JEG KAN IKKE TA SMERTEN PÅ FORSKUDD

reklame: lenkene er annonselenker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

SKJØRT HER ⎮ LIGNENDE BODY HER ⎮ BELTE GUCCI ⎮ SOLBRILLER HER

_____

Bali, du Bali! Jeg blir trist av tanken på at ferien straks er over. Tenk at to uker allerede snart er gått? Jeg har hatt det så ekstremt fint på ferie sammen med min bestevenninne. Vi har opplevd så masse sammen disse to ukene. Jeg har lenge drømt om å reise til både Dubai og Bali, og jeg er så vanvittig glad for at begge destinasjonene har levd opp til forventningene mine og vel så det. Gud så vakkert det er her. Nå skal ikke jeg bli for sentimental og helt deppa før jeg i det hele tatt har reist hjem, og heller nyte den siste tiden jeg har igjen i dette paradiset. En ting er hvertfall et faktum: hit skal jeg tilbake. Jeg føler ikke at jeg har sett og opplevd 30% av Bali en gang, så en tur til (eller fem) blir det definitivt.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå er klokken ganske mye her. Dagen i dag har gått til avslapping og shopping. Vi dro til Discovery Mall som er et stort kjøpesenter her. Shoppingen var kanskje ikke den beste, men det var gøy å komme seg litt ut å få sett i butikker. Jeg fant ikke særlig mye, foruten om sminke på Sephora. Haha, hvem er sjokkert? Jeg gleder meg til å filme haul videoen til dere. 

Nå skal jeg avslutte her, vi skal på skybaren og nyte et par drinker. Håper dere har hatt en fantastisk start på uken! ❥

15 kommentarer
    1. Du brukte ferien i dubai og bali til shopping og avslapping. Har dere gjort noe aktiviterer f.eks? Eller noe spennende. Hvis jeg skulle ha slappet av og shoppa hadde jeg reist til gc eller no i nærhete. Bali og dubai har aå mye fint man kan oppleve…

    2. Trist at tiden skal gå så fort når man har det gøy!! Hvertfall veldig bra at alt har levd opp til forventningene da! 🙂 <3

    3. Skal du blogge om Bali og Dubai når du kommer hjem, eller er dette alt du vil vise? Og når skal du begynne å svare i kommentarfeltet?

    4. Oj, ferien over allerede? Du har shoppet, badet og solt deg, drukket drinker og spist, tatt bilder av deg selv, blogget og vlogget- egentlig det samme som du gjør på Rhodos? Noe mer?

    5. Ikke hør på de som sier stygge ting til deg. De er bare sjalu på deg, du får bruke ferien din på hva du vil. Det er ikke våres ferie det er din. Nyt den og håper du koser deg der du er

    6. Hvilken størrelse har du i gucci beltet? Fine Isabel, nyt ferien din og vær så snill og drit i de som ikke takler at du er rikere enn dem <3

    7. Håper virkelig du vurderer å dra mer sminke inn i blogg/yt 😍 Er sikker på at jeg ikke er den eneste som er interessert i å se mer av det, da du sminker deg såå fint!

    8. Kunne du laget ett innlegg om hvordan butikker som er i bali? Skal flytte dit for å gå skole etter nyttår og spent på hva jeg bør forvente med 😇

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg