MITT NYE HÅR

annonse

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

EVERYTHING ABOUT MY HAIR

Se så fresht og fint håret mitt er nå, dere! Jeg er helt forelsket! 😍 Manken min skrek virkelig etter hjelp etter flere uker på Rhodos, så et frisørbesøk hos beste Ann Beate på MOODstudio var mildt sagt etterlengtet. Ann Beate er hands down den eneste personen jeg stoler på når det kommer til håret mitt, og hun er den eneste som faktisk får røre det. Jeg har gått til henne ganske lenge nå, og det er av god grunn. Jeg har aldri gått der fra uten å være overlykkelig med resultatet! Absolutt alle de ansatte er så vanvittig flinke og service innstilte på salongen, man blir tatt så godt vare på! Jeg anbefaler dere å ta turen innom neste gang dere trenger enten en klipp, farge eller bare for styiling. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Det jeg bruker å gjøre er å farge etterveksten hver sjette uke ca, i tillegg til å klippe tuppene og kure håret. Sistnevnte er så viktig for å bygge opp håret igjen, spesielt dersom man bruker krølltang/rettetang ofte (guilty…). I tillegg til det startet jeg med tape extensions for noen få måneder siden. Ikke for å få det lengre, for håret mitt er faktisk lengre enn selve extensionet. Jeg valgte å sette inn litt hår for tykkelsen sin skyld, i og med at det ble ganske mye tynnere etter at jeg bleket det i høst/vinter. Jeg er jo vant med å ha tykt og langt hår, så når det ble tynnere enn hva jeg er vant med, klarte jeg ikke å la være å sette inn litt ekstra hår. Og vet dere? Jeg er SÅ glad for at jeg gjorde det! Jeg mener, hvem vil vel ikke ha tykkere hår? Det finnes jo ingenting flottere, i følge meg. ☺️ Jeg bruker håret fra MOODstudio sitt eget merke, og så langt er jeg vanvittig fornøyd! Jeg anbefaler det på det sterkeste.

Jeg har en gladnyhet til dere! Dersom dere oppgir rabattkoden «ISABEL» får dere 20% i avslag på extensions!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

FOR BOOKING AV TIME KAN DU ENTEN:

💇🏻  Book på nettsiden HER

💇🏻 Ring til salongen – tlf nummer: 902 70 539

13 kommentarer
    1. Vet du har gjordt det før, men kan du vise hvilke hår produkter du bruker, shampoo, balsam, hårkur osv? Håret ditt er såå sykt pent😍

    2. Hei Isabelle! Jeg tror og hååper du er en av de få bloggerne som faktisk svarer på dette da jeg anser deg som så åpen og ærlig mot leserne dine! Jeg lurte på hva du gjør for å holde bikinilinja hår- og nuppefri? Shaving, voksing eller laser? Har du noen tips? <3

    3. En jente med store komplekser! Operert fra topp til tå og alt fikset på! For et forferdelig forbilde du er for unge barn.

    4. Ser ikke at håret er annerledes nå enn på dei bildene når du var på ferie eller hvor lenge si du har fikset håret

    5. så fint!! hvor mye koster extensions der? hvor mye sparer en? ønsker litt enxtensions men ikke mye!

    6. Hei!:)
      Har du mistet tykkelsen du hadde for alltid? Eller vil det bli tykt igjen? Har gjort det samme. Og mistet nesten alt håret mitt:(

    7. Hvorfor prøver du ikke å klippe deg litt kortere? Du har alltid langt hår og sier du liker forandringer, men eneste du forandrer på er fargen på håret ditt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg