DET VERSTE SOM KUNNE SKJE, HAR SKJEDD

Gjett hvem som ligger helt død nå, da??? Jeg har blitt syyyk! 😩   Jeg virkelig Hater (med stor H) å ikke være i form.. Jeg er en veldig rastløs sjel, så det å måtte være hjemme å hvile, passer meg virkelig ikke. Jeg prøver å være minst mulig i ro og ikke minst her hjemme for tiden, fordi at jeg prøver å holde meg opptatt med saker og ting hele tiden, men dette her blir jo tidenes festbrems. Det er måte på hvor mye jeg kan foreta meg nå som formen er på bunn. Jeg får krysse fingrene å håpe at det går over like fort som det kom! Tvi tvi!


Jeg har tatt Ibux og kastet inn på med Repsils, så det burde jo hjelpe snart, tenker jeg. Ellers får jeg bare smøre meg med tålmodighet, og satse på at jeg er bedre når jeg våkner i morgen. Snakk om blå-tirsdag, da! Buhu.

38 kommentarer
    1. Hej Isabel! Jag har aldrig kommenterat förut men har läst din blogg ett tag. Jag ville bara säga att jag har varit med om en liknande sak som dig nyligen, där en person man tror att man känner till 110% visar sig vara någon helt annan. Det är liksom inte det han gjorde mot mig som gör mest ont, utan bara vetskapen om den personen jag trott mig känna i all denna tid ALDRIG existerade. Det var bara ett skådespel, han gick runt med en mask. Du är iallafall inte ensam och det är dessa personer som inte mår bra och som kommer inse vad de har gjort i framtiden, inte vi <3 Kram på dig.

    2. Wow. Det verste som kunne skjedd, var at du ble syk og måtte være i ro i en svær seng? Trodde noe ekstremt hadde skjedd. Skjønner det er en kjip situasjon å være syk midt i omstendighetene, men du overdriver..

    3. Haha, “det verste som kunne skje, har skjedd”…. really, girl?? Når ble bloggen din verre enn mammatilmichellw på clickbaits? Trist

    4. På et innlegg lengere ned her legger du ut link for pels jakke. Er ikke du imot pels? vær så snill si du ikke reklamerer for pels ?! Vær så snill!! Pels er det mest grusomme industrien som finnes. Og mest unødvendige!! Vær så snill isabell!

    5. Altså.. når du kler deg som om det skulle være sommer ute så kan du takke deg selv! Hvis dette er noe som er det verste som kunne ha skjedd så må det da gå an å tenke litt på hva man tar på seg? Synest du er ofte syk. Så noe å tenke på kanskje? Herre for en syting jente. Ta deg sammen, det finest da VIRKELIG verre ting!? Høres ut som søsteren min på 14..

    6. Jeg var selv innvolvert i en bilulykke som utløste traumealarm i går, gikk veldig fint, og lettere skader på meg, så jeg er sjeleglad jeg overlevde da bilen er totalvrak i 70 km timen.. Og etter sånne opplevelser, så er det ikke lenger så ille med de gangene man føler seg småsyk.. Prøv å snu det positivt å tenk du er heldig som er en frisk person!

    7. Wow! Du er så sykt fin uten sminke! Du kler den naturlige looken så bra. Savner den litt på deg må jeg egentlig si:( Men du er vakker uansett da😊

    8. Herregud folkens. Er det mulig?!? Hun har sagt mange ganger at hun ikke liker å være alene i leiligheten nå for tiden for det gjør allting verre for henne så da må hun få si at dette er det verste som kunne skjedd henne nå. Djisses!! Det er hennes blogg og hun må få lov til å skrive det hun vil uten at dere skal kommentere idiotiske ting som skal få henne til å føle seg dum. Skjerp dere!
      Kanskje det å være i leiligheten gjør deg syk Isabell? Kanskje du burde flytte snart likevel selvom det er slitsomt å flytte.
      Masse god bedring til deg ❤

    9. God bedring!
      Tenk på alle andre som ligger på sykehus og har det ille der. Mange med kroniske sykdommer som går hver dag med problemer , men som ikke viser det. Heia alle med sykdom, er ikke lett. Alle sliter med sitt. Heldigvis har du en type nå som går over i løpet av en ukes tid. God bedring!

    10. Hei alle sammen.
      Dere kan se de nyeste keeping up with the Kardashian på 123 watchmovies
      Har sette de to første.

    11. Ibux er mer betennelse dempende så hvis du har mer vanlig hodepine (eller smerter noe annet sted) så ville jeg heller tatt en paracet sammen med ibux, funker bedre 🙂

    12. 22:21: Hun har penger til å være syk på hotell eller hos venner om det er et alternativ. Må gå an å reagere når en tror noen en blogger en bryr seg litt om skriver en så sterk overskrift uten at noe helt ekstremt ha skjedd. Har stor forståelse for at ting er kjipt, men dette gikk for langt. Faen asså.

    13. Det er alltid så mange negative kommentarer på denne bloggen:( Skjønner ikke at dere lesere orker å irritere dere så mye over ÉN persons uttalelser om det ene og det andre. Hvis dette er det verste som kunne skje denne jenta for å få flere klikk, er det dere nysgjerrigpettere som heller burde la være å gi denne bloggen en tanke, fremfor å komme med kjedelige kommentarer. Noen ganger ser det ut til å være mer negative enn positive tilbakemeldinger denne bloggen lever av. At ÉN person kan være så irriterende interessant (bokstavelig talt) for mange der ute, undres jeg over. Det gjør deg ikke til noe bedre menneske å slenge dritt, når du egentlig gir totalt blanke i vedkommede. Det er bare en blogg du klikker deg inn på og din drittslenging bidrar til hennes lønn. Nettvett folkens og respekt.

    14. Gratulerer Isabel, du slo nettopp mammaentilmichelle når det kommer til clickbait. Blir litt for kleint

    15. Vær glad du ikke er kronisk syk(lidelse hver eneste dag)Voldsom sutring på deg for noe som går over..Nei,dette er IKKE det verste som kunne skjedd.Hjelpes..

    16. Kor idiot dåkker e… hænnes blogg, ho som bestæm ka ho vil blogge om eller ka enn det måtte være så e det fortsatt kun ho, ingen andre 🙂
      Men ja du kan faktisk bli syk av og bo i den leiligheta.. det e faktisk mulig… no snakka æ om influænsa, spysjuka osv.

    17. Hvem er det som tar disse bildene av deg? 🙂 Uansett! Masse god bedring, kjære deg! 🙂 håper du blir fort frisk igjen. Skjønner du har mye å tenke på fra før også.. Håper alt ordner seg for deg til slutt, det fortjener du. <3

    18. Unnskyld meg.. Men at du mener dette er det verste som kunne skje må du tenke deg om.. Tenk på alle de som har det 1000 ganger verre en du!! Dette er bare trist 😂

    19. Hvis du ikke vil fremstå som grunn, selvopptatt, usympatisk og dramatiserende må du snart skjerpe deg, Isabel!

    20. du tåle vel å være syk
      Du klare vel å la være å tenke på ting hele tiden
      Btw du er mye finere uten sminke enn mye sånn som du pleie å ha
      Og fekk nesten sjokk at du ikke hadde sminket deg samme om du er syk eller ikke ,du pleie aldri å være uten sminke

    21. Ok dette smaker driiit men om du vil bli fort bra anbefaler jeg deg å drikke dette 3 dl vann i en kjele med 5 ta raspet ingefær,juice av en halv-1 sitron,1 sa honning…. Om du vil bli.ekstra fort frisk putter du masse hvitløk oppi. Men da synes jeg det er litt vanskelig å få.det i meg men det du ler som pokker. Kjæresten min lager alltid det når jeg er syk å.kommer meg fortere på.bena da drikker jeg mye av dette ikke bare en omgang ❤ håper du vil prøve å.at det du ler for deg

    22. Når du blir frisk igjen, så tenk på forebygging så det ikke skjer igjen 🙂 Spis grønnsaker hver dag (jo sprekere farger, jo mer vitaminer/mineraler har de. Brokkoli, gulrot, spinat osv), så enkelt og hjelper en hel del! + det og kanskje kle seg etter været/sesongen <3 hehe

    23. Du er støgg med øyenskygge ,spess gråaktig/gullfarge osv
      Du er finere uten noen øyenskygge så det er sagt

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg