DET DERE IKKE HAR FÅTT VITE ENDA

10 SAKER DU IKKE HAR FÅTT VITE OM MEG ENDA

1. Da jeg var liten brukte jeg å dytte opp nesen og holde den der, i håp om at den kom til å bli “sittende” der for godt. Jeg trodde at dersom jeg gjorde det lenge nok, ville det faktisk skje. Som dere kanskje forstår har jeg lenge hatt komplekser for nesen min, før jeg faktisk la meg under kniven og gjorde noe med det.

2. Når jeg flyttet ut for meg selv fra fosterhjemmet jeg hadde bodd i i 6 år, angret jeg meg etter en måned. Da jeg spurte om å få lov til å flytte hjem igjen, fikk jeg et nei.

3. Barnevernet har vært innblandet i livet mitt siden dagen jeg ble født, og frem til jeg ble 19/20 år. 

4. Jeg pleier å låse meg inne på rommet mange dager i måneden hvor jeg setter på Everything av Lifehouse på full guffe mens jeg depper. Det er en slags terapi for meg, og noe jeg har gjort så lenge jeg kan huske, selv da jeg gikk på ungdomsskolen. Det behøver ikke bety at jeg egentlig er lei meg, men jeg gjør det likevel. 

5. Jeg leser alt for ofte i forskjellige forumer hvor de skriver om meg. Og ja, jeg blir like lei meg og oppgitt hver gang. Jeg må lære meg å slutte med det. Det var en periode jeg klarte å kutte det helt ut, og shit så mye bedre jeg hadde det med meg selv. 

6. Etter et par for mange fjortisfyller på vodka og appelsinjuice har jeg ikke sjanse å drikke sistnevnte den dag i dag. Jeg brekker meg helt seriøst. Det er så synd, for jeg elsket jo det før. Buhu…

7. I sommer lot jeg være å møte opp til flyet som skulle ta meg med hjem hele fire ganger. 

8. Jeg shopper for alt for høye summer hver eneste måned.

9. Jeg har døren låst 24/7 her hjemme, og jeg sjekker om den er låst minst… 15 (?) ganger til dagen. Jeg har sånn skrekk for at noen plutselig skal rase inn her. Det har blitt slik etter at jeg ble singel og nå bor alene. Jeg har blitt mye mer skvetten enn det jeg var tidligere, noe som er utrolig leit.

10. Jeg er en veldig krevende kjæreste. Det tar mye guts å innrømme det, men jeg er faktisk klar over at jeg er det selv. Jeg krever mye oppmerksomhet og kjærlighet, og om jeg ikke får det blir jeg sutrete. Det er noe jeg jobber på, for jeg vil ikke at gutten skal bli skremt bort, liksom. Haha. 

_____

Fortell meg noe sært ved deg! 😚

32 kommentarer
    1. Ææææ omg, blir så glad av å lese innlegget! Det merkes skikkelig godt at du har brukt god tid, og det gir resultater assa<33

    2. Er du og Pierre sammen igjen? Så på snappene dere la ut som viste samme duk på restauranten i Sverige😍

    3. Nr 8 visste jeg hahaha// jeg er den typen som overtenker ALT! Jeg kan liksom bare sitte å lage et manus i hodet mitt om hva folk kommer til å si osv hvis du skjønner, hater det

    4. Du er klar over at det er veldig åpenlyst at det er Pierre du er med når du ikke filmer den du er med + han ikke snapper? Kun noen bilder hvor man ser det er fra samme sted

    5. Så gøy å lese!
      Mem ville bare si at du må bare drite i hva folk skriver om deg! Du er fantastisk, husk det!

    6. Greier ikke se på når andre bretter klær eller håndklær fordi de bretter det ikke på samme måte som meg😜

    7. Når skal du fortelle om Pierre? Vet at du er å reiser med han nå, ser jo på snappene deres at dere er på samme restaurant (duken foreksempel);-)

    8. Overraskende hvor like vi egentlig er. Jeg har alltid hatt oppstoppernese og blitt grovt mobbet for den, så jeg pleide faktisk å dytte den nedover og holde den der. Hadde til og med en periode der jeg kjørte på med gaffateip om natta for å holde den nede xD
      Har også en laaaaang historie med barnevern og drit.

    9. Eg blir som vanlig frustrert når eg les diverse kommentarar til bloggen til Isabel.
      Klart det er tøft å vere under Barnevernet så og seie heile livet, sjølv om det fit Issbel ser ut til å hs “gått bra””
      Lykke til vidare Isabel, eg synst du virkar som ei morsom og stort intelligent jente 🤔 Tabbar gjer me alle, eller me forandrar meingar i løpet av livet 👍😀

    10. Skjerp dere i kommmertar-feltet! Er det mulig??Er dere virkelig så negative og ondskaps-fulle i virkeligheten? Her opner hun seg helt om traumstisk barndom. Og dere tyter rom

    11. Kan du ikke bare være ærlig å innrømme at du er med Pierre? Vi som er dine trofaste lesere fortjener sannheten! Støtter deg uansett <3

    12. Men kjære deg, jeg skjønner at du kanskje ikke vil legge ut om alt med deg og Pierre, men så har du faktisk en blogg – en dagbok som er jobben din og som du tjener penger på.
      Da føles det ut som om du ikke bryr deg så mye om oss lesere. Vi vet jo at du er med Pierre i Sverige nå, og dere legger heller ikke så mye skjul på det når dere f.eks snapper fra samme restaurant.. du gjør det så mye lettere for deg om du anerkjenner at vi vet! 🙂

    13. Jeg sjekker også at døren er låst opp til flere ganger om dagen. får helt panikk om jeg ikke er 101% sikker på at den er låst selv om jeg egentlig vet at den er det

    14. Nr. 10 .. samme her ass, hehe
      Prøver også å bli bedre på det men det er faen ikke enkelt av og til altså, haha

    15. Modigt och utlämnande. Ger en bättre bild av vem du är och vad som format din personlighet.
      XXXXX💖

    16. Seriøst sitter folk å studerer duker på bilder og snapper,folk med lite fritid 🙂 Kos deg masse og det var en del ting jeg ikke viste om deg 🙂 🙂

    17. Viss du ikke er med Pierre, kan du ikke si det til oss da? Når du ikke svarer blir det ganske lite troverdig at du ikke er med han…

    18. Da jeg så deg på vlogg syns jeg du er en enkel person, like enkel som meg. Når jeg leser det du skriver, syns jeg du skriver like suksessfullt som måten du er på.
      Når du er redd, bør du skifte lås og nøkkel. Du får ny på clas ohlson.
      Jeg skulle ønske jeg kunne shoppe mer. (les: mer penger til å shoppe mer.)
      Husk, du kan få magesår av å drikke. Og det finnes noe værre ved å drikke. Leveren kan slutte å omgjør en gul væske som til slutt lekker ut i magen og kroppen, som resulterer i at du må tømme kroppen for resten av livet, hver 14 dag. Du blir rett og slett en vandrende amerikanertjukkas.
      Jeg anbefaler deg å avslutte Internett Abbonementet, og faktisk leve 1 uke og dokumentere hver dag, og poste det på samme dag, men en uke etter. Og sånn får du tid til å planlegge, leve og ikke minst slappe av. Drit I alle forum de snakker om deg på. Og sett deg ned og slapp av!!!
      Skulle ønske jeg var naturlig tynn. Det er jeg dessverre ikke, men vet du hva, forandring fryder. Jeg er ikke helt for lip fillers, operasjoner osv, men jeg er heller ikke imot. Så det så!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg