NESTEN FOR GODT TIL Å VÆRE SANT

annonselenke

Okei, dette her er jeg bare nødt til å tipse dere om! Nå som jeg har begynt med vippeextentions, merker jeg at mine naturlige vipper ikke lengre er like tykke og sterke som det de en gang var. Det er selvfølgelig ikke helt krise, for det er ikke lenge siden jeg startet med extentions. Likevel merker jeg en liten forskjell, og det stresser meg. Lange, fyldige vipper er jo det absolutt fineste som finnes! Derfor ble jeg overlykkelig når jeg fikk dette vippeserumet anbefalt av en venninne for en liten stund siden. Det er så utrolig bra! Venninna mi sine vipper var helt ødelagte etter flere år med vippeextentions, og nå ser hennes naturlige vipper så bra ut at de ikke ser naturlige ut, om dere skjønner? Haha. Nesten for godt til å være sant. Alt takket være DETTE serumet, som man får kjøpt på Nelly! Bare et lite tips fra meg.. 💞 Pssst.. Det er 60% i avslag på produktet akkurat nå – du får det til kun 199,-! Første mann til mølla!

KJØP KOMOREBI VIPPESERUMET HER

9 kommentarer
    1. Hei! jeg bare lurer, men hvordan går det med bil lappen?:) har du fått tatt noe flere kjøretimer eller oppkjøringer, har ikke hørt noe om det 🙁 men jeg skjønner at oppkjøring i en så stor by som Oslo kan være vanskelig! hadde ikke klart det selv, sliter bare i Molde by liksom, hahaha

    2. Håper du svarer på dette! Jeg ser serumet inneholder noe med olje. Man skal jo ikke bruke oljebaserte produkter når man har extentions. Bruker du dette nå? Er det trygt å bruke med extentions?

    3. Vokser ikke vippene fortere da? Altså at når du bruker vippe extensions så faller de også fortere av?
      Og hva skal du med lange og flotte vipper når du uansett limer på lange og flotte vipper (vippe extensions)? Skjønner at du vil bruke det en stund dersom du planlegger å slutte og vil ha lange fine vipper til når du skal ta de av, men hvis ikke så ser jeg ikke helt poenget med å bruke penger på både vippeserum OG vippe extensions samtidig når ingen uansett ser de naturlige vippene under de falske.. 🙈

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg