UKENS SPØRSMÅL

Har du ett forhold til Undheim? Det er veldig mye snakk om deg der.

Undheim er den bittelille bygden jeg ble flyttet til da jeg ble plassert i fosterhjem som 11-åring. Det var vel ikke helt optimalt for meg som både var og er en by-jente. Vel, hva skal jeg si? Det er et ekstremt lite sted hvor absolutt alle kjenner alle. Jeg bodde der i seks år, og jeg kan vel si at det ikke akkurat var et sted jeg trivdes med å bo på. Jeg er en by-jente, så det å bo på landet var ikke noe jeg var begeistret over, kan man vel si. At det er mye snakk om meg der, det tror jeg på. Hehe! Det har det for så vidt alltid vært.

Er du fornøyd med livet ditt slik som det er nå?

Ja, slik livet mitt er per dags dato er jeg fornøyd med. Jeg har en fantastisk flott familie, flere venner enn noensinne, en fin leilighet, en drit kul jobb som jeg stortrives med og en god økonomi. Livsgleden er tilbake, og jeg føler selv at jeg har funnet tilbake til den jenta jeg egentlig er. Jeg er ikke lengre like usikker på meg selv som det jeg var i fjor da jeg utførte x antall inngrep. Det er selvfølgelig enda “brister” jeg gjerne skulle endret på, men jeg har ikke samme tankegang som før lengre. Jeg godtar heller disse “feilene”, istedenfor å legge meg under kniven enda en gang. Det er jeg veldig stolt over, faktisk. Det jeg drev med i fjor er så langt i fra sunt som det overhodet er mulig å bli.

Du har så fin farge på leppene! Har du permanent long-time liner, eller bruker du lipliner hver dag? 🙂

Tusen takk! Jeg bruker en lipliner hver dag, ingenting permanent. Jeg vil gjøre det, da! Så slipper jeg å tegne dem hver dag, hehe. 

Hvilken nettside var det du nevnte på Snapchat i går som kunne konkurrere med Nelly?

Det var Missguided! Altså, de har såååå mye fint at jeg dør. Jeg skulle aldri kommet over den nettsiden, kjenner jeg. Haha! De har seriøst de kuleste klærne. En bestilling er gjort (shocker…), og planen er selvfølgelig å vise dere innkjøpet så fort jeg mottar pakken. Så spent!

Det ser ut til at du kjøper ekstreme mengder klær, opptil flere ganger i uken. Skulle gjerne gjort det selv, men vet søren ikke hvor jeg skulle gjort av disse mengdene med klær. Så hva er trikset? Er det noe inn og noe ut, eller har du et gedigent walk inn som stadig har plass til litt til?

Haha, godt spørsmål! Vet du, garderoben min ser I.K.K.E ut! Jeg prøvde å ha litt system nå nylig, men det var bare å gi opp. Som du sier, jeg har gedigne mengder med klær, så med mindre jeg fikser et walk in closet, kommer alt bare til å være et eneste stort rot. I min neste leilighet skal jeg definitivt sørge for at jeg har tidenes walk in. Det er et krav! 😉

Tror du at du kommer til å slutte å blogge noen gang?

Nei. Jeg skal ikke legge skjul på at bloggen ble nedprioritert når jeg gikk gjennom et veldig tøft brudd. Da hadde jeg ikke den lysten og gnisten for noe som helst, og da spesielt ikke bloggen. Det var veldig vanskelig for meg å blogge for dere når jeg ikke gjorde annet enn å gråte i sengen dag inn og dag ut. Det var ingenting nytt å meddele, annet enn at livet sugte – haha. Da syntes jeg faktisk at bloggen var vanskelig å holde gående. Heldigvis er den tid over, og Blogg-Bella er tilbake for lengs. <3

Hei! Jeg liker deg og følger deg, men skjønner ikke hvorfor du tar fillers og løsvipper og alt det andre du gjør. Du er jo så ung og pen som du er, spar det til du blir tyve-tredve år eldre når du kanskje trenger det? Du har lagt ut noen bilder av deg tidligere, som naturlig, og da er du så mye søtere og finere! Du trenger ikke alt det stæsjet for du er så utrolig finere i deg selv!

Jeg gjør det fordi at jeg naturligvis synes at det er fint selv 🙂 Smaken er som baken – delt i to. Noen ganger synes jeg at det er deilig å bare være naturlig – uten all sminken og alt stæsj, men mesteparten av tiden elsker jeg å glamme meg opp. Men så hyggelig at du synes at jeg er fin naturlig. <3

Holder du på med noen nå?

Jeg har fått en del kommentarer angående at jeg tydeligvis skal ha en greie med både han ene og han andre. Slike rykter og spekulasjoner oppstod seriøst dagen etter at jeg ble singel. Jeg vet ikke hvor folk får det fra, men jeg kan i hvert fall avkrefte alle romanse rykter. Jeg er singel, og trives veldig godt med det. Kjærlighet er som sagt noe jeg er veldig redd for, så det blir nok lenge til jeg tørr å kaste meg ut i det på nytt. 

____

STILL GJERNE SPØRSMÅL TIL NESTE UKE!

26 kommentarer
    1. Hei 🙂 Så på snap fra i går at du var ute og spiste/hadde drinker med moren og søsteren din (før du dro ut videre på kvelden). Hvor var det? Det så veldig koselig ut!

    2. Du må komme med tips om “hvordan komme seg gjennom kjærlighetssorg”! Vet ikke om du setter på en maske (noe som er veldig forståelig, det gjør alle: kjendis eller ei). Men virker som du er på god vei ut av den, og jeg vil gjerne vite hooow? Jeg sitter fortsatt og kan savne og felle en tåre over eksen min, det er over 5 år siden vi slo opp, og nærmere 4 år siden vi i det heletatt snakket sammen.. Men kanskje det bare er sånn? At den virkelig ekte kjærligheten aldri forsvinner helt selv om man har funnet en ny? 🙂 jeg virkelig elsker min nåværende kjæreste, men det er bare noe med eksen jeg aldri klarer å gi helt slipp på.

    3. Glad for at du har innsett at du må passe litt på når det gjelder operasjoner 🙂 Altså, gjør som du vil, selvfølgelig, men det er et massivt steg på veien mot en sunnere psyke når man innser at ens grunner egentlig var selvdestruktive. Har vært der selv! Du er uansett pen, både inni og utenpå! (Og jeg synes seriøst du har et penere ansikt enn Kim K)

    4. Hvilken bank har du? Såfall har de fleste banker en funksjon som gjør at du kan sortere hva du bruker pengene dine på! Er dette noe du kunne delt, for det er morro å se hva folk med en god økonomi bruker penger på og hvor mye?

    5. Kunne du hatt en mer “personlig” video der du forteller hvordan du har kommet deg gjennom diverse sorger i livet og gir tips til diverse ting?

    6. Siden du ikke har en “normal” hverdag, hvorfor er plutselig søndager de dagene du skal være produktiv, eller du gleder deg til helg når alle dagene er like? Isåfall hva er det du har satt planer som er vaner du gjør i hverdagene slik du slipper å gjør dem i helgene hvis du skjønenr?

    7. Hei, hvordan går det med lappen? Holder du forsatt på med lappen eller har du tatt pause frå det?

    8. Jeg lurer veldig på hvor er eyelineren du bruker i våtkanten din fra?
      Og hvilke produkter bruker du til og konturene nesen din!
      Hadde vært så kult hvis du hadde lagt ut et bilde eller video hvordan du konturerer besten din og eventuelt resten av ansiktet 💕
      PS digger deg mye mer nå som du er singel og litt mere sårbar selv om det suger :/

    9. Gøy spørsmål 🙂
      Ettersom du har mye tid til deg selv, antar jeg at du spiller ganske mye Candy Crush, eller tar jeg feil? 😀 Hvilket level er du på og nyter du hvert minutt av gametimen din? 😉 Ellers håper jeg at alt står bra til og ønsker deg en fin kveld videre! Du er super kul.

    10. Bestilte en pakke fra missguided å alt ble sendt rett tilbake.. gledet meg så mye, ingenting passet, ikke fint i stoffet … selvom jeg bestilte min størrelse var det endten for stort, for lite eller gjennomsiktig. håper du har mer lykke med sida enn jeg hadde.
      hadde også endel problemer med kundeservicen pga tilbakebetaling..
      Holder meg til Nelly jeg!

    11. Hei fantastiske deg! <3
      På tide med ny header?
      du har nevnt det flere ganger tidligere og til å med fått flere til å ordne forskjellige eksemplarer til deg, likte du ikke noen av dem, eller hvordan ble det? 🙂

    12. Hei! Elsker bloggen din, og følger mye med på deg:)
      Tenkte bare å si at, med tanke på alle klærne du har, så kunne du laget en bruker på Tise og selge de tingene du ikke bruker lenger:)
      Hadde fulgt deg der i hvert fall!
      Ha en fin kveld videre! Klem

    13. Hei, hvordan går det med lappen? Holder du fortsatt på med det?
      Siden du har en god økonomi ville jeg tatt den om jeg var deg. Mange venter siden de ikke har råd. Lykke til!:-)

    14. jeg lurte på hvor du kjøper buksene dine fra. jeg er også rundt 1.60, så syns det er litt vanskelig å finne bukser som ikke er for lange.

    15. På paradis Hotel, hva gjør dere når det er fredag, lørdag og søndag? Da vi ikke ser hva som skjer. Elller er det bare fire dager i en uke?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg