten denne personen.
      Det er lov å falle, for det er noe du vil gjøre flere ganger. Du vil alltid ha en og annen situasjon som gjør at du blir mint på personen, forskjellen fra nå og den dagen det skjer er at du lærer deg å takle situasjonen bedre enn når bruddet er så "ferskt"

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg