UPDATE

annonse

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

HELLO FROM OSLO

Da var jeg hjemme igjen! Jeg sitter med blandede følelser akkurat nå, for jeg hadde det så utrolig gøy i Gøteborg. Jeg foretrekker mye heller å være bortreist enn å være hjemme, noe som egentlig er ganske stressende. Hvordan jeg skal klare å slå meg til ro noensinne er fortsatt et mysterium for meg. Tiden vil vel vise, I guess. Enn så lenge får jeg nyte at jeg kan ha det sånn akkurat nå med tanke på at jeg kun har meg selv å ta hensyn til. Ikke har jeg barn, en jobb som holder meg her eller noe lignende. Jeg antar at det går fint å være en rastløs sjel så lenge ingen av de nevnte faktorene endrer seg. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

(annonselenke) TOPP HER

Hvordan har deres søndag vært så langt? Min har vært overraskende sporty, faktisk. Hvor ofte skjer det, liksom? Alt for sjeldent, dessverre. Jeg våknet tidlig, og det første jeg gjorde var å kle på meg treningstøy før jeg løp avgårde til Elixia for dagens første treningsøkt. Man ser alltid for seg at det skal være et forbanna ork å dra å trene, spesielt så tidlig, men herlighet så deilig det var! Det er definitivt noe jeg skal fortsette med. Mer om dette kommer i et eget innlegg. Jeg har nemlig lagt om litt på livsstilen min, noe dere som følger meg på snap (IsabelSraad) helt sikkert har lagt merke til. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Planen videre i dag er å dra ut i en tur i det fine været, få besøk av en venn ooog trene enda en gang. Det føles virkelig ikke som en søndag i dag. Det har muligens mye med det faktum at jeg ikke gjorde noe spesielt i går, som er veldig uvanlig til meg å være på lørdager. Det er deilig å bare slappe av i blant også, for er det en ting som er klinkende klart, må det være at jeg har drukket og festet nok for en stund. Haha.

13 kommentarer
    1. Typisk nybegynner greier. Trene 2 ganger om dagen når du ikke har trent på evigheter? Way to go! Gir deg maks et par uker før du er tilbake i den gamle rutinen din👌🏽

    2. Så kult at du har begynt å trene igjen 🙂 Hvis du er rastløs så får du ut mye energi på treningen. Til den kommentaren ovenfor: ja, man kan si at man har lagt om livsstilen selv om man har trent et par ganger. Det er en start. Når mener du at man liksom skal si at man har lagt om livsstilen? 🙄 Selvfølgelig må det opprettholdes men man må jo begynne et sted?

    3. “Lagt om livsstilen”.. poster bilde av calzone noen timer senere. Haha okei! Har ikke endret livsstilen fordi du har trent 3-4 ganger og laget et sunt måltid.

    4. Hvis det virkelig er ei jente jeg syntes er vakker, så er det ei som er naturlig vakker, naturlig slank, sunt ekte hår, eksotisk, og 100 % ekte, sånn som idealkvinnen skal være sør og øst i Europa. Isabel ser veldig bra ut, men er dessverre litt mye fikset på. Er redd hun har litt for mye “operert loock.Men med litt mindre sminke, og hvis man liksom ikke vet at hun er operert så er hun liksom der blant de vakre. Ikke for og være slem i det hele tatt, men hun var mer naturlig ‘Godesse’ før hun begynte og bytte ut sitt vakre utseende. Hun hadde vakker nese, pent ansikt, perfekte lepper, mindre rumpe, men alikevel såå pen. Synd hun ikke så dette selv. Og nå prater jeg for så og si alle gutter og mange jenter(de som er riktig navla) det er og vil alltid være de naturlige, praktfulle skjønnhetene som stikker seg mest ut💖❤

    5. Reisetips til deg: TOKYO!!!!!
      Det er så fint og strøkent der, og det ultimate stedet å shoppe! Finner alle kjedebutikker der som HM osv, men det kryr også av designbutikker.. De er overalt! Hele byen er rein og fin. Alle biler, taxier er nypolerte og du ser omtrent ikke en sneip på bakken engang, og alle er veldig ordentlige. Jeg følte meg veldig shabby da jeg gikk i joggebukse i gata der liksom..
      Jeg har vært i byer som Berlin, L.A, Las Vegas, San Francisco. Tokyo var uten tvil den flotteste. Finner alt av mat der og.. Også Fridays!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg