NEW IN

annonse

Hei babes! I går kveld hadde jeg en real runde med shoot hvor jeg kledde på meg hver bidige lille ting jeg har klikket hjem den siste tiden. Jeg kommer over så utrolig mye fint på nett for tiden, at jeg ikke klarer å dy meg. Alt i dette innlegget er fra Nelly, noe jeg ikke tror kommer som noe sjokk haha. Jeg er definitivt en Nelly-jente. Store deler av garderoben min kommer derfra! Enkelte mener at dersom man tjener mye penger, må man automatisk kjøpe dyre klær. Vet dere hva? Det synes jeg blir for dumt, fordi at 1. jeg synes sjeldent at merkeklær er fine, 2. hvorfor bruke 5000 kroner på et plagg, istedenfor å kjøpe 10 plagg for samme pris? Det er ikke noe for meg i hvert fall. 😉

· MINE SENESTE INNKJØP ·

(annonselenker) BIKINITOPP HER // UNDERDEL HER

TOPP HER // BUKSER HER // PUMPS HER

BIKINITOPP HER

BIKINITOPP HER // UNDERDEL HER (DØØØR FOR DENNE BIKINIEN!! 😍)

KOSEGENSER/KJOLE HER

JUMPSUIT HER (MYE FINERE I VIRKELIGHETEN)

T-SKJORTE HER // JEANS HER

GENSER HER (VERDENS MYSIGASTE STOFF!)

TOPP HER

KJOLE HER

BADEDRAKT HER

BADEDRAKT HER (fin skygge på låret der, fra snøringene)

CHOKER HER // SMYKKE HER // ØREDOBBER utsolgt // VESKE HER

JEANS HER (disse buksene fikk jeg så mange spørsmål om på snapchat!) // SANDALER HER

BIKINITOPP HER

____

Håper du likte innkjøpet!

38 kommentarer
    1. Det er vel ikke nødvendigvis det at folk syns du burde kjøpe svindyre klær bare fordi du har penger, men det er nok heller det at folk flest ikke forstår hvorfor du kler deg så billig. Hvor ordet billig ikke har med summen å gjøre, men med utseende på klærne. Det finnes sannelig plagg på Nelly som ikke ser ut som de ble kjøpt for 10 euro på markedet på Gran Canaria. Såklart skal du få ha din egen stil, det som er viktig er at du trives i det du går i. Men med billig tror jeg absolutt folk hinter mest til at det er billig av utseende (dårlig kvalitet og dristig).

    2. Har du fått “double boble” (google if u don’t know) på ditt höyre bryst? Det er veldig mye höyere enn d andre på alle bilder, og ser generellt ulikt ut?

    3. Hvorfor kler du deg så utrolig tacky? Du er en så pen jente, med en utrolig flott kropp. Du har virkelig utgangspunktet til å kle deg bra, mtp utseende ditt og økonomien din. Sier ikke du skal kjøpe spesielle moteplagg, men bare endre stilen din fra det du har drevet med siste årene. Du sier du ser opp til Kylie og Kim osv, så kanskje du burde se litt mer opp til klesstilen deres også. Støtter det over at der ser ut som du har kjøpt det og alt annet på en bodbutikk i Gran Canaria. Det du går med er det samme som Thaidamene på 12 år kler seg i Phuket. Absolutt alt er tacky. Alle har sin stil, men du er mye finere når du bruker enkle, rene plagg. Dessuten er du MYE finere uten sminke, og med din naturlige øyenfarge. Når jeg ser deg helt naturlig, er du kliss lik Kim K og utrolig vakker. Når du sminker deg så mye og går med de tacky klærna, ser du ut som en ladyboy.. Ver deg selv, da er du nydelig. Og kjøp litt modeblader for inspirasjon.

    4. Et sånt overforbruk av klær gjør deg i alle fall til et ordentlig miljøsvin. For miljøet sin del hadde det vært mye bedre om du hadde kjøpt få, men dyre plagg. Det er sørgelig at du har så stor en fanbase bestående av lettpåvirkelige småjenter, for de kommer til å kopiere den sinnsyke forbruksmentaliteten din. Skam deg!

    5. Du får sykt mye hate du ikke fortjener! Men jeg syns du er helt nydelig og du må bare fortsette som du gjør <3 forresten var bikiniene fantastisk fine på deg, mye finere enn de så ut på nettsiden!

    6. Kan du legge ut bilde av den svarte fuskepels jakken el vise oss bilder på snap, ser det er flere som spør 🙂

    7. Ser du er usikker på om den buksa var i 34 eller 36, men kunne du dobbelsjekket det? Om du har 34 så må jeg har 36, og hsr du 36 så må jeg ha 38🙈 Hadde satt stor pris på svar. Vil bestille den før de blir utsolgt

    8. Du er helt nydelig, men stilen din har jeg lite til overs for. Se for deg hvor bra du kunne vært i eksklusive og ikke så tacky klær.

    9. Heisann 🙂
      Den buksen på snap, hvordan er den i stoffet?
      Er den “stretch” i? Og normal i størrelsen?

    10. Gleder meg til du blir nærmere 30-åra. Da blir nemlig forbrenning og metabolisme tregere. Så du er ekkelt tynn nå, men bare vent… 😉 med det kostholdet du har kommer du etterhvert til å se ut som en rennende bolledeig.

    11. Hvorfor kjøpe en veske til 50 tusen kroner når du kan kjøpe 10 stykker for samme prisen? ¯_(ツ)_/¯

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg