DETTE TRODDE JEG ALDRI SKULLE SKJE

affiliateslenker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Tights HER / caps HER / lignende topp HER

Jeg føler at jeg har endret meg en del i det siste – på en bra måte. Jeg har begynt å ta mer vare på meg selv og prioriterer livsgleden min på et helt nytt nivå. For første gang på lenge setter jeg meg selv i første rekke. Det innebærer blant annet at jeg smått har begynt å trene igjen! At jeg i det hele tatt har klart å levd så lenge uten noe for for trening, er egentlig et mysterium for meg, med tanke på hvordan jeg alltid har vært. Jeg spilte fotball i flere år, gikk på turn, dans og håndball.. På vgs gikk jeg på idrettslinja, hvor jeg stortrivdes med å ha idrett og trening som en såpass stor del av hverdagen min. Jeg har alltid vært en veldig aktiv frøken, sånn egentlig. Men så fort jeg meldte meg på PH og kom hjem fra innspilling, falt treningen helt bort. Festligheter og fyll ble mer “spennende”, så derfor prioriterte jeg heller det, enn å tilbringe flere timer på Elixia. Men! Nå har jeg kommet til et vendepunkt, kjenner jeg. Jeg vil finne tilbake til de sunne vanene, og ikke minst oppnå en ordentlig fit og sunn kropp. Dessuten husker jeg jo hvor gøy jeg syntes det var med trening. Det er jo tross alt en form for terapi, det har det alltid vært for meg. 

Så langt har jeg ikke utført de største treningsøktene, men heller tatt noen øvelser hjemme i stuen, samt gått på daglige powerwalks. Det er hvert fall en start! Nå, etter så kort tid, merker jeg hvor givende det å bevege kroppen er for meg. Treningsmotivasjonen er endelig tilbake, dere! Haha – det tok sin tid (2 år..), men bedre sent enn aldri. 😁 Jeg vil føle meg ordentlig vel når jeg trer på meg bikinien om få uker. Let’s do this!

16 kommentarer
    1. For en deilig følelse<3
      Her er motivasjonen på bunn... altfor glad i mat og festligheter... men når jeg startet dagen i dag med å se på snap storyen din og så bikini snappen, altså! Jeg vil begynne NÅ!
      Du ser helt SMASHING ut😍😍😍

    2. Elske at du legger ut så mye gøy inspo!
      lurte på om du snart skal legge ut sminkevideo? du sminker deg så fint!
      – et spørsmål: kan du si litt om størrelsene hos na-kd? er de små i størrelsen?

    3. Hun har ikke operert leggene, armene, nakken, ryggen, skuldrene så til informasjon alt dette kan hun trene. Dessuten så sier leger at selv om man har “fikset på ting” så holder man den fine figuren flottere om man trener. Det hjelper ikke med silikon om reisverket henger for og si det sånn. Så slutt og kom med spydigheter. Isabel er kjempe flott og flink, og skal nå bli sunn. Får det blitt bedre!:-)

    4. Hei, Isabel! Prøver igjen… Jeg lurer på hvor er den bodyen fra du brukte ute på lørdag? Den var så utrolig fin 🙂
      Takk for svar!
      Klem

    5. Kära Isabel!
      Tar du till Rhodos för ett par uker eller tänker du bli där längre tid?
      Kommer Mathias att jobba på R i sommar oxå?
      Klem!

    6. Trener ikke trene fordi hun har operert? Så slanke folk trenger ikke trene fordi de allerede er slanke? Men i alle dager.. Her trenger folk kunnskap gitt 🙂 utseende kommer sist (helsemessig) når det kommer til trening. Man får SÅ mange “gratis” gevinster av å trene. Psyken får det bedre, hjerte får det bedre, muskler og ledd får det bedre. Hele deg får det bedre, at kroppen formes er bare en bonus!
      Kjempe bra at du tar opp igjen treningen, Isabel 🙂 aldri for seint å starte vettu! Et lite tips er å prøve ut mange treningsformer, så du finner noe du faktisk liker og ikke dabber ut igjen OG start rolig. Vet motivasjonen er på topp helt i starten, men man blir ofte så sinnsykt støl etter et så langt opphold at man orker ikke tanken på å trene igjen. Er den fella mange går i hvert eneste år 🙂 og gjerne varier mellom styrke og kondisjon uansett. Jeg personlig HATER kondisjon og ELSKER styrke, men vet at hjertet har godt av litt kondis så man må bare lide seg gjennom det 🙈

    7. haha trene? du opperere jo bare det som du synes er stygt med deg selv istendenfor å gjøre som oss andre normale personer å faktisk gjøre en innsats.. men neida du opperere bare alt du ikke liker med deg selv inkludert den rompa som ser alt for falsk ut til de tynne låra

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg