EN LITEN LISTE

reklame

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

EI LITTA LISTE

____

Hvordan har du det i dag?

Jeg har det egentlig fint. Jeg har gått rundt med en ekkel følelse i kroppen så og si hele uken, uten å helt vite hvorfor. Det er kjipt, men den forsvinner vel etterhvert antar jeg. Tror kanskje at det har noe med det faktum at jeg har vært litt småsyk? Jeg vet ikke. Ellers er jeg glad for at jeg er på god vei til å bli 100% frisk. 

Hva har du gjort i dag?

Jeg har lekt wifey! Formiddagen gikk til å kokkelere på kjøkkenet nemlig! Hør på hun, da. 😁 Det ble meksikansk tomatsuppe med pølser og egg oppi, samt baguetter ved siden av. YUM! Det smakte helt nydelig. Foruten om det har jeg vært ute å gått en liten tur, samt hatt besøk. Det har vært en fin søndag hittil.

Hva gjør du nå?

Akkurat nå er jeg faktisk hos mamma. Jeg skal overnatte her i dag, i og med at kidsa har fri fra skolen i morgen. Koselig med litt kvalitetstid! ❤️ Jeg vil ikke være alene i leiligheten min i dag kjenner jeg. Noen ganger får jeg bare skikkelig angst for å være alene, så da blir det fort til at jeg hopper i en taxi avgårde til mamsen. I dag er en slik dag.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

(annonselenke) PUMA TOPP HER

Hva lengter du etter?

Åh, gud.. Jeg lengter sånn til 4. oktober! Da reiser jeg!!! Altså, jeg kan ikke vente. Disse destinasjonene har jeg drømt om SÅ lenge, og endelig blir det til realitet. Jeg avslører alt så snart som mulig. Det blir så forbanna gøy, dere! Det føles ut som at jeg går på autopilot og bare går å venter på å få reist avgårde på denne reisen. Det kommer til å bli et eventyr, som jeg dessuten skal få oppleve med en av mine beste venninner. LYKKE!

Hvem har du chattet mest med i dag?

Jeg har ikke vært særlig aktiv på sosiale medier i dag, faktisk. I går derimot pratet jeg mye med både Therese og Rebecka. Jentene mine. ❤️ Fact: jeg er elendig på å svare på både meldinger og messenger. Jeg leser gjerne hva som blir skrevet, men tenker alltid at “jeg svarer etterpå” og da går det selvfølgelig å glemmeboksen. Lærer heller aldri, vet du. Heh!

Hvor skulle du ønske at du befant deg akkurat nå?

Maldivene! Tenk så deilig, da. Krystallklart vann, bungalow, hvite strender, sol.. AH! Drømmen.

Hva gleder du deg mest til i neste uke?

Besøk av Michelle og Elias! Jeg har savnet dem begge noe enormt, så det skal bli så godt å få klemt på de igjen. Fine vennene mine gjennom alle tider. Det der er true friends, dere. De har vært med på hele denne reisen. Elsker de så utrolig høyt! 

Hva er det siste du klikket hjem?

SKJØRT HER OG TOPP HER! Elsker dette settet.

15 kommentarer

Siste innlegg