JEG VIL EGENTLIG LYVE TIL DERE

OLYMPUS DIGITAL CAMERAAh… Jeg har tidenes kjipeste dag. Jeg har egentlig lyst til å lyve til dere og påta en maske hvor jeg forteller dere at denne dagen er superfin, gøy, at jeg er glad og alt det der. Men slik er det ikke. Jeg har på en måte “lovet” meg selv å ikke fortelle når jeg har dårlige dager lengre, for jeg føler at livet mitt har vært kjipt en ganske god stund nå, og derfor føler jeg at jeg bare maser og maser om det. Men vet dere? Hvorfor skal jeg legge skjul på at livet mitt kan være like grått som kanskje ditt kan være? Ja, jeg er en blogger, men det betyr ikke at jeg ikke er menneskelig. Jeg har aldri vært, og vil aldri bli en av de bloggerne som fremstiller livet som “picture perfect” på bloggene sine. Never. Det er falskt i mine øyner. Jeg forteller om tidene hvor sola skinner, på lik linje som når det stormer på som verst.

Som dere kanskje forstår, skal ikke jeg hverken gjøre noe fancy eller spennende i dag. Jeg sitter fortsatt i morgenkåpa, skal innta frokosten nå og så er planen å se på serier resten av dagen. Takk Gud for at jeg både har sjokolade og seigmenn i hus. OG COLA!! Yes! Det var dagens høydepunkt right there. Haha. Håper dere har en litt mer gøyal dag enn hva denne frøkna har. Klem!

44 kommentarer
    1. Livet har vært kjipt i det siste? Du har jo skrevet at du har hatt det så fantastisk? Og samtidig skriver du at du aldri legger skjul på noe og alltid er ærlig? Hahaha herregud

    2. “Det er ikke en Kim K rumpe som sagt, men akkurat det resultatet jeg ønsket meg. En spretten, stram, fin og formfull rumpe med litt ekstra størrelse. Ikke noe overdrevet! Jeg ville ha et naturlig resultat som passet til min lille kropp, og det fikk jeg. ”
      Kom over det innlegget som var fra “før etter” innlegget ditt angående din første rumpeoperasjonen, og lurer litt på hva du tenker om det innlegget nå som rumpa de ikke ser naturlig ut 🙂 Kan du plis svare? :):)

    3. Tenker du virkelig at vi andre, eller vi som ikke er bloggere har grå liv? Eller misforstår jeg deg nå? Det virker som om du svinger så mye og raskt i humøret, at det er vanskelig for deg. Kanskje det ville hjelpe om du lære å rette fokus mer utover? Å ha veldig mye tid til å tenke på seg selv er som regel ikke helsefremmende.

    4. Du trenger vel ikke akkurat lyve selv om du ikke sier om du har det rævva eller heeelt fantastisk? Vi trenger jo ikke å vite hvordan du har det hele tiden, det svinger jo så fort og så ofte fra den ene ytterligheten til den andre. Dessuten, det at du så ofte skriver om hvordan du har det (topp eller jævlig), gjør jo også at du kjenner ekstra etter – ikke sikkert at du blir mer stabil av det. Hold noe for deg selv, du.

    5. hei.slik de andre over i kommentarfeltet sier så svinger humøret ditt så veldig. etter blogginnleggene dine å dømme så henger de “dårlige” dagene med at du ikke har planlagt noe spesielt. kanskje det er lurt for deg å virkelig lære deg å være alene uten noe som helst planer? det hadde også gjort det lettere for deg å se forskjell på når du har en dårlig dag og når du egentlig bare “kjeder” deg eller lignende 🙂

    6. Uff, sånne dager har vi alle. Jeg har forsåvidt min i dag jeg også🙈 Så her er det jordbær og kremfløte for alle pengene. Håper vi begge våkner til en bedre dag i morgen❤️

    7. Ida: Tror ikke du mener det vondt, men jeg synes ikke vi skal diagnostisere. Dessuten er frekvensen på svingningene mellom depresjon og mani/hypomani hos bipolare atskillig saktere enn fra dag til dag slik det virker som om Isabell har.

    8. Hahaha, du som skrev 18:10 vedder på at Isabel sitter nå i skrivende stund og shopper på Nelly for 10.000 (minst) for a drukne sorgene. Ikkje bra…

    9. Irina: Åååh, nam! Nå fristet du meg til å dra på butikken å kjøpe nettopp det.. Haha, jeg skal faktisk gjøre det! NAM <3 Håper det blir bedre, ja. Klem <3

    10. Helens: Du misforstår meg kraftig. Jeg mener at det er mange som tror at vi bloggere/offentlige personer har et liv som ikke byr på nedturer og vanskelige tider. Poenget mitt var at jeg kan ha det like tøft som alle andre 🙂 Klem.

    11. Jeg har en sånn dag i dag jeg også, helt blæh… Gidder ikke gjøre noe her hjemme heller… Vi får satse på at morgendagen blir bedre, stort værre enn det er nå kan det likevel ikke bli😉

    12. Kära Isabel!
      Liker Dig oavsett om Du är grå eller strålande röd. På onsdag är det 17 mai och då skall Du ju på fest på Vox eller något annat ställe.
      Ha det bra!
      Klem
      Henrik 💖👍

    13. Er det som at du bare våkner og ” idag er en dårlig dag” eller har det skjedd noe akuratt Idag som gjør at dagen blir dårlig eller savner du Pierre? Skjønner ikke Innlegget helt Isabel

    14. Vet du hva, jeg skjønner deg så ekstremt godt.. kjærlighetsssorg bærer med seg mye vondt, men hvor man klarer å ha fine dager innimellom. Syns det er helt sykt at folk som ikke kjenner deg skal diagnosere deg med bipolar lidelse eller depresjon? Vi bør sette pris på bloggere som viser de negative sidene ved livet, og ikke later som alt er rosenrødt. Du er et flott menneske Isabel, og du er enn flink blogger. Sikkert usannsynlig at du tar dette til deg, ettersom du er en av landets største bloggere – men jeg ønsker deg helt oppriktig bare godt. Du fortjener ikke de idiotiske kommentarene, og jeg håper og tror du kommer deg sterkere ut av dette! Du er en sterk person Isabel. Beundrer deg stort, og lykke lykke til!
      Slike dager har vi alle, spesielt når det er triste ting som har skjedd. Tåpelige og uniformerte mennesker som mener det er tegn på psykiske lidelser.
      Stor klem❤️

    15. Hvis du kjøper kylie sin sminke koffer vise du dem aldri frem????? Eller bare dolce lipstick du kjøpe???

    16. Glemte en ting ,lest at du bruke so cute og dolce fra kylie er det ingenting mer av sminken hennes du bruke????

    17. Anonym: Det kommer veldig mange nærmere stygge kommentarer fra deg, jeg ser din ip-adresse, og jeg ser at du er samme person som spammer med masse negativt. Om du ikke gir deg, må jeg dessverre blokkere din IP-adresse.

    18. Syns det e fint at du dele det videre og uansett om du e blogger, så e det fortsatt normalt og ha dårlige daga 🙂
      Fin på bilde va du værtfall ♡

    19. Så mange idiotiske kommentarer. Kjærlighetssorg, eller sorg i seg selv, ER opp og ned. Det er å ha det fint for så å ha det jævlig. Det vet jeg, fordi jeg går gjennom noe helt jævlig selv. Men det betyr ikke at man aldri kan ha det bra.
      Du klarer deg så fint, Isabel. Det er helt greit å ikke ha det bra alltid. Og ikke misforstå – jeg unner deg selvfølgelig ikke å ha det kjipt – men det er litt fint å se andre som er i samme situasjon som en selv innimellom, og at det finnes noen et sted som kan forstå. Hang in there 🙂

    20. Innta frokost kl. TI OVER HALV TRE? Herre Gud, du er tydeligvis fremdeles spiseforstyrret!
      Dette er det verste jeg har hørt. Mange spiser middag på denne tiden !

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg