ANTREKK

affiliateslenker






JEANS HER // BODY HER // SANDALER HER // VESKE CÈLINE

18 kommentarer
    1. Hei Isabel
      Ville bare si at du virket utrolig jordnær og sympatisk i spørsmålsrunden din, var kjekt å se! Fikk se en mitt anneni side enn det jeg er vant til på bloggen din 🙂
      Håret ditt var fint med de store krøllene i lengden. Hvordan får du det til?

    2. Hei! Du fortalte du skal reise i slutten av mai til Rhodos?
      Det skal jeg også, lurte på om det er 21.mai du reiser og eventuelt hvor? 😀

    3. Fine bilder 🙂
      Men første bilde er du veldig hvit i forhold til ansiktet ditt. Kanskje det er lyset, eller så bør du vurdere en lysere foundation 🙈

    4. Du bruker veeldig mye overpyntede klær for en vanlig hverdag. Kler du deg opp og sminker deg kun for å ta bilder og så rett tilake i koseklærne?

    5. Veldig fint antrekk! <3
      Jeg ser at de fleste bildene er tatt nedefra og opp. Jeg skjønner at det kan gi en "effekt" og variasjon, men det ser også litt rart ut noen ganger når det er ulik høyde på fotograf og modell. Smak og behag så klart, ikke ment som noe negativt. 🙂

    6. Den bodyen er såå fin, synd jeg har så små pupper så det hadde bare sett rart ut om bhen min syntes gjennom🙄

    7. Veldig annerledes bilder! På første ser du hvor mye sminke du bruker og du ser veldig sur ut på bildene 🙁

    8. Heia sexy 🙂 Kunne jo tenke meg å se deg i bare den bodyen jeg da……. Det kunne jo lyst opp en ellers veeeldig grå Tirsdag 😉 Er det string? I så fall vil jeg veldig gjerne se rumpa di i den nåååååå 😉
      Håper du har en strålende dag Bella.
      Stor klem til deg.
      Espen.

    9. Å wæææo du e sååå fin ♡
      Men du ? – Ser du nån forskjella på safari på iphone 6 og 7 plus som du har no, e skrifta større eller e den lik ? 🙂
      Håpe du svare, da ville æ blitt evig glad og du ville fått mæ i humør idag.

    10. Du over her – mye? Er jo helt normalt å kle seg slik til hverdags, mange som gjør det! Smak og behag 🙂 Du ser strålende ut! Fortsett å kle deg slik! 🙂

    11. du er helt utrolig nydelig!! ser ikke hvorfor folk sier du er overpyntet til hverdags, er jo bare kjempe fint å pynte seg litt hver dag, uansett hva man skal!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg