ALT OM DAGEN I GÅR

Sponset behandlinger

Dagen i går startet med en avtale i Drammen. Der var jeg på et møte, etterfulgt av behandling hos flinkeste Marit på M Klinikken i Drammen. Dere som har lest bloggen min lenge vet trolig hvem det er, men til dere andre: hun driver med fillers. Det er henne jeg alltid har gått til, og det er samme damen jeg har skrevet om på bloggen ved tidligere anledninger også. For mer info om henne, besøk nettsiden hennes HER. Det var så hyggelig å se henne igjen! Nå er det nesten et år siden jeg var hos henne sist, faktisk. Wow, tiden går fort. Møtet gikk også veldig bra! Når jeg var ferdig der, dro jeg hjem.

Det er uvanlig til meg å være å stå opp klokken 9, så jeg må si at jeg ble positivt overrasket over hvor mye tid jeg hadde i går – haha. Jeg er definitivt ikke en morgen-person, men i går gikk det fint! Etter Drammen-turen slappet jeg av en liten stund hjemme, tømte mailboksen og fikk et kort besøk før jeg dro til Kasja for å få et nytt sett med vipper. Jeg har hørt så utrolig mye bra om henne, så nå kjente jeg at jeg var nødt til å ta turen. Og herlighet – hun levde virkelig opp til forventningene! Vippene mine er så utrooolig fine nå! Jeg viser dere bra bilder senere. Jeg trodde ikke at jeg skulle trives med volumvipper, men der tok jeg feil. For booking av time: klikk HER.


Etter vippe-timen dro jeg rett til solariumet for å få litt farge. Jeg har følt meg så gusten og blek i det siste, så litt D-vitaminer måtte til. Det er merkelig hvor mye freshere jeg føler meg så fort jeg har litt farge på kroppen. Jeg prøver å ikke ta sol ofte da det er veldig skadelig, men i krise situasjoner som nå føler jeg at det går fint. Vanligvis tar jeg jo aldri sol! Kvelden avsluttet jeg med Prison Break og et besøk, før jeg la meg. En veldig fin og innholdsrik dag, synes jeg. Jeg elsker å ha mye å gjøre. Det skal sies at jeg følte meg litt vel utseendefiksert i går da. Først behandling hos Marit, etterfulgt av vippe-time for å så dra å ta sol. JADDA! Viktig å ta vare på seg selv, si. Heh!

37 kommentarer
    1. Tror “krisesituasjon” får en ny betydning den dagen du blir fortalt at du har hudkreft. Neida, men skjønner at man har behov får å føle seg litt mer vel i blandt 😉

    2. Greit at du ikke tar sol så ofte, men sol i 50 min to ganger ila kort tid er ikke akkurat bra det heller😛
      Men fin er du!☺ Lov og skjemme seg bort!☺ Diggeste er å føle seg fresh!

    3. Du må slutte å omtale solarium som “litt d vitaminer”. Solarium er sidestilt med røyking når det kommer til kreftrisiko. I Australia er solarium blitt forbudt. Australia og Norge har mest hudkreft i verden.

    4. Å pumpe opp leppene, sette på falske sett med vipper og øke risikoen for hudkreft er ikke akkurat å “ta vare på seg selv” da..

    5. Spray tan Bella – du merker det på huden senere at du har vært mye i sola. Typisk for din hud ( området du kommer fra ) er pigmentflekker og det vil du ikke ha – tro meg . Men – du er ennå veldig ung og du overdriver ikke ser det ut som. Solfaktor 50 i ansikt, hals og bryst er ikke dumt i solarium heller

    6. Marit er definitivt Norges ærligste og flinkeste kosmetiske sykepleier. Har tidligere gått til andre som defineres som de beste, men ingen av dem kan måle seg med Marit Iren 🙂 Bare tipse deg om neste gang, ikke utsett vippeextension for solarium, høy varme eller veldig kjølig tempratur (typ kjølende øyemaske) de første 24 timene etter påsett/påfyll. Vent heller med sol eller ta det før vippetimen din 🙂

    7. Ååååå all denne negativiteten altså. Leger sier veldig forskjellig der. Flere leger jeg vet om sier at litt soliarum er bare sunt. Så lenge du ikke har rødt hår og veldig anlegg for solbrenthet. Min mor er 55 og har tatt soliarum hele livet ,til tider veldig mye. Og hun har ikke en eneste rynke, bare en silkemyk stram flott hud. Tantene mine er i 60 åra og har tatt soliarum siden de var i 30 årene og de er friske som fisker. Så det og sammenligne røyk og soliarum er bare dumt. Så gjelder det selvfølgelig og ikke sole seg overdrevent da. Alt med måte er det beste når det gjelder det meste. Flotte bilder av deg Isabel. Du har virkelig flott kropp nå.

    8. Hei! Jeg liker deg og følger deg, men skjønner ikke hvorfor du tar fillers og løsvipper og alt det andre du gjør. Du er jo så ung og pen som du er, spar det til du blir tyve-tredve år eldre når du kanskje trenger det? Du har lagt ut noen bilder av deg tidligere, som naturlig, og da er du såå mye søtere og finere! Du trenger ikke alt det stæsjet for du er så utrolig finere i deg selv!

    9. Har astma og selbruner og spraytan er ikke anbefalt av norges astma og allergiforbund. Har prøvd det to ganger, endte opp på legevakta med astmaanfall. Jeg sier JA til litt soliarum nå og da. Men tar aldri lenger enn 30 min.

    10. Du har virkelig ikke intelligens.
      Du får ikke vitamin D av solarium det får du av den naturlige solen.
      Omg du er så dum

    11. Isabel!
      Varför har du lagt av med att svara på frågor i kommentarsfälten?
      Är på nedtur eller bara trött på bloggen?
      Klem!

    12. Når har du egentlig tenkt til å slutte med alle de 300 sekundene med fylle snaps på Snapchat? Er utrolig kleint å se på, ikke rart du har fylleangst dagen derpå er nye gutter som kysser deg på kinnet hver gang..

    13. Gleder meg til å se vippene! Jeg lurte på hvor den hvite toppen du har på deg på de nyeste bildene på instagram er fra? og den shiny adidas jakken er fra 🙂 Du ser superflott ut, anbefaler å ta en titt innom Blink Beauty Clinic, utrolig dyktige stylister der 🙂

    14. Isabel!
      Det är trist att det verkar som om du lagt ned bloggen. Frånsett ett litet inlägg om vad du gjorde i onsdags så har man inte sett ett enda livstecken på bloggen sedan dess. Desstomera livstecken på Snap där du festar hela natten igenom. Inte så konstigt att du inte orkar med att sköta bloggen. Jag antar att du skall ut och festa både ikväll och lördag kväll så något mer livstecken
      på bloggen förrän tidigast måndag kväll är väl inte att vänta sig.
      Glöm inte att bloggen är ditt arbete och din inkomst.
      IN T E maximalt sätt att sköta ditt arbete med bloggen!!
      😤😡💌

    15. Isabel!
      Det verkar som om du pausat bloggen. Senaste inlägget är från vad du gjorde i onsdags. Efter det inget livstecken och inga svar på frågor på tidigare kommentarsfält.
      Det är bara på Snap du visar livstecken och jag inser att festandet tar all kraft och eftersom jag räknar med att du skall ut och festa ikväll fredag och imorgon
      lördag så har du väl inte återhämtat dig förrän måndag kväll.
      Tänk lite på att bloggen är ditt jobb och grunden till dina inkomster. Slarva med jobbet och rätt som det är har kunderna slutat handla.
      Hoppas du kan skärpa dig för jag gillar Dig. och bloggen.
      Klem.💌😩🙁😡

    16. Hei Isabel!
      Du har ju som målsättning at blogga tre gånger om dagen. Då blir man lite skuffet när det bara blir en liten tunn blogg!
      Du har väl varit ute och festat lika mycket den senaste tiden som under hela tiden du inte var singel. I vart fall syntes det inte som om att ni var ute och festade så ofta under 2016.
      När åker du till Rhodos och för hur lång tid?
      Du är en fin ung kvinna som jag gillar och hoppas att ditt liv nu har börjat arta sig. Det har tagit snart tre månader, men det var flera som satte upp det som ett delmål för dig.
      Klem!
      Magrik/Hennus
      💝😄👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg