MINE SENESTE INNKJØP

reklame

Her kommer mine seneste innkjøp! Jeg har fotografert det meste som jeg har bestilt fra Nelly og fra Shein. Sistnevnte har så utrolig mye fint til en laaatterlig lav peng. Det er helt sykt hvor billig det er der, og kvaliteten er faktisk bra! Du kan nesten sammenligne det med typ Bik Bok kvalitet, mener jeg. Jeg shopper ofte der, nettopp fordi at jeg får så utrolig mye for en super lav sum. Nelly er jo også en soleklar favoritt hos meg, det er jo ingen nyhet. Hehe! Håper dere liker innkjøpene mine. 😁

(annonselenker) FAUX FUX JAKKE – UTSOLGT I SORT, FINNES I BRUN HER & ROSA HER

 BUKSER HER // TOPP HER // HÆLER HER

JAKKE HER

DENIM JAKKE HER

TOPP HER // SKJØRT HER // JAKKE HER

SKJØRT HER

GENSER HER

BUKSER HER (ELSKER DISSE!!) Ps! De er nå på salg til -20%. 

TOPP HER

TOPP HER // TIGHTS HER. Dette treningsettet er så fint!

DENIM JAKKE HER! Så fet med trykket bak 😁

LYS ROSA DENIM JAKKE HER

SHORTS HER

MICHAEL KORS SNEAKERS HER. Jeg døøør for disse! SÅ lekre!

SKO HER

SKO HER

________

PJUH! Dere kan tro det tok lang tid å ta alle disse bildene. Haha! For et slit, men hva gjør jeg vel ikke for dere. 😚 Dette er langt i fra alt, men jeg tok bilder av det jeg rakk denne omgangen. Vi får se om det blir en del to etterhvert, men her har dere hvert fall mye av det! Håper at dere likte dette innlegget, som jeg for så vidt er helt sikker på at dere gjør. Dere bruker jo å elske innkjøps-innlegg!

37 kommentarer

Siste innlegg