PARADISE HOTEL, LEPPENE MINE ++

affiliateslenker

   UKENS SPØRSMÅL   

Hvilken rosévin vil du anbefale? Til nybegynnere og til oss mer erfarne innen vin-drikking?

Jeg liker godt en som heter “Chill Out” og en som heter “Black Tower”. Nå er ikke jeg veldig kresen eller rutinert på vin i det hele tatt, men det er disse to jeg bruker å drikke. Det er ikke så viktig for meg hvilken det er heller – så lenge det er rosé. Jeg blander den jo ut med Fanta uansett, så smaken blir ikke den samme.

Har du noen gang hatt kort hår? Eller har du lyst til å gjøre det?

Jeg har hatt skulderlangt før. Da var jeg rundt 14 år, tror jeg? Jeg trivdes ikke overhodet, så kort blir jeg nok aldri å gå igjen. Jeg elsker å ha langt hår. Føler det er en del av meg, på en måte? Haha. Hadde følt meg veldig naken om jeg hadde klipt meg, tror jeg.

Så du la ut bilde av deg selv i speilet på Instagram, og så en snusboks i bakgrunn. Med tanke på at du bor alene lurer jeg på om du snuser?

Nei, jeg snuser ikke. Jeg har vel prøvd en eller to ganger, men da har jeg spyttet den ut like fort. Jeg synes at det 1. smaker dritt, 2. er stygt som fy og 3. er farlig. Snusboksen du så på bildet må enten være søsteren min sin eller en kompis sin.

Hvor er den grønne oversized kjolen og de svarte støvlettene du hadde på deg på byen?

Kjole HER og boots HER

Hva tenker du om at folk fremdeles forbinder deg med Paradise Hotel? Er det noe du synes er helt greit, eller skulle du heller ønske at du var ‘bare’ Isabel, ikke “paradise-Isabel”?

Jeg syntes det var kult rett etter deltakelsen, for da var jeg jo “PH-Isabel”. Men nå har jeg jo jobbet med å bygge opp min egen merkevare, og da er ikke PH-stempelet så veldig heldig. Heldigvis har jeg jo gått mer og mer bort fra det, så jeg er fornøyd som det er per dags dato. Nå er jeg jo mer kjent som bloggeren Sraad, fremfor Paradise Hotel. Med det sagt er jeg super takknemlig og glad over at jeg deltok på programmet, for det var det som gjorde at jeg kunne satse på drømmen min som blogger.

Om du får deg kjæreste i fremtiden, er det da noe du kommer til å skrive om på bloggen, eller kommer du til å holde forholdet utenfor i og med at du vet hvor fæle folk kan være til å dikte opp “han er utro”-historier?

Jeg har faktisk skrevet et innlegg om dette som jeg enda ikke har publisert. Der deler jeg tankene mine angående dette. Men for å svare deg kort, så kommer jeg til å gjøre det annerledes enn hvordan jeg gjorde med mitt seneste forhold. Det er sikkert og visst. Det å måtte ha et så offentlig brudd, har vært fryktelig vanskelig. Det har gjort hele prosessen tusen ganger tyngre..

Hvordan er det for venninne dine at du har så mye penger? Når dere reiser på ferie eller bare ut og spiser spanderer du ofte da? 🙂

Jeg spanderer i blant, men det er ikke slik at vennene mine forventer at jeg skal betale. Jeg jobber jo for pengene mine på lik linje som dem. ☺️ Men selvfølgelig synes jeg at det er gøy å spandere inn i mellom! Ferie har jeg spandert på ei venninne tidligere. Det var veldig gøy! Jeg er en veldig gavmild person, så det blir fort til at jeg ønsker å gjøre ting for andre. Det er en av egenskapene jeg verdsetter mest ved meg selv, faktisk.

Skal du ta med småsøsknene dine på ferie i år også? Var utrolig artig å følge med på snap i fjor da det så ut som dere koste dere masse!

Så gøy å høre! Ja, det skal jeg. Det har blitt en tradisjon, hehe. Destinasjonen er jeg fortsatt litt usikker på, men det blir vi å finne ut av sammen, tenker jeg. Fjorårets familietur var over all forventning – jeg koste meg så masse! Trodde kanskje at det skulle bli stress å passe på to barn alene, men det gikk helt supert. De var jo så snille, og kranglet ikke med hverandre. Det hadde de nemlig lovet meg i forkant. 😉 Hehe.

Jeg lurte på noe ang fillers. Hvor ofte må du ta injeksjoner i leppene? Er det ikke slitsomt å tenke på å skulle gjøre det ca årlig resten av livet?

Jeg har faktisk ikke rørt leppene mine på snart et år, tror jeg? Produktet holder veldig godt i leppene mine tydeligvis. Hvor ofte man “må” ta er veldig forskjellig fra person til person. Jeg har en venninne som gjør det hvert tredje måned, mens jeg gjør det kanskje en gang i året. Det er med andre ord veldig individuelt. 

___

STILL GJERNE SPØRSMÅL TIL NESTE UKE!

 

39 kommentarer
    1. Kan du snakke eller forstå arabisk?
      Har du noen favoritter innen arabisk mat?
      Du er så vidunderlig og kjempe flink til å blogge! Stå på vidre, vi digger deg!

    2. Da du var i stockholm med Raija(?) så hadde du på deg en highwaist comfy bukse og en blå bluse/genser på flyet som var såå nydelig!! Å jeg lurer på hvor det antrekket er fra:-)! Ha en fin dag!

    3. Helt ærlig, savner du din gamle nese? Og er du virkelig fornøyd med den du har nå? Du er tøff og flott😘

    4. Er dere ikke venner med Raija lenger? Ser henne aldri med deg lenger?!
      Om du får tilbud fra Bloggerne, vurderer du å bli med denne gsngen?

    5. Blander du rosévin ut med vanlig fanta eller fanta exotic? Eller en annen fanta for den saks skyld? Haha, fikk lyst til å prøve :p

    6. Går det an og ta ut rompeforstørringa viss du ein dag angrer deg??? Skal gjøre det selv har jeg tenkt, men bare viss det er mulig og angre seg en vakker dag.😁

    7. Hvorfor holder du deg på overarmen for å presse opp puppene på bildet over her?
      Er de ikke svære nok?

    8. Tanker på blandingen av alkohol og brus kaster meg rett tilbake til russetiden, kvalme og alt for søte “drinker”. Huff, det er virkelig guffent søtt! Hvis du opplever at du sliter mye med bakfylla så kan grunnen lett være mengden sukker du får i deg når du drikker, og ikke alkohol alene. Det er ofte sukkeret som er den store syndebukken.

    9. Lurer på om du kjenner noe til rumpeimplantatene? Og om du har arr på rumpa? Synes det høres så ubehagelig ut! 🙂

    10. Å kan du være så snill å ikke ta mere fillers i leppene også? Kan du ikke prøve å gå litt tilbake til naturlig?!

    11. Her du noe hotell sentralt i Stavanger og anbefale, litt finere hotellrom gjerne? Tenkt og overraske kjæresten med hotellopphold. Og virker som du alltid finner så fine hotell med badekar osv. Setter veldig pris på svar 🙂 klem

    12. Jeg må bare få sagt det. Jeg har hatt en “hat” for deg når du var sammen med Pierre. Men nå føler jeg at du er deg selv. Ekte Isabel å hun elsker jeg. Du er ikke den personen så var egoistisk. Du er mer livlig, å du er ute me venner å fester. Er så gøy å følge deg på snap. Du fortjene det beste her i live. Ikke mist deg igjen. Isabel jeg digger deg❤

    13. Hei Isabel! Har du det slik du ønsker deg i leiligheten på interiørfronten? Det ser så lite personlig ut i hjemmet ditt, ikke for å være ugrei, men det er myye potensiale som kan jobbes med for at det kan se hakket mer hjemmekoselig ut! Ikke engang et stueteppe har du.. Hehe. Ser du har bittelitt nips her og der, men that’s it. Hadde selvsagt vært inspirerende om du kostet på deg litt til hjemmet og oppdaterte på interiørfront også. 🙂 Ikke bare hud,sminke,turer og klær.. Ha en fin fredag 🙂

    14. Blander man seriøst ut vin?? Jeg henger etter ass 😅 vin kan/skal jo drikkes rent, og det er vel meninga? Jeg blander ikke cider med brus liksom. Trodde man bare blandet vodka og den type alkohol jeg. Nei dette var nytt og rart for meg! Haha

    15. IKke for å pirke men ingen av vinene du kommenterer er Rosè viner. Chill out er en rødvin og Black Tower er en hvitvin

    16. Legg ut videoen, vi heier på deg uansett! Er jo fint for oss lesere å se deg åpne deg og vise litt følelser, bedre å gjøre det nå enn senere!

    17. Black tower er jo Max fjortis vin.. men hvis man uansett skal ødelegge den med brus er det vel greit å kjøpe den, siden den er super billig.

    18. Har du noe smerte nå i nesen etter operasjonen ? Bare lurer på om man får langvarig/kroniske smerter etter en sånn operasjon.
      Blir veldig glad om du kan svare på dette:)

    19. Kan du snakke litt om leppene dine? Hva slags metode er det? Var det vondt? Hvor gjorde du det? Trenger man påfyll, hvor ofte? Hva er prisen?

    20. Jeg vet du er halvt perser og halvt araber men hvilket arabiske land er du fra?
      Er selv araber💜
      Håper på svar💓
      Klem💟

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg