ENDELIG SKJER DET!

Sponset behandling


Hei fra frisørstolen! Nå sitter jeg på MOODstudio og får fikset manken min. Dere som har meg på snapchat vet trolig hva jeg har gjort, men til dere andre: jeg har satt inn extentions! Jeg vet at jeg har langt hår fra før, men det jeg ønsket var å få tilbake fylden jeg hadde tidligere. Håret mitt har nemlig blitt så utrolig tynt i det siste. Det kan skje av ulike årsaker, men jeg tror at det er på grunn av stress i mitt tilfelle. Det er fryktelig kjedelig, for jeg har alltid elsket mitt naturlige hår. Så nå holdt jeg altså ikke ut lengre, og satte inn tapeextentions. Håret frisøren min Ann Beate brukte er fra Peakshair, som skal være et supert merke når det kommer til extentions. 

Nå er jeg SÅÅÅ fornøyd atte hjelp! Jeg har virkelig fått den tjukke manken jeg lengtet så sårt etter. Med andre ord er det altså en fryktelig fornøyd frøken som blogger for dere akkurat nå, hehe. Jeg har forresten filmet litt underveis i prosessen i dag, som jeg tenker å klippe inn i en vlogg om ikke lenge. Stay tuned! Jeg viser dere resultatet i løpet av de neste dagene. I dag har jeg nemlig en fullspekket plan med behandling etter behandling. Både vippe-time og laserbehandling står for tur!

_____

For å booke time: ring 22 69 61 53, eller send sms til 922 59 736. Du kan også booke tid via nettsiden her.

9 kommentarer
    1. Hva tror du Pierre tenker den dagen han går ut av paradise og oppdager at du har skrevet om at han har vært der? Ikke vondt ment, bate lurer…

    2. At du hadde tynt hår var vel å ta i litt 🙂 Bare tenker på de mange som ikke har halvparten mengde/tykkelse på håret en gang : ) Bare en mening, ikke noe “hate” mot deg som person : )

    3. Dette var jo det vi tok opp i går, og som mange var enige i. Det blir veldig kjedelig at du kun legger ut slike kjedelige innlegg som går ut på tv-titting, besøk hos frisør, øyevippebehandling o.l. Vi skjønner at du har tøffe tider, men da er det mye bedre at du sier ifra om det, og tar deg en pause ifra bloggingen. 🙂 Dette blir så gørrendes kjedelig.

    4. Ofte når man har vært gravid og hormon nivået synker veldig fort mister man ofte en del hår. Lykke til Bella, det skal baller til for å være så ærlig du er.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg