DETTE GJØR JEG ALDRI

annonse

Hei fra en “eventyrlysten” Isabel! Da jeg våknet i dag fikk jeg skikkelig lyst til å komme meg ut, sette meg på en café, spise lunsj og jobbe litt. Jeg har jo hjemmekontor hver eneste dag, og det blir jo naturligvis ganske ensformig og kjedelig i lengden. Jeg som er så heldig å faktisk ha den friheten at jeg kan jobbe fra hvor som helst, burde jo virkelig utnytte mulighetene mine. Det er deilig å sitte på kafé, se andre mennesker og få litt miljøskifte. Det har jeg bare godt av! Jeg merker hvor mye mer produktiv jeg blir også av det, så det er bare masse positivt som kommer ut av det. Jeg har kommet a jour med mailboksen, skrevet to innlegg til senere OG hatt et telefonmøte. I tillegg til det har jeg lagt ut mer for salg på nettbutikken min, som dere finner HER. Jeg flytter jo som sagt, og i den forbindelse har jeg funnet masse klær som jeg vil kvitte meg med. Det er helt sjukt hvor mye klær og sko jeg eier. Kommer seriøst ikke over det, haha. 

Nå skal jeg straks begi meg hjemover for å fortsette på pakkingen. I går kom jeg rimelig langt, jeg har kun boden og kjøkkenet igjen! Woho. Snakk om å være effektiv, dere. Jeg må få lov til å gi meg selv en klapp på skulderen, for i går var jeg så flink! Hehe. Mens jeg sitter her å sturer med flyttekaoset, prøver jeg å motivere meg selv ved å drømme meg til reisen jeg har i vente. Om nøyaktig en uke er jeg i Dubai! Ææææh. 😁

13 kommentarer
    1. Kansje du trenger veiledning med å kle deg etter været og omstendigheter? Skjønner at det er trøstende å bruke “sjalu” kortet. Men av og til må man se annerledes på det og se om det kan være noe mer enn bare sjalusi og fremmed motefrykt, Et eksempel: Det regner ute. En unge vil ikke ha på seg regntøy, men vil gå i ballerina skjørt og hoppe i sølepytt. Da har den en voksen som hjelper ungen med å ta det riktige valget å kle opp i regntøy. Dette lærer vi fra vi er barn altså å kle seg etter været og omstendigheter. Det er vel Kansje derfor også folk reagerer på ikea outfiten din. Akuratt som å ha på seg pelsforet parkas jakke på høsten? Skinnjakke på vinteren? Jogge sko når det regner? Skjønner du? Dette er ikke for å gni det inn i deg, men bare et annet synspunkt.

    2. Hjemme er den plassen jeg jobber dårligst. Husker i studietiden kunne jeg sitte dagen lang på universitetet å studere eller gjøre lekser, og jeg fikk gjort så utrolig mye mer da enn hvis jeg ble hjemme i leiligheten. Det til tross for at jeg bodde alene. Miljø har mye å si for effektiviteten og arbeidslysten!

    3. Ser du godkjenner kommentarer kunne du svart på hvilken str du har i den sorte jakken? Skulle gjerne hat svar så mtp at de straks er utsolgt. 🙂

    4. 16.50 idiotisk. Vil du ha kleskode så flytt til arabia. Ikke at det er noe galt med flotte arabiske antrekk, men hvis folk er sååå misfornøyd med hvordan Isabel, meg og mange andre hotte jenter går kledd, så bør de ikke bo her altså..

    5. Så koselig det så ut Isabel!! Viktig og få litt variasjon og se folk, når man jobber og:) og alltid nam nam med cafe

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg