MITT KJØLESKAP ER LASTET MED…

GOOD FOOD ⎮ GOOD MOOD

I dag bega jeg meg på matbutikken for å fylle opp kjøleskapet! Det er ikke ofte jeg lager mat her hjemme, men jeg får besøk denne uken så da tenker jeg at det er litt gunstig å ha litt å kokkelere med. Ikke det at jeg er en masterchef akkurat (for det er jeg langt i fra), men jeg prøver å lære meg. Målet er jo at det skal bli gøy å lage mat! Jeg har alltid beundret alle rundt meg som klarer å diske opp tidenes festmåltider, og jeg har alltid hatt lyst til å kunne gjøre det samme selv. Tidligere har det vært slik at jeg har bestilt hjem mat dersom jeg skulle ha middagsgjester, liksom. Det er jo litt ille, synes dere ikke? Det er på tide å lære seg å svinge seg på kjøkkenet! Begynner jo å bli voksen, vet du. 😉

Slik ser kjøleskapet mitt ut etter mathandelen! Litt av alt, som dere kanskje ser. Jeg har i utgangspunktet fokusert på å kjøpe forholdsvis sunn mat, som for eksempel wok, kylling og karbonadedeig. Jo, og masse grønnsaker da. Ikke at jeg er så veldig glad i det, da. Heh! De neste dagene skal det lages gode middager, og om det blir vellykket kan jeg selvfølgelig dele oppskrifter med dere dersom dere finner det interessant? Legg gjerne igjen en kommentar. 😚

39 kommentarer
    1. Elsker å se og lese om mat, matmooms!! <3 <3 vært gøy å lese om oppskrifter, og vært kult og hatt dette til en regelmessig spalte, elsker å se hva folk fyller kjøleskapet sitt med 😀

    2. Wow nå ble jeg sulten når jeg så alt det deilige i kjøleskapet ditt❤️ Men blir en burger som kveldsmat på meg😁 Tenkte bare også å si at jeg digger deg som person for du er veldig ærlig og ikke hør på hva alle andre sier😍 Du har mange trofaste bloggfans. Jeg har også fulgt deg helt siden Paradise hotel og det blir aldri for mye isabel❤️

    3. Kjøttdeig og karbonadedeig er ikke helt det samme. Men Pierre kan vel ta med lite nøtfars från Sverige?

    4. frysegrønnsaker burde ikke tine før matlaging, mister mye næring i vannet som blir, da de blir opptint før bruk

    5. Et tips! Paprika inneholder etylen som fremmer modningsprosessen til andre grønnsaker. Kan derfor være lurt å legge paprika en annen plass i kjøleskapet. Hos meg ligger paprikaen øverst. 😊Det samme gjelder epler.

    6. And shut your face folk over her, la henne drive med sitt ❤️😘 Hennes sak og hennes private liv.
      Ser lovende ut Isabell! Gleder meg til å se hva du kan diske opp 🙌🏽

    7. Kjøttdeig inneholder 14% fett mens karbonadedeig kun 5%. Ingen av dem er sunne. Bearbeidet kjøtt er ikke sunt og helsedirektoratet anbefaler kun 4-500 g rødt kjøtt eller bearbeidet kjøtt i uka.

    8. Der var det mye godt ja – og grønnsaker er veldig veldig godt hehe
      Er det Pierre som kommer – haha – kødda bare. De gir seg ikke med å spørre om P gitt – men du har vel sagt ifra flere ganger om at kjærlighetslivet ikke skal blogges om lengre og det skjønner jeg veldig godt. Du har all rett til å holde enkelte ting fra privatlivet bort fra bloggen.
      Kos deg med deilig mat iallefall og ha en strålende dag i staden <3

    9. Hei! Et lite tips: Maisen trenger ikke å ligge i kjøleskapet, da metallboksen de ligger i kan slippe ut giftige gasser ved den temperaturen. I tillegg kan du legge wokblandingen i frysen. Dette fordi at den allerede har vært fryst. Når du legger den i kjøleskapet vil den tine, og bli dårlig innen noen dager 🙂

    10. Et tips, legg kjøttdeigen i fryseren, skal ikke ligge i kjøleskapet alt for le te før du skal spise den!

    11. La nå jenta være i fred! Forstår at dere er nysgjerrige, men jenta fortjener privatliv – på lik linje som alle andre. Ønsker hun å fortelle, gjør hun det når hun selv er klar for det.

    12. Dere kan kanskje ikke tenke dere her oppe at hun la for eksempel bare inn all maten i kjøleskapet for å få et fint bilde istedenfor å ta bilde av maisen i skuffen og frosne grønnsaker i fryseren? Jeez

    13. Pierre er visst ikke så kjip likevel siden han henge med deg igjen etter å være ferdig med paradise hotel sverige 😄
      (Det er ikke ment for å være en stygg kommentar )

    14. Hei! Mye godt du har handlet her ja! Vil bare komme med litt konstruktiv kritikk – dette er ikke ment slemt men mer som et tips 🙂 jeg har sett at Andrea Badendyck har lagt ut lignende innlegg før, og de har vært mer utfyllende. Hun pleier å pakke ut alle varene og legge de på kjøkkenbenken for så å ta et bilde av alt sammen før hun rydder på plass, da blir det sååå mye lettere for oss lesere å se hva som faktisk er der! Hun pleier også å skrive hva hun har kjøpt og noen ganger hva hun tenker å bruke matvarene til! Jeg tror dine handelsinnlegg ville blitt mer interessante dersom du gjorde litt mer ut av det, for nå ser det ut som du bare dro opp kamera og tok noen bilder i kjøleskapet and that’s it. Det ser på en måte ut som det tok deg ca 2-3 minutter å lage innlegget og da blir det heller ikke så interessant. Hadde også vært morsomt om du kunne begynne å legge ut litt oppskrifter nå som du har begynt å prøve deg litt fram på kjøkkenet, det er alltid morsomt for oss lesere 🙂
      Som sagt, dette er ikke kritikk, men heller et tips til hvordan innleggene kan se mer gjennomført ut – som igjen skaper interessant innhold for oss! Håper du tar det til deg!
      Ha en fin dag <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg