UKEN SOM GIKK

affiliateslenker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

– Litt forsinket UKEN SOM GIKK, men la gå! –

UKENS IRRITASJONSMOMENT

Jeg har hatt det alt for travelt. Det har resultert i en bombet leilighet, dårlig samvittighet ovenfor dere lesere da jeg har blogget i hastverk og et stresset hodet. Men til mitt forsvar hadde jeg jo bursdag forrige uke, og dermed ble det mye tid til diverse feiringer og bare det å kose meg. Det er viktig å puste ut mellom slagene, spesielt når man har fødselsdag. Mamma er så vanvittig snill som kom å shinet leiligheten til meg uten at jeg visste det. Takknemlig! Denne uken er heldigvis mye mindre hektisk, det kjenner jeg passer bra akkurat nå. Pjuh!

UKENS HØYDEPUNKT

Bursdagsfeiringen på lørdag! Jeg hadde det så utrolig gøy med alle sammen fra morgen til kveld. Feiringen startet på spa med mine nærmeste, før det senere var duket for bursdagsfest og deretter en tur på byen. Jentene overnattet hos meg, og kvelden ble avsluttet helt perfekt. En lykkelig 23-åring!

UKENS INNKJØP

Jeg har shoppet masse klær! Jeg har delt mine seneste innkjøp med dere HER. Mine favoritter er disse plaggene:

Body HER / bukser HER

Skinnjakke HER / bukser HER

Body HER / skjørt HER

AKKURAT NÅ

Jeg er for øyeblikket hjemme i leiligheten. TV-en surrer i bakgrunnen mens jeg skriver dette innlegget. Det er merkelig hvor lang tid jeg bruker på å skrive et innlegg for tiden, i forhold til før. Tankene mine dreier seg om noe helt annet, selv om jeg prøver å konsentrere meg om ordene jeg skal skrive. Jeg vet ikke hva jeg surrer med for tiden. Det er som om at jeg føler et enormt tomrom i livet mitt. Noe må skje..

UKENS CRAVING

Matlysten har ikke vært tilstedet. Jeg har levd på baguetter med ost og skinke hele uken, haha. Jeg er så ekstremt kjedelig i matveien at det nesten er litt pinlig. Men! Jeg craver sol, kjærlighet, sommer og Sara. 

UKENS OPPTUR

Søsteren min ble utskrevet fra sykehuset, og operasjonen var vellykket! Wuhu! Stakkars, hun er jo så rastløs der hun må ligge med brukket ankel. Det er ikke mye hun kan ta seg til for tiden, men jeg prøver så godt jeg kan å underholde henne og holde henne med selskap. En dag om gangen!

UKENS NEDTUR

At jeg gråt på bursdagen min. Kjedelig at jeg klarte å la de vonde tankene ødelegge deler av dagen min.. Jeg la ut vloggen fra selve dagen i går, hvor dere blant annet får se meg lei og trist. Ingen filter. Se videoen HER.

UKENS TANKE

Skal jeg dra til Rhodos allerede i Mai, eller skal jeg vente? Noen venner drar ned for å jobbe allerede da, og jeg vurderer sterkt å reise ned jeg også. Mest fordi at Sara endelig er hjemme fra sin evig lange reise og drar dit da, og jeg savner henne ihjel. Jeg skal ikke dit for å jobbe altså, men for å komme meg litt bort. Være med venner, slikke sol, bytte omgivelser. 

UKENS ANTREKK

Kjole fra House Of CB (måtte herme etter Kylie Jenner, si!) / sko HER

Kjolegenser HER / boots HER / fishnet HER / solbriller HER / belte Zara – lignende HER

UKENS MEST LESTE INNLEGG

KAPITELLET ER AVSLUTTET

PARADISE HOTEL, LEPPENE MINE ++

NÅR DERE KOMMENTERER MIN PSYKE

11 kommentarer
    1. Veldig sunt av deg å ta en pause fra Snapchat. Kanskje det vil føre til at du fokuserer mer på bloggen, og publiserer bedre innhold.

    2. Synes folk burde holde seg for gode til å klage på bloggingen hennes nå som hun ikke har det bra! Dere kan ikke forvente dere spennende updates hver dag året rundt.. hun har det tøft så om dere ikke har noe positivt å si så la være å si noe!!
      Jeg synes du burde reise ned til Rhodos i mai og få en forandring😊Sol varme kjekke gutter og vennene dine❤ Det burde du. Stor klem🐣

    3. Har litt sånn tomrom i livet mitt også. Skjønner ikke helt hvorfor. Håper selvfølgelig at jeg finner ut av det snart. Har vært sånn i en måned etter jeg gjorde det slutt med kosekompisen….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg