EN FRYKTELIG EKKEL OPPLEVELSE

affiliateslenker

Usch, jeg må fortelle dere om en ordentlig ekkel hendelse som tok sted på torsdag. Jeg og en annen person var ute på en liten parkeringsplass utenfor en leilighet en god stund hvor vi møttes for å prate. Legg merke til at dette var sent på kvelden, vi snakker rundt klokken 23-24. Det var absolutt ingen rundt oss (trodde vi). Plutselig får jeg melding av venninnen min med printscreen av en snap. På den snappen var jeg og personen jeg var med avbildet i smyg. Altså, jeg fikk frysninger da jeg fikk det tilsendt. Det er fryktelig ekkelt å vite at noen har drevet å tatt bilder av oss uten at vi i det hele tatt har sett en eneste sjel. Dette er ikke første gangen det skjer heller, dessverre. Jeg grøsser. Det er skikkelig ubehagelig å vite at noen andre har drevet å følgt på oss, spesielt når det er snakk om en veldig personlig og ikke minst privat samtale. Hvor lenge det pågikk, hva personen fikk med seg av samtalen vår.. Ja, det må gudene vite. Vi så helt ærlig ikke en eneste person der. Det er det som er ubehagelig.


Genser HER / bukser HER / boots utsolgt, lignende HER

Åh, jeg synes at det er skikkelig ekkelt.. Jeg føler meg så utrolig iakttatt, og det er langt i fra en god følelse.. Nå har jeg hvert fall lært at jeg ikke skal møte noen ute selv om jeg tror vi er alene, dersom jeg ikke vil at det skal komme ut til hele verden. Jeg har ingen anelse om hvem denne personen er, annet enn at den må ha et par følgere da jeg har fått bildet tilsendt av flere av leserne mine også. 

Her gjelder det å ha øyner i nakken, gitt. Blæ! Nå sitter jeg hjemme i sofaen, etter en super gøy kveld ute i går. Formen er faktisk overraskende fin til å være dagen derpå. Jeg skal kaste meg i dusjen, før jeg drar ut å spiser med noen venner. Happy sunday babes!

EDIT: Nå har jeg fått navn på vedkommende. I situasjoner som dette elsker jeg virkelig bloggen. TAKK!

30 kommentarer
    1. Var ikke det den dagen du møtte Pierre? Er du redd for at de skal ha sett noe eller fått med seg noe ang dere? Du har vel navnet på personen hvis det er flere som vet hvem det er?

    2. hallo, folk er galne i hodet. men tror vi fleste skjønner at du snakker om pierre, så du kunne egnt bare skrevet navnet hans. Men herlighet så ekkelt! håper at hvis det gjentar seg at du får gått bort til personen og sagt ifra, da tror jeg ikke de hadde tatt flere bilder for å si det sånn 🙂

    3. I smyg? I smug heter det vel. Hehe! Ekkel følelse var det nok! Men hvorfor ikke møtes hjemme hos en av dere? 🙂

    4. Går du på noe prevensjon nå? Ikke frekk ment, men jeg forstår ikke hvordan du har blitt gravid…du gikk jo på p-pille?
      Digger bloggen din!

    5. Det ble også lagt ut bilder tatt av deg i smug på jodel igår. Tatt bakfra på toalettet hvor du var ute. “sraad viser hud på nox” eller noe var tittelen, med en del stygge kommentarer under..

    6. 16.04.2017 kl.18:17
      Det er fullt mulig å bli gravid selv om du går på p-piller. Det ble jeg, og er det fortsatt 🙂

    7. Dette er rene thrilleren Isabel. Spennende og følge med på hvem dette kan være. Nok av psykoer der ute for og si det sånn. Det er alltid noen skumle/ekle menn i bakgata, bak hjørnet og jeg opplever det selv innimellom at folk, særlig mannfolk tar seg rettigheter til og forfølge pene jenter. Må bli mye strengere straff for slik oppførsel. Satt selv i en park i fjor sommer, så syntes jeg at det kom noen lyder fra bak busken. Jeg tittet men så ingen. Plutselig kom det en ekkel mann rett mot meg og dro hendene sine over hodet mitt aggresivt. Vi ringte politiet da jeg kom løpene hjem til min samboer. Og det viste seg at dette var en etterlyst afghaner som ikke hadde oppholdstillatelse en gang. Ekkelt som faan.

    8. Vem var han som hade en bamseklem med dig och ett. fest grep om din bakdel.
      Han var freck och kysse dej flere ganger under kvelden enligt Snappen??
      Nysgerrig.

    9. Jeg skjønner meg ikke på deg. Du driver og flyr støyende og full rundt i byen, og dingler med vesker til 35000-50000 lapper, bruker penger på søl og alkohol, og klær du ikke bruker. Hvis jeg var deg, ville jeg vært mye mer redd for å bli rana og det som værre er.
      Og venninda di har jo denne fyren på snap, er ikke bare en random snap hvem som helst klarer å plukke opp, det skjønner du vel? Noen ganger lurer jeg på hvor vettet ditt er. Du vil bli sett, men på dine premisser, ikke sant? Om noen år, når du bli voksen, sånn i 40 års alderen, kommer du til å angre så intenst på hvordan du søler med penger på taxi og tull og tøys. For hvis du tror denne pengestrømmen vil fortsette for evig, så tar du feil.
      Og du, jeg kan se hvor tomt og vondt du har det inni deg. Ikke all verdens shopping på Nelly vil ta bort smerten, og tomhetsfølelsen. Du dekker den med en fin genser, men ensomheten du har, og depresjonen, er der like fullt. Og det er så synlig.
      Skulle gjerne ha fortalt det hva livet egentlig er, men du må oppleve det selv. Pass på at du ikke brenner lyset ditt i begge ender, og ender opp som det du frykter mest.
      Lykke til. Du har alle muligheter, men slik du lever nå, er det bare en vei, og det er ikke oppover, dersverre.

    10. La nå jentungen få ha det gøy, uten og måtte fortelle henne hvor syk hun er. Hun er tross i alt bare 23 og 23 åringer skal leve livet, ikke bygge seg opp en hel del forpliktelser, regler og smart vett for at andre skal være fornøyde. Har man penger: Så lev!!!!!

    11. 10.45
      Du er helt på jordet, folk i tidlig 20 årene trenger ikke bruke pengene sine smart, heller skaffe seg erfaringer, opplevelser og minner! Hva så om pengene fra bloggen slutter, da får hun finne en annen jobb for å klare seg da?
      Bare nyyyt denne tiden Isabell, den får du aldri tilbake, gjør absolutt alt som faller deg inn, penger kan du tenke på senere!

    12. Zara: Det der var faktiskt veldig bra skrevet! Tror de fleste er enige som ikke lever et sånt overfladisk liv er enig..
      Verdiløst og ensomt liv virker det som.. trist..

    13. Zara zara: hun er ikke mye ensom. Fin familie og masse venner. Du er ikke bare på jordet zara zara men på et jordet med utedass møkk:-):-):-)

    14. Zara: WHAT THE FUDGE? Hahaha sorry meg, are you for real? “Jeg ser depresjonen?” okey DOC, kan du ikke diagnostisere meg også? Hva med at jeg forteller deg hva jeg har shoppet så kan du kanskje stille en diagnose? Herligfred ville du gått opp i trynet til Isabell og sagt det der? Ææææ jeg får helt hakeslepp…. Leser aldri blogger, kom innom her ved ren tilfeldighet og kommentarfeltet gjør meg kvalm. Så mange slemme mennesker… Føler du deg bedre av å strø salt i såret hennes eller? Fikk du en kjempedigg følelse som varte i 10 sek av å slenge dritt? Jeg er liksom jente… 94er…. Osv selv. Men hvorfor blir ikke jeg sjalu på at andre har det bra? Hm. Lev livet ass Isabell…. Reis. Ha det gøy. Nyt pengene du har. Just have som fun. Kvinner må støtte kvinner, ikke press dem ned. Jeez!

    15. Alle vet hvem du møtte på parkeringsplassen, og alle vet at dere før eller siden blir sammen igjen. Gratulerer, du klarte å lure leserne dine til å tro at dette bruddet ikke var et PR-stunt. Du klarte i såfall nesten å lure leserne dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg