LA OSS HA EN JENTEPRAT!

Annonse

LETS HAVE A GIRL TALK

I dag skal vi prate om noe jeg aldri har pratet om før – nemlig truseinnlegg! Det er noe vi alle har bruk for fra tid til annen, og til tross for at det kanskje er litt flaut å prate om, er det helt normalt. Mange tenker på mens så fort de hører truseinnlegg, men truseinnlegg er det som brukes i sluttfasen av en menstruasjon og/eller for å beskytte undertøyet mot for eksempel utflod. Apropos utflod.. Jeg vet at det kan være litt pinlig å prate om dette, men det er derfor dere har meg! Hehe. Utflod er noe de fleste har, og selv om det ofte kan føles som et ubehagelig og følsomt tema, så er det helt vanlig. Det er kroppens fantastiske måte å beskytte underlivet på! Det er absolutt ingenting man skal stresse eller skamme seg over i det hele tatt. Mange har behov for å bruke truseinnlegg på grunn av nettopp dette, slik at man beskytter undertøyet. Da er det viktig med et truseinnlegg som er behagelig, “usynlig” og pustende. Det er i hvert fall det jeg foretrekker!

  · JEG TESTET UT DISSE FIRE FORSKJELLIGE TRUSEINNLEGGENE ·  

1.  Libresse, So slim(grønn pakke): tynn nok for å bruke til alt.

2.  Libresse, normal(rosa pakke): tilpasset for V-sonen. Daglig beskyttelse.

3. Libresse, mulitstyle normal(mørkerosa stor pakke): absorberende kjerne, som normal-typen, men tilpasser seg alle typer undertøy med «vingenen» på siden.

4. Libresse, String(rosa liten pakke): for string-truser, tynn og pustende.

.   .   .

Jeg har testet ut fire forskjellige truseinnlegg i løpet av de siste dagene. De forskjellige truseinnleggene jeg har testet ut ser du på bildet over. Alle disse dekker ulike behov, alt etter hva man behøver/foretrekker. Det jeg liker best med Libresse sine truseinnlegg er at de er parfymefrie (noe som er viktig for underlivet) og puster like godt som en bomullstruse. Det er helt supert at det er luftig og at truseinnlegget puster godt.

Etter å ha testet ut alle de fire forskjellige innleggene, fant jeg fort min favoritt. Nemlig Libresse, String. Den er egnet for string-truser (noe jeg alltid går med), er utrolig fleksibel og det beste av alt: jeg merker ikke at jeg har den på meg. Med andre ord er den veldig behagelig! Denne foretrekker jeg å bruke enten på slutten av en menstruasjon, eller når jeg bare ønsker å beskytte undertøyet. Terningkast 6! Sjekk ut Libresse HER.

Hvilken er din favoritt?

26 kommentarer
    1. Du er herlig og flink Isabel:-) Det er absolutt ingen ting du ikke prater om, og bra er det for det er absolutt ingenting man ikke kan prate om. Flink er du.

    2. Hei isabel! Kunne du laget et innlegg hvor du snakker om sånne her ting? Tror det hadde hjulpet mange:))

    3. ugh utflod har jeg slitt med i åååresvis og bruker av og til tamponger for å slippe stresset med truseinnlegg. Men sier det samme som hun over, har hørt fra alle doktorene mine at truseinnlegg ikke er noe man skal bruke til vanlig og at det tydeligvis skal gi mer utflod med å holde bakteriene så close to åpningen

    4. Libresse string er ogso min favorit.
      Jeg har forresten sokt om medleemskap i Foreningen Fri (Foreningen for kjonns- og seksualitetsmangfold).
      Jeg er innvandrer fra Dannemark/Storbritannie og har mange utfordringer siden jeg er veldig honofil og har afrikansk far.
      Derfor vil en medlemskap vare mig gagnlig.
      Siden jeg soker en jobb på Kiwi.
      Med helsing
      Erik Ribsskog

    5. Kan du være mer aktiv på snapchat på mystoryen din? Er SÅ gøy å se på, uansett hva du legger ut så er det gøy, når du snakker og filmer med vennene dine, spiser mat, er med søskene dine,familie osvosv

    6. Alt med deg er fint, men et tips er kanskje litt kortere negler? det hadde vært finere, for da ser de mer elegante og spesielle ut hvis du skjønner.

    7. burde nevne på at det er veldig viktig å bytte truseinnlegg noen ganger i døgnet. håper du har det bra vakre Bella <3

    8. Når kommer du ut med en videoinnlegg? Du skrev et innlegg for noen uker siden om det. At vi skulle stille spm som vi lurer på også skulle du lage video innlegg om spørsmålene våres der du svarer på spørsmålene

    9. Hei, ikkje relevant te dette innlegge😆 Men lurte på kor de e best å gå på cafe når du e aleina i Oslo?😊 evnt andre ting å gjør på🙌😊

    10. Siden truse er et plagg som vaskes etter å ha brukt det én gang, trenger den ikke å “beskyttes”. Truseinnlegg skaper bare søppel.

    11. Kjempe fint blogg-innlegg Isabell 🙂 Liker veldig godt måten du skriver på! Det er veldig lett å lese og du får alltid frem poenget. Stå på ! <3

    12. Heisann 🙂
      Ville bare skrive til deg og skryte av innlegget ditt:)
      Bra du tar opp temaer som kanskje aller mest den “yngre” generasjon har behov for å få informasjon om:)
      Er nok ett tema som man ikke snakker om fordi det føles unaturlig og flaut.
      Synes det e bra du tar opp seriøse temaer:)
      Synes du ska absolutt fortsette med dette og tror eller vet du kommer til å få mere respekt for bloggen din for at du ikke bare tar opp overfladiske temaer som mange andre gjør 🙂
      Håper du fortsetter med dette 🙂
      Du har ihvertfall fått mer respekt fra meg:)

    13. Synes innlegget her er så supert ! Du må gjøre det til en ‘ting’ på bloggen å skrive slike innlegg 😀 <3

    14. Det er vanelig at det kommer noe hvit på trusa uten at man er kåt?
      Hvorfor kommer det endelig det på trusa?

    15. Du glemte å teste always som har en blomster lukt, den er aller best haha.jeg er en av de som bruker de hver dag, men det er faktisk ikke sunt og kan gi irretasjoner og i verste fall sopp:)) så her må man prioritere om man vil beskytte trusa si mot litt utflod eller musa si mot sopp:D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg