VLOGG | VISER SUMMEN JEG HAR PÅ KONTO!

DUBAI VLOGG DAY 2 ⎮ JEG VISER HVOR MYE PENGER JEG HAR PÅ KONTO!

Her kommer vlogg nummer to fra Dubai! Dagen gikk til shopping på Dubai Mall, hvor jeg svidde av alt for masse penger. Det ble et par timer på både Gucci, Louis Vuitton, Victorias Secret og Sephora. Jeg kjøpte så utrolig mye fint! I denne vloggen viser jeg dessuten summen jeg har ført over på kortet som jeg skulle shoppe for. Det kommer til å sjokkere dere, for jeg vet, i likhet med dere, at det er ekstremt mye penger. Men hey, man er ikke i Dubai hver dag! 😚

Husk å abonner gratis på YouTubekanalen min HER for å få med deg når jeg poster nye videoer!

92 kommentarer
    1. Føler liksom at du gnir det inn. Det der er det jeg får i studiestipend på et halvt år, og du bruker det på ting du absolutt ikke trenger på én dag.

    2. Er en fattig student for tiden, og får samme sum som hun over i halvåret. Men fyfaen hadde gjerne brukt det på vesker og belter om jeg kunne! Kos deg du, kjøp hva faen du vil. Det har du så absolutt fortjent <3

    3. Syntes du er syk som skal gni så heftig hardt inne på folk at du har penger. Overskriftene dine er kun for klikk

    4. Hei 🙂
      Du har en vanvittig fin øyenskygge på noen av bildene dine. Den skinner veldig mye og er litt rosa?
      Hvor kjøper du disse? De er nydelige!! <3

    5. Herregud ikke hør på hva folk sier, det er dine penger og det er du som tjener dem de er bare misunnelige. Btw sykt fin du var uten sminke!!😍😍

    6. Den rosa outfitten elsket jeg bare!! Stå på, Isabell <3 folk er så sjalue. Jeg digger deg. Gleder meg til å se hva du har kjøpt!

    7. Synes det er sååå fucked up hvordan folk i kommentarfeltet virkelig ikke klarer å være glad på andre sine vegne. Isabel har penger, la hun bruke de på det hun vil. En del av jobben hennes er også å vise oss ting som klær, sminke, altså HENNES interesser. Dere velger helt selv å lese og ikke lese HENNES blogg. Jeg synes det er bra at hun har det fint med sin bestevenninne i dubai, og helt ærlig folkens- HVEEEM hadde ikke brukt så mye penger hvis de kunne? i sure would!
      Ha en super ferie videre og kos deg som fff videre, du fortjener det! Klem <3

    8. LIker at dere er for slitne til å gå ut for å spise.. Men ikke for å jobbe = Heheheheheh, da er ikke den jobben din såå slitsom 😉

    9. Setter stor pris på disse videoene. Du bruker så langt tid til å lage dem og vise oss mens du er på ferie💕❤ flinke Bella

    10. Du må lære deg betydningen av ordet «haul». Det betyr ikke å lage en video av det du har kjøpt. «A haul» er en mengde ting du har skaffet deg. Egentlig ulovlig faktisk, men det brukes mye om at du har vært ute og shoppet en mengde ting.

    11. Interessant at en blogger som hevder hun jobber 24/7 ikke sjekker ut internett-forholdene før hun reiser :-p andre bloggere klarer det jo. Og å si at vi skal glede oss til reisebloggingen din? Hva er forskjellen fra når du var på Rhodos? 90 % av bildene/filmingen er jo av deg selv? Man ser ikke en dritt av hva Dubai har å by på. Må si at Dreameorld (hvis det er et ekte selskap) har valgt feil type blogger som ambassadør.

    12. Greit nok at du har mye penger, men det er rimelig usmakelig å kontinuering skal påpeke det. Du vet så inderlig godt at det bare generer kritikk, hat og misnøye fra lesere. Så da kan du sannelig ikke komme i morgen å klage over at du får så mye hat. Men det er litt med din blogg som det var med tabloid avisen The Sun, de levde på at folk koser seg med skandale, avsløringer og sjokkering fra venstre og høyre.

    13. “Det er min stil, altså jeg kler meg bare i små klær” hahaha you just exposed yourself beeeetch. #cheaphoealert🚫🚨

    14. Bruk pengene dine på hva f du vil. Kan forstå hvorfor folk reagerer, men det må man få bestemme selv. Bruker selv utrolig mye penger på væsker,sko og klær. Du har verdens fineste chanel veske! Jeg vurderer å kjøpe en gucci eller en ny lv veske. Hva ville du gått for? Det er sykt mange modeller å velge mellom. Men har 2 lv vesker fra før og har litt lyst å kjøpe gucci. Wææ

    15. Skjønner ikke hvorfor du gnir det inn? Jeg tjener mere enn deg og er like gammel som deg, men er ikke sånn at jeg tar bilde av det eller legger det ut på video, haha. flaut

    16. Ingen andre som reagere på den utrolige falske dialekten hennes? Er ikke du oppvokst på Undheim/Stavanger?? Høres idiotisk ut.

    17. Det er ikke marinaen.. det er fontenen. Håper dere så på showet? Best om kvelden da, med masse lys osv.

    18. Du er helt NYDELIG. Videoene dine gjør meg så glad, du er helt annerledes på videoene dine kontra når du skriver. Håper du bruker masse penger og koser deg når du først er der. Masse klemmer fra Stavanger

    19. OMG! Er så sykt sjalu! Holder på med min andre bachelor, mens jeg egentlig kunne hatt en fulltidsjobb så jeg kunne reist rundt og faktisk hatt en stabil økonomi. Må se langt etter gullhåret i denne rompa 😛 Husk å minne deg selv på hvor heldig du er så du ikke tar alt for gitt! 🙂

    20. Rått rått rått, endelig!!! Dette var moro Isabel, that’s what im talking about:) fantastisk følelse og kunne sette av en stor sum tilberegnet kun shopping, flotte ting og restaurant besøk. Kjenner at selv om det er en fryktelig stor sum på en gang så klarer jeg ikke annet enn å være glad på dine vegne!! Herlig

    21. Helt ærlig, du ser faktisk myyye finere ut uten sminke. Kjempe pen med sminke også men helt ekstremt mye finere uten sminke. Og dette kommer fra en sminke-elsker som egentlig synes alle ser bedre ut med

    22. du er virkelig syk, bokstavelig talt syk. eier du serriøst ikke litt flauhet, greit du er rik, med de fake overskriftene der du skaffer deg massiv likes som med andre ord er letttjente peenger for din del, men og dele kontoen sin? jentami det er ikke alle som er like heldig som deg, heldig og heldig, men u know what i mean. ta også hold den jævla kontoen for deg selv, og tenk litt over hva du viser andre. folk blir jo rett og slett psykisk sjalu, vær klar over at det du legger ut kan påvirke andre ganske så negativt. den dagen det skjer med noen, skal jeg hardt stå fram med det. skam isabel

    23. Synes dette blir litt usmakelig for å være ærlig! Greit at du har penger og bruk de på hva du vil, men dette blir veldig skrytete.

    24. Dette har forsåvidt ikke noe med innlegget å gjøre, men jeg må bare få sagt noe her nå. Det er mange her som er raske med å kommentere både det ene og det andre, mange fine kommentarer, men dessverre også altfor mange unødvendige og direkte stygge kommentarer som ikke er relevant til noe av det isabel legger ut. Men altså hallo, isabel kler seg som hun vil. Hva har vi med det og gjøre? Sånn helt ærlig. Isabel kan selv ta ansvar for hvordan hun velger å kle seg i et annet land, i en annen kultur. Jeg synes du kler deg dritkult, og hadde kledd meg opp i det samme. Hva er det verste her, at isabel kler seg som hun selv vil, eller de kommentarene enkelte her slenger ut? Tror vi alle her vet svaret på det. Isabel kler seg i hva faen hun vil, og hun bruker pengene sine som hun vil, uten at hun skal få høre at hun ber om å bli noe som helst, eler andre nedlatende ting. Om man har noe man føler for å si, så hold det saklig. Vi kan være uenige i valg av pengebruk, klesvalg osv men det er forskjell på direkte mobbing og det å være uenig. SKJERPINGS folkens. isabel, kle deg akkurat sånn som du vil, fortsett med det. Bruk pengene dine som du vil, det er dine penger. klem <3

    25. Heldige deg, skulle ønske jeg kunne ta turer til Dubai å slikt, elsker å reise! Men neida her er man stuck med en fulltidsjobb som såvidt gir nok til å overleve 2 stk på (Typen ser etter jobb hehe).
      Fikk heldigvis skjemt meg litt bort å kjøpt en foundation denne mnd pga bursdag.
      Du er heldig, men samtidig så har jo du selv jobbet deg opp til deg, gratulerer så mye med suksess, nyt livet 😀 Ignorer alle haters, bare du er du 😛

    26. Ikke mye girl power i mange av kommentarene her.. maken til bitterhet. Bruker ikke å kommentere, men stå på Isabel! Ha en fin reise og fortsett vlogene.

    27. Selvfølgelig fortoller hun når hun kommer hjem. Myndighetene følger med, og de stopper henne dersom hun ikke fortoller på eget initiativ.

    28. oi det var da ikke mye du brukte på shopping- bare smårusk…er ikke mye å skryte av som det overskrift antydet… trudde det var snakk om 3-400.000 jeg

    29. Lise Marie: myndighetene følger med? hva er hun? med mindre noen melder ifra så følger ingen med- det er stikkprøver. Det er ifht rusmidler at en viss risiko og mistanke blir følgt opp- ikke ifht fortolling- kjør på Isabell og gå på grønt!

    30. Syns ikke det var så mye penger jeg. Eller jo, men ikke med tanke på hvor du er, for der svir man fort vekk penger, og det er ikke sånn at man er der ” stadig vekk” heller 😂 ikke kast bort energi på negative folk, de valgte selv å lese innlegget og se vloggen 🙂 kos deg på tur!

    31. Håper du koste deg og mest av alt håper jeg du gir en STOR del av summen til noen som virkelig trenger det:D

    32. Gøy video! Hvilken hudkrem bruker du? Kan du eventuelt lage en innlegg med dine hudpleierutinee? 😀

    33. Er det 50 tusen du har brukt eller 50 tusen du har igjen på konto? Du har jo mer penger enn det der? Isåfall er det jo ganske lite

    34. De som kommenterer alt fra du gjør andre sykisk skadet av å vise bank kontoen din og tror du det er gøy for oss å se at du har så mye penger. DET BLIR RETT OG SLETT FOR DUMT. Hun har en offentlig blogg hun tjener penger på, og er veldig åpen om livsstilen sin. At hun viser at hun har 50000 kroner på en bruksnkonto eller viser frem dyre kler er jo det streng tatt det samme. Folk må skjerpe seg. Hvis du blir deprimert av å se en voksen person vise at hun har 50000 kroner på kontoen er det ikke hun som er problemet, men deg selv.

    35. Hei Isabel! Du er fantastisk og veldig heldig som har så mye penger! Men en ting, jeg tror du får mye hate fordi folk ser det går veldig inn på deg. Du legger ut hele tiden hatkommentarene du får, noe som gjør folk ser da de får den virkningen de vil det skal få. Andbefaler å slutte å legge så mye vekt på hatkommentarene og kanskje heller de positive❤️ Du er sterk og utrolig nydelig, loveu

    36. Synes helt ærlig det er kult at du tør å legge ut hvor mye du har på kontoen din jeg! Skjønner ikke hvorfor folk skal bli så sure! De har jo ikke noe med det å gjøre uansett;))
      Love you

    37. Du er så syk tragisk Isabel!!! 51000kr på shopping folk bruker mer enn det ,men går ikke viser det til folk. Det er helt latterlig hvordan du snakker og oppfører deg på. Du har rett og slett den kvalmeste bloggen i hele Norge og mest haters!!Fy faen så dum nettavisen er som gidder å beholde deg og betale deg! Du er jo så falsk og så ekkel og helt blåst i godet ditt! Tror du har en jobb. Så tragisk samfunnet har blitt å betale slike dumme folk som deg og kalle det en jævla jobb! Du lever i fantasti verden!!

    38. Guide til hvordan man får penger på denne måten steg for steg. 1: dropp ut av VGs som 80% av PH deltakere har gjort. 2: meld deg på PH 2018 og gjør en personlighet slik at man blir populær hos kidsa som ser på. 3. Opprett blogg samtidig som PH er på TV og skriv / spam så mye som mulig. 4. Gratulerer, du har nok følgere til å bli sponset av tannbleking og masse tull som du lurer alle yngre følgere med som ikke forstår bedre HAHA. Slik får de penger. Merk forskjell på å få eller og tjene. Noe personen bak denne bloggen ikke skjønner i det hele tatt

    39. Hahahahah æ må flire av alle dåkker missunnelige drittunga, gå og skam dåk sjøll i en skammekrok 🙂
      Altså ka faen, alle e ikje lik…

    40. Jeg ser absolutt ingen kommentere vennskapet deres, men DET inspirerer meg. Girlies som har det kult sammen og unner hverandre kjærlighet er livet.

    41. Wooo, digg med cash. Men du kan virkelig ikke si “dummeste jeg har hørt”, haha. DET er det dummeste jeg har sett

    42. Kjære Isabell:-) Vi har skjønt det nå. Du trenger ikke flashe pengene dine som du får av dine kjære lesere hver eneste dag. Vi er litt lei av dette nå:-) Kan du ikke for en gangs skyld blogge om noe relevant? Det er barn i nød, folk sulter ihjel. Donerer du pengene dine noen gang til folk som virkelig trenger det? Eller går alle pengene dine til utsendte ditt ? Ikke ta det frekt altså, jeg bare er veldig nysserig på deg som person. Det er mange som har penger i lommene, men ikke alle legger ut bilde av pengene sine, eller hvor mye de bruker. Hehe! Men om det får selvtilliten din på topp så får du fullt lov til det assa:-)

    43. Hmm hadde faktisk forventet mer. Det er slike lønninger jeg har omtrent hver måned. Men du har sikkert allerede brukt en del av summen. Men som sagt, hadde forventet en større sum.

    44. Synes det er kult at du har masse penger, men utrolig synd for deg at du kaster de bort på så masse rart. Tenk hvor syk sum du kunne hatt, og kjøpt deg sånn luksusvilla i utlandet eller noe. Haha! Isteden kaster du masse penger bort på billige klær fra Nelly og dyre vesker som ikke er verdt prisen!

    45. Hahah eg dør av kommentarene. Så latterlig at folk faktisk gidd å skriv så mye drit. Prøva selv å spar opp til neseoperasjon, men må innrømme at shopping-avhengigheta mi kommer stadig i veien, hahah

    46. Ikke for å være slem eller noe…og du skal selvfølgelig få gjøre akkurat som du ønsker.
      Men. Er det ikke nok press ang. silikon??, Restylane, nesteoperasjoner og ditten og datten…. “instabrows”, conturing… og bla bla bla….
      Tenker mye på unge mennesker nå.
      Jeg er ALL FOR å kick ass, tjene cash osv.
      Men, tror mange unge kan føle et veldig stort press på at man skal være shitloaded med cash. Ikke bare utseende. Huff..
      Jeg synes det er usmakelig å skulle offentliggjøre hvor mye cash man har… skal det bli en trend også liksom?
      Hva med fokus på NATURLIG SMINKE, PERSONLIGHET…
      virkelig, stakkars ungdom i dag altså. Presset er større enn aldri før 😨
      Hilsen 22 år gammel oppgitt jente fra Tønsberg
      😥 Vet ikke hvor jeg vil med dette innlegget. Men synes liksom hvor mye man tjener bør være privat… og janei, jeg veit ikke… 😶

    47. Hei! Ser at det er veldig mange umodne folk som kommenterer her, og skjønner godt at du blir provosert. Men når man deler så mye av privatlivet sitt og eget forbruk/økonomi for så mange lesere, så må man regne med at det kommer en del hate også. Mange som ikke har så god råd som deg og sikkert føler at de jobber ræva av seg for å få inn penger, og blir sikkert ganske provosert av å lese bloggen din da, men da kan de heller la være å lese bloggen din, tenker jeg. Mener ikke noe vondt med dette innlegget til noen, men ville bare få sagt min mening oppi alt dette surret:-)

    48. Sykes det er så sinnsykt at folk skal si du er usmakelig når du viser hvor mye du har på konto. Det står i overskriften at du viser det og er derfor dems valg og velge å klikke seg inn på videoen. Regner med de fleste kom til å skjønne at det var en del også. Helt sykt, stå på!

    49. Herreguuuud du er sååååå fin, dør av deg!
      Hvordan får du så perfekt hud ??? Og når får vi se hva du handlet på LV og gucci? Gleder meg 😀
      facings love you little kim kardashian

    50. Haha masse sjalue mennesker her 😂 Om jeg hadde hatt så mye penger å bruke på shopping på en dag, selvfølgelig hadde jeg vist det frem 🤗

    51. Vær stolt av deg selv for at du har kommet dit du er idag. Du er suksessfull og med suksess kommer alltid sjalusi. Veldig synd men sånn er det! Jeg har fulgt deg helt siden begynnelsen og har ikke alltid vært “enig” i alt du har gjort fordi jeg ikke har tenkt på det som noe nødvendig, men det behøver jeg ikke å være heller. Jeg, og alle andre, har ingenting med det å gjøre. Det er ditt liv, din kropp, dine penger. Du er utrolig sterk som fortsetter med bloggen og lager vlogger og alt det du gjør, til tross for all dritten du får. Du gir oss andre også motet til å gi litt faen ❤

    52. Hei Isabel! Jeg ser på kommentarene du får, angående pengene du har på kontoen din. Ja, du er jævlig heldig. Så heldig at jeg blir misunnelig. Men jeg unner deg det også. At folk sier det er lettjente penger, uhørt. Du jobber beinhardt. Istedenfor å hate på det, applauderer jeg det faktum at du er en ung jente, like gammel som meg, som er en bad boss bitch. Det at du gir tilbake til mamsen din, er en av grunnene til at jeg ikke kan hate. Du har et godt hjerte!! Så do you baby, do you. Dine penger, din kropp, ditt liv. Lev det som du vil <3

    53. Fytti katta så utrolig mye drit dere kommenterer. Hvorfor i hælvette kan ikke hun bruke pengene på hva hun vil. Hadde jeg hatt så mye penger så hadde jeg shoppa som f jeg og. Utrolig barnslig å kommentere piss! Haha skjerp dere.
      Kjør på Isabel, bruk pengene, det er nå du er ung!!

    54. Men altså, 50.000? Det er jo ikke så mye? Har 25.-30.000 på en måned. Så forstår ikke hvordan 50. kan være så mye for folk å henge seg opp i? Er ikke en sum å “skryte” av for å si det sånn (Ikke mot deg nei Isabel, men hadde du vist det for å skryte, hadde det vell vært en mye større sum) 🙂 Ikke det at det ikke er mye penger, men forstår liksom ikke hvilken sum alle klikker vinkel for?

    55. Skjønner ikke fuzzet om 50.000 kroner. Ærlig talt. Det er jo ikke mye penger. Og det forsvinner ihvertfall fort på dubai og i bali. Det er sikkert 😂 Kos deg masse Isabel. Haters gonna hate. Antagenlig er de bare sjalu.

    56. På ett vis skulle jeg gjerne ønske jeg kunne sløse bort så mye penger på en dag, man skal jo få lov å nyte sine egne penger akkurat som man vil, men tenk hvor mange liv man kunne endret om man brukte pengene på annet enn klær og sminke. Alle de familiene man kunne hjulpet med de lønningene dine. Barn og unge fra familier med dårlig råd.. savner liksom å se noen av disse norske toppbloggerne gjøre noe sånn med pengene sine, Anna Rasmussen for eksempel, som skryter av flere hundre tusen på en mnd😬 Men ikke ta det som kritikk, det var ikke ment kun for deg, og jeg syns du skal bruke pengene som du selv vil, var bare en tanke 😄

    57. om folk ikke liker det de ser, hvorfor se på? såpass må de skjønne utifra overskriften
      “Viser hvor mye penger jeg har” de velger å se det selv for å så syte og klage etterpå, mer sjalu enn det blir du ikke.

    58. Hei Bella, syns du er en nydelig kvinne og en god person med et stort hjerte som mange sikkert IKKE ser. Gjør hva du vil så lenge du koser deg og så lenge du syns det er riktig. Ikke hør på negativitet. Det trenger man ikke i livet sitt. Og bra du ikke gjør det. Be happy 😚 folk kommer til å prate/klage/kommentere uansett om hva du gjør! Ha en fortsatt en god ferie!

    59. Syns det blir for jævlig. Du reiser, bruker penger på og legge deg under kniven og shoppe. Gjør hva faen du vil men barn sulter faen i andre land. Mens du kommer her og bruker 51 føkkings tusen på klær du ikke trenger siden du har faen jævlig mye fra før av. Prøv SOS barnebyer elns og se på hvor gale barn faktisk har det og gi penger til en god sak.

    60. Jeez, Isabel har penger! Okei, hvorfor? Hun jobber, hun tjener disse pengene, hun skryter ikke, hun deler det med oss, det er jobben hennes og dele med oss. Så slutt å klag, la henne bruke HENNES penger

    61. Jeg er så redd for at du skal blir ranet som Kim Kardashian. Hun også skrøyt av alle pengene sine på instagram. Vær forsiktig

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg