DETTE MÅ JEG BARE DELE MED DERE

reklame

Jeg får daglig spørsmål (uten å overdrive) om når neste Nelly rabattkode kommer her på bloggen, og derfor er det alltid like stas for meg når det kommer fantastiske kampanjer og rabattkoder som jeg kan dele med dere. Jeg er jo langt i fra den eneste som elsker å klikke hjem saker fra den nettsiden. I dag har jeg gleden av å meddele at festkjolene er satt ned til 199,- kroner! Det er et helt sinnsykt bra tilbud som jeg vet at i hvert fall jeg skal benytte meg av. Rabatten varer frem til 18/9, klokken 10:00. 

KLIKK HER FOR Å SE HELE UTVALGET!

(annonselenker) 1. HER // 2. HER // 3. HER // 4. HER // 5. HER // 6. HER

1. HER // 2. HER // 3. HER // 4. HER // 5. HER // 6. HER

____

HAPPY SHOPPING, BABES!

4 kommentarer
    1. Hvordan er klærne i str. hos Nelly?? Har ofte hatt lyst og bestille noe derifra, men har ikkje turt pga. er så redd størrelsene.. Jeg ligger og vipper mellom M og L til vanlig!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg