DAGENS LISTE

affiliateslenker


KJOLE HER // SANDALER HER // JAKKE UTSOLGT – LIGNENDE HER

   EN LITEN LISTE   

Hvordan er formen?

Den er så som så. Jeg er rimelig redusert etter gårsdagens festligheter, kan man vel si. Ellers har jeg sovet alt for lite de tre siste døgnene, så jeg merker at jeg er skikkelig sliten i dag. 

Hva har du på deg?

I dag er ingenting annet enn joggeklær som er innafor, altså! Jeg har på meg en tights og en Nike cropped hoodie. Komfortabelt og mysig!

Dagens tanker?

Jeg må se til å få startet med pakkingen. Jeg reiser jo på søndag (shit som tiden flyr!), så all verden med tid har jeg jo ikke. For første gang på lenge gleder jeg meg faktisk til pakkingen. Jeg har jo klikket hjem så mye fint! Wuhu! Er det bare jeg som ALLTID flyr med overvekt? Det spiller ingen rolle om det er snakk om en weekendtur eller en lang ferie – overvekt blir det uansett. 

Dagens nedtur?

Jeg er drit sulten, og ingenting jeg har i kjøleskapet er særlig fristende. Ergo: jeg må på butikken. Haha, det frister LITE! Handleturer er så ekstremt kjedelig. Jeg handler ikke med mindre mamma kommer å tvinger meg med. Jadda!

Dagens opptur?

Jeg har fått freshet opp håret mitt hos beste Ann Beate på MOODstudio (sponset behandling). Nå er jeg klar for ferie, dere! Nå gjenstår det å se hvordan det ser ut når jeg kommer hjem fra sol, salt og bad. Heh!

Hva kjøpte du senest?

Taxi fra og til frisøren!

Hvem sov du sammen med sist?

Det er og forblir hemmelig. Hihi! Jeg kan jo nevne Kitty-bamsen min da. Hun sover jeg jo med uansett – hehe. 

10 kommentarer
    1. Husk at selv om du flyr med overvekt i kofferten din, så bidrar ikke du selv med kofferten din mer enn en tung dame uten overvekt i sin bagasje. La oss si at ei jente som veier 65 kg selv og har en koffert på 26 kg (altså 6 kg over det som er med i prisen på biletten). Det er 91 kg til sammen. Og så har en annen kvinne med seg 20 kg, altså 1 kolli. Men denne kvinnen veier 98 kg. Da bidrar denne kvinnen tilsammen 118 kg. Som er 27 kg mer enn hun første. Enda den første jenta har så mye mindre vekt med på fly så må hun betale mer…..urettferdig. Franske flyselskap har løst denne urettmessige problematikken ved og veige passasjerene.

    2. Hvilke concealer bruker du? Bruker du eventuelt et pudder over concealeren for å få det så lyst under øynene? såååå fint<3

    3. Hva syntes du om at folk på grabbarna grus i Rhodos bruker deg som PR? Folk betalte 70euro i armbånd der for at de trodde du skulle være der. Spørr Ella og Sara – skammelig!

    4. Livet må bli innmari kjipt hvis man ser på det å gå på butikken som en nedtur:p Da må det jo bli himla mange nedturer..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg