FORESPØRSEL OM BLOGGFIGHT

Jeg får daglig forespørsler som tikker inn på de forskjellige sosiale mediene mine, men denne her tar definitivt kaka. Bloggfight? Say what? Vent… Late som at jeg er lesbisk? For at HUN skal komme opp på topp 20? Altså… Say what? Jeg forstår at flere der ute har lyst til å oppfylle blogg-drømmen, men dette er ikke veien å gå. Det verste er at jeg ikke er den eneste på topp fem sammee person har skrevet til. Mine beste tips til henne og alle andre som har en drøm om å bli toppblogger er å jobbe steinhardt, oppdatere ofte, investere i et godt kamera og generelt sett komme med interessant innhold på bloggen – ikke en oppfunnet bloggfight. 😚

Jeg må innrømme at det fascinerer meg veldig hva folk får seg til å skrive til ukjente mennesker. Dette er en av veldig mange merkelige meldinger jeg mottar. 

29 kommentarer
    1. Blir feil å juge seg opp til toppen, og dumme seg ut ved å spørre deg om å lage en falsk diskusjon osv.. Kan hun ikke jobbe seg oppover som alle andre toppbloggere?
      Stå på videre Isabel <3

    2. Jenta må da forstå at hun må ha noe å tilby bloggeren hun tar kontakt med hvis hun skal få napp. Noe hun sikkert ikke får uansett. Man går liksom ikke til Bill Gates og spør om kanskje han ønsker å gi deg 100 millioner. Da må man ha Apple’s neste store planer klare til utveksling. En slik blogg krangel vil jo ikke gagne bloggeren som allerede er på top 10.

    3. Det var akkurat det sophie Elise gjorde og det funket så jeg vill si at det er veien opp til topplisten hahaha…..

    4. Som du ser er meldingen sendt 27. juli, denne bloggeren hadde blogg på blogg.no frem til 28. juli, da byttet hun til nåværende plattform

    5. Sender deg en klem❤️ Huff, noe så ubehagelig! Du er sterk bby, elsker bloggen din. Du æ helt babe ass!

    6. Du må da ikke lyve, Isabell. Alle ser jo at du fikk den meldingen der 27.Juli og ikke akkurat nå. Kan godt hende du såg feil, men lell da gitt.
      Men back to topic 👆 sykt at noen faktisk spørr om sånt ja.

    7. Det viser virkelig hvor syk verden vi lever i. Alt handler om å bli “kjendis” og få oppmerksomhet. Alt for et klikk og 15 minutes og fame. Stakkars jente. Ha en fin kveld bella!😊

    8. Har du glemt hvordan din egen karriere begynte eller? Masse drama med Martine og pierre, operasjoner og mer drama. Jobbe hardt? hahaha!! serr?! Den bloggboblen du er i kan fort sprekke, så nyt det mens du kan.. eller kan det hende du får smake på hva det vil si å jobbe hardt for pengene!

    9. Oj – folk har liksom ikke respekt for noe lenger – ille !!!
      Som du har jobbet siden du kom hjem da – bare det å ordne til klessalget må jo ha vært en storjobb – phuuu – jeg regner ikke med at klærne lå pent med “tellekant” i skapet når du begynte å finne frem diverse antrekk- hehe :p Flink er du 😀 Utrolig masse fine klær da.
      Ha en fin fin dag vakre deg og stå på – husk at vi er mange som er glad i deg !!!

    10. Du er nå virkelig ikke den som skal komme med tips om å ha en blogg med bra innhold…
      Og det var jo sånn din egen blogg”karriere” startet; du kranglet med folk på tv. Det er kleint at du tror du har oppnådd suksess fordi du har jobbet hardt. Det er nettopp det du ikke har gjort. Krangla med folk på tv, lage drama på din egen blogg og operert deg, DET er det du har gjort.

    11. Hahaha! Bloggfight, er det i det hele tatt en greie!? Wow. Jeg holder med deg, skriv interessante innlegg som leserne kan leve seg inn i og kjenne seg igjen i, så går det av seg selv 😉

    12. Du hadde ikke hatt så mange følere om du ikke var operet fra topp til tå…det er fasinerende hvordan folk er…og hva de utsetter seg for det handler om perspektiv…

    13. Folk kan gjør ganske mye for å få oppmerksomheten de ønsker.. men bloggfight og lage drama for å få bloggen lenger opp på topplista, virkelig? Haha..

    14. Du hadde ikke vært noen uten paradise hotel og operasjonene dine
      Er bare derfor du ligge på toppen ikke pga hardt arbeid ,du vet sikkert ikke hva hardt arbeid er en gang

    15. Alle som skriver dritt, om at hun kom på topplisten for drama osv. Greit nokk det. Men hun er tross alt på topplisten enda etter et par år. Så stopp the hate please

    16. Hu som det er snakk om her, påstår det var noen som laget en falsk Facebook-profil å skrev detta til deg, og at den profilen nå er sletta. Men du kan vel gå inn på messenger å se at denne profilen fortsatt er aktiv..

    17. Hei jeg er heter Francisco og er en single glad good arti ärli snill hjelpsom hjertevarm gutt vil bli kjent med deg. Jeg er utroli glad for at sofie elise laget denne låta sist om venner og kjärlighet fordi den er uhyrli viktig nå som allt dette nynazistiske og rasehat er kommet opp I norge og USA Virginia så du må hilse sofie elise om at jeg er stolt av henne og deg be sofie elise sjekke blog siden sin fordi jeg Har skrevet noe viktig Der inne og et takke brev. Plis kontakt Meg Isabel raad min email er [email protected] plis kontakt Meg det hadde värt hyggeli hilsen Tom e Francisco du og alle Andre bloggere Har min støtte ps ikke bry dere om netthets og mobbing fordi de som gjør det er bare mindre uvitende idioter. Heia heia deg Isabel raad og sofie elise måtte dere leve leeenge

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg