SOMETHING DIFFERENT

affiliateslenker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

BADEDRAKT HER // SHORTS HER // SNEAKERS HER // SOLBRILLER HER

_____

Ja, da har jeg testet å shoote antrekk på en slik location også. Ble ikke bildene kule, vel? Bettina og jeg kjørte avgårde til Kalithea i går, hvor vi fikk litt miljøforandring samt en roadtrip. Det er så utrolig nydelig der! Så idyllisk og fredfullt. 

20 kommentarer
    1. Åh….du er bare så skammelig vakker!!! Du ser bare helt PERFECT ut!! *missunnelig-MEN istedet for å bli en hater er jeg bare glad på dine vegne* hvor lenge skal du være der nede? At du ikke bare blir der lengere??

    2. Tips for å få bedre blogg: ta bilder av noe annet enn deg selv på noen innlegg. Feks så sier du at plassen du er på her e så fint, hvorfor ikke ta flere bilder av plassen? Eller vennene dine feks:-)

    3. Du er på en vakker øy med masse fotomuligheter, men du presterer og poste et innlegg med ikke mindre enn 7 (!!) bilder av deg selv? Something different? Hvorfor tar du ikke bilde av omgivelsene dine?

    4. Enig med variasjon i bilder, her hadde du ikke trengt å ha så masse bilder av deg selv, du kunne tatt med noen bilder av bare stedet, Bettina eller noe på veien dit.

    5. Faen så vakker du er Isabel! Bullshit at leserne dine er så ivrig på å se naturen, lol – se på deg!! De er sjalu

    6. Hei! Jeg vil bare si at jeg håper det går fint med deg, livet kan være noe skikkelig piece of shit noen ganger (Det vet jeg alt om). Men jeg synes det virker som du takler det på en kjempegod måte. Jeg håper du har det fint med deg selv, inni deg <3 Det fortjener du!

    7. Folk skal virkelig kalle alt sjalusi. Folk er da ikke automatisk sjalu fordi de ønsker å se bilder av annet enn bare Isabel. Det blir fort ganske ensformig når hun poster 7 bilder hvor hennes måte å stå på er det eneste som endrer seg. Det kalles ikke sjalusi, det kalles konstruktiv kritikk.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg