MINE SENESTE INNKJØP – DEL 1

annonselenker

Her kommer del en av innkjøpene mine, nemlig alle skoparene. Det går mye i sandaler og sneakers denne sommeren, noe dere kanskje legger merke til ut i fra hva jeg har klikket hjem. Hehe! Jeg falt pladask for alle sandalene, elsker når de skiller seg ut og det er noe unikt ved dem. Sjekk bare de røde nedenfor her, liksom. Hvor kule?! Elsker dem! 😁 Del to med klær kommer etterhvert. Dere kommer til å dåne, det er sååå mye fiiiint. IIIH!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

SUPER SØTE SANDALER HER

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

VANS SNEAKERS HER 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

ADIDAS SNEAKERS HER

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

NIKE AIR MAX THEA HER

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

HÆLER HER

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

HÆLER (SÅ BEHAGELIGE PÅ FOTEN!) HER

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

SANDALER HER

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

SANDALER HER

____

Håper du likte innkjøpene! Del to med klær kommer etterhvert. Xx.

13 kommentarer
    1. Skal til Rhodos i helgen og vet at vi kommer til å bli mast ned av selgere der nede, Haha! Men jeg lurer på hva du liker best av Pepes sine beachpartys og GG sine eventer? Hva er det mest verdt å bruke penger på?

    2. Man ser at du og Pierre snapper fra samme sted så og si hele tiden? Som nå med vannpipene. Hva skjer mellom dere nå?

    3. Så deg snakke med Pierre på mystoryen på Instagramen til Haidar. Hvordan er stemningen mellom dere to? Går ting bra, går det greit og være venn med han? 🙂

    4. Nei, jeg jeg dåner absolutt ikke. Hvor mange par sctøgge, billige sko har du egentlig nå? Jeg synes at det er synd at du ikke bare er et miljøsvin (det er mange av oss), men at du også skryter uhemmet av det og oppfordrer andre til å gjøre det samme. For at du selv skal tjene penger!!! Tenker du at det ikke skader verden om vi forbruker så mye som du gjør, eller er det spesielle unntak for deg?

    5. Youoh hoo!! Isabel har god smak når det kommer til klær og sko:-) Alltid like festlig med denne ungjenten, hun er alltid på offentsiven når det gjelder et herlig liv. Og det fortjener hun etter alt hun har vært igjennom:-) Det er moro med innkjøpsinnlegg og Isabel du er artig, pen og festlig. Dette tar helt av..morsomt

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg