SPØRSMÅLSRUNDE – SVARER I KVELD

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

SPØRSMÅLSRUNDE

Hei fininger! Nå er det super lenge siden jeg hadde en real spørsmålsrunde her på bloggen, så derfor tenker jeg at det passer fint å kjøre en i gang nå. Jeg tenker å være enda mer personlig og åpen enn tidligere. Jeg vet ikke, men i dag føler jeg for å dele mye med dere. Sperrene mine skal jeg prøve å skyve bort, så godt det lar seg gjøre. Jeg er spent på å lese hva dere lurer på. Nå har dere muligheten til å stille meg akkurat de spørsmålene du måtte undre over. Jeg svarer i neste innlegg – altså i dag. Det gjenstår å se hvor mange spørsmål som kommer inn, men jeg skal prøve å få svart på hver eneste. Shoot!

127 kommentarer
    1. Kunne du flyttet tilbake til stvg? Ville du helst vært 17 eller 30 resten av livet? hvordan ser drømmemannen din ut?

    2. 1. Hvor gammel er du
      2. Hvor er du opprinnelig fra bortsett fra Norge.
      3. Hvilken religion?
      4. Hvordan tjener du så mye og hva er lønnen din?
      5. Føler du deg trygg når du legger ut lettkledde bilder?
      6. Hvordan hadde du råd til operasjonene og hvor mangen har du hatt til nå?

    3. Hei!
      Lurer på hva du tenker når folk sier puppene/rumpa di var en dårlig jobb? Tenker du bare at folk er sjalu eller har du vurdert å rette på jobbene?
      Er jo ingen som sier sånt om nesa di, den ble jo utrolig flott og passer ansiktet ditt veldig godt, tenker du over hvorfor de andre operasjonene får så mye kritikk?

    4. – Kan du gi noen tips til en som nettopp har startet å blogge, hva som evt vil være lurt å lære/skrive om?
      – Hvor mange “nye” bloggere leser du?
      – Hvordan synes du hverdagen din går etter du flyttet hjem til familien din?
      Ha en fin helg! klem <3

    5. Hei! Hva slags produkter bruker du til ansiktssminken din? Syntes du alltid har makeup on F***** POINT!! Også har du en så fin glød😍

    6. Hvis du hadde møtt Pierre ute i Oslo, hvordan hadde du reagert da? Hvis begge hadde sett hverandre?
      Kan du ha et innlegg om tips til julegaver, er helt lost akkurat nå haha!

    7. Hva skjer med deg og Pierre nå? Ganske mange som har sett dere sammen, pluss at man skjønner det på Snapchat.

    8. Hvor tar du Restylane? Er det veldig vondt? Og hvor mye tar du? 🙂 har selv lyst på, men trenger noen tips:)

    9. Beskriv drømmetypen? (Utseende og personlighet)
      Kunne du tenkt deg å reise til LA?
      Hvilke stjernetegn er du?
      Kan du vise bilde av faren din? Hvorfor har du ikke kontakt med han?
      Vil du møte han?
      Nevn en timg du angrer mest på her i livet at du har gjort i fortiden
      Trener du mye? Hvor trener du?

    10. Har du operert øyene?
      Hva er greia med at du passer percy
      Snakker du bare norsk med moren din og søsknene dine
      Hva annet språk snakker du?
      Hvor er moren din fra
      Og hvem er faren din, hvorfor hører vi aldri om han?
      Kan du fortelle om barndommen din?
      Hvorfor vokste du ikke opp med familien din

    11. Hva er dine råd til noen som ønsker å gjøre det stort i livet? Hvilken musikksmak har du? Syns du the dolan twins er kjekke?

    12. Hvordan går det med leilighetsjakten? Elsker bloggen din. Syntes du er utrolig tøff som tørr å være såpass ærlig, selv om du får mye dritt for det

    13. Hei igjen!♡ mitt spørsmål er om du publiserer mest hatkommentarer på enkelte av innleggene (intentionally), og ikke like mye de fine kommentarer? Siden du må gå gjennom alle liksom. Eller er d rett og slett fordi du ikke får så mange fine? :/ gleder meg til spørsmålsrunde!

    14. 1. Hva var din siste operasjon?
      2. Hvorfor har du spørrerunder hvor du skal være så “åpen og ærlig”, men så svarer du aldri på det folk faktisk lurer på?

    15. Får du flest blikk av jenter eller gutter når du er ute og er det mange som legger ann på deg ute på byen feks?

    16. -Siden du får så mye hate om rumpen din, begynner du å se selv hva haterne mener?
      -Ville du at rumpen skulle se fake ut, eller ville du ha den så naturlig som mulig?
      -Hvor mye oppfølging har du fått etter oprasjonene?
      -Skal du operere noe mer?
      -Får du mye kommentarer på latteren din? Sykt morsomt å høre på, haha:-)

    17. Hei håper du har hatt en kjempe fin dag!
      Lurte av ren nysgjerrighet på om du har silikon i rumpen eller om det er fett du har sprøytet inn og hvor mye? 🙂

    18. Kunne du noen gang hatt en alminnelig jobb, som for eksempel å jobbet på et veldedighetssenter? Og hvis du måtte valgt et annet yrke enn blogging/markedsføring/reising som jobb, hva ville det vært?

    19. 1. Har du hatt sex med pierre etter dere slo opp?
      2. Har du vært med noen andre gutter etter pierre og hvor mange?

    20. Betyr penger mer enn noe annet for deg? Tenker bare på at du har jo skrevet selv at du ikke har så mange venner fordi du blir mye utnyttet. Skjønner det må være gøy å ha så mye penger med tanke på materialistiske ting, men tror du ikke at du hadde vært mere lykkelig om du hadde hatt en «vanlig jobb/inntekt» med flere gode og trofaste venner som liker deg for akkurat den du er? Bare lurer på om du noen gang tenker over det 🙂

    21. Hvilken operasjon var det du tok sist? Som du ikke har nevnt på bloggen o.l. Husker ikke helt når det var, men det var en stund siden. Folk trudde du hadde operert ut ribbein osv. Og du ville aldri si hva det var du gjorde.

    22. Hva opererte du som du aldri fortalte oss allikevel. Du snakka om å si deg men så angret du deg. Har vært msnge som har sagt ribbein osv. Men hva gjorde/opererte du egentlig?

    23. Top 3 turn on og turn off med gutter?
      1 ting som du vil oppleve hvis du skulle dødd i morgen?
      Vil du se på deg selv som en lett person å bli kjent med?
      Fav. Godteri?

    24. -Var det pierre som var med deg til Stockholm dem gangen du dro dit? Siden dere la ut bilde av at dere var på samme resturant?
      -Har du hatt sex etter Pierre?
      -Har du gjort noe mer med rumpa de, siden den ser helt annerledes ut enn hva den gjorde rett etter at du hadde operert den. Og husker også at du skulle ha en til operasjon men Pierre ville ikke bli med og rumpa de ser veldig annerledes ut nå enn hva den gjorde tiden etter operasjonen. Derfor har du gjort noe mer du ikke forteller oss om?

    25. Dette er egentlig ikke ett spørsmål. Jeg har bare fulgt med den siste tiden å sett hvor jævla stygge mennesker kan være mot ett individ. Dere som skriver stygge, hatefulle kommentarer; hva får dere ut av det? Gleder det dere når dere har kommentert? Hvorfor gidde å bruke tid om dere virker hater Isabel og hennes utsende så jævla mye? Jeg kan virker ikke forstå hva som får mennesker til å være så stygg mot andre mennesker. Hadde dere sett en jente eller gutt på gaten som dere hadde ment var operert, hadde dere gått bort å sagt deres mening om utsende deres da? Jeg velger å tro at dere ikke hadde gjort det. Om Isabel ikke hadde fortalt om operasjonene sine så hadde dere sagt; fy faen du er fake, lyver til leserne dine, blablaukeblad.
      Hvorfor ikke bare gi en god faen i hva Isabel, Kari, Anders, Frank og resten av verdens befolkning gjør med seg selv? Til syvende og sist så er det jo de selv som skal være fornøyd med utsende sitt og ikke dere vell? Bruk heller tiden på å jobbe med dere selv, for tydeligvis så trenger dere å jobbe med respekt og kjærlighet for andre mennesker.
      Give the girl a fucking break. Og Isabel, du ser amazing ut, både før operasjonene og nå. Lev ditt liv, og ikke trekk fram de jævlene som holder på slik som dette. La dem styre på, for en dag slår karma så JÆVLIG hardt tilbake.

    26. Føler du at andre PH bloggere hermer etter deeg? Innlegg de skriver, og overskrifter osv. Jeg har merket det :p

    27. savner du pierre?
      får du fillers sponsa hos marit
      savner du martine?
      går du tilbake om pierre prøver igjen å få deg tilbake?
      har du kontakt med pierre?
      hvorfor slo du og pierre egentlig opp
      hva har du gjort med ansiktet ditt ? bare fillers i leppene pannen ?

    28. Hvorfor bodde du i fosterhjem?
      Hvor er faren din?
      Hvis du kunne fått tilbake den gamle kroppen din, ville du gjort det da?

    29. Noen spørsmål fra en fast “voksen” leser, som kanskje ikke alltid er helt enig i dine valg og meninger, men som ikke synes noen fortjener hets uansett 😉 Håper ikke du tar spørsmålene ille opp, jeg bare lurer på hvordan du reflekterer over dette.
      – Hva tenker du om kommentarene du får om at du er en overfladisk person?
      Når jeg ser bilder av deg fra tiden på PH og bilder av hvordan du ser ut nå er det stor forskjell. Du er flott uansett, men jeg foretrekker nok naturlige Isabel uten operasjoner, extensions, falske vipper etc. Du har jo en synlig stemme i dagens medieverden. Jeg lurer på;
      – Hvordan ønsker du å bruke den?
      – Og hvordan tenker du at du at dine unge blogglesere som kanskje ikke er fornøyde med hvordan de ser ut, påvirkes av deg? –
      – Synes du selv at du har du et samfunnsansvar som en av Norges største bloggere?
      Gleder meg til å lese svarene dine 😊Ha en god helg 😊

    30. Først og fremst vil jeg bare si at du er super, og at du bør raise the middlefinger til alle de idiotene der som skriver stygge ting til deg fordi de ikke har bedre ting å bruke tiden sin på!
      Og her kommer spørsmålene mine:
      1) Har du en favorittfilm?
      2) Hva ønsker du deg til jul?
      3) Hvilken veske har du øverst på ønskelisten (som du enda ikke har kjøpt)?
      4) Har du tatt laser hårfjerning på kroppen, eller shaver/vokser du?
      5) Hvis er du mest, og hva er du minst fornøyd med med deg selv?
      6) Hvor mange språk kan du?
      7) Du skrev du hadde vært i Iran – når er dette, og hvordan var det? Alltid hatt lyst til å reise til et sånt land selv.
      God helg <3

    31. vil bare si at du er seriøst en skikkelig sterk person og jeg har lest bloggen din siden PH og jeg verdsetter deg veldig høyt! Du er en skikkelig ærlig blogger og derfor har jeg lest bloggen din i et par år nå! stå på Isabel!! <33

    32. Hva skjer mellom deg og Pierre? Med tanke på at både du og han er i Sverige nå, mange har sett dere sammen, man så på Snapchaten hans at han var i leiligheten din og du hadde på deg Trasher hettegenseren hans på noen av videoene dine på Snapchat

    33. Føler du selv at du bidrar til et kroppspress når du legger ut lettkledde bilder av deg selv? Vise fram hvor slank du er? Hvor store pupper du har og hvor stor rumpe du har? Husk på at du har unge lesere som påvirkes av deg i stor grad, 70% har ikke slik kropp.

    34. Har du hatt sex med noen andre enn Pierre etter det ble slutt mellom deg og han? 🙂
      Hva var den siste operasjonen du tok som du ikke har fortalt om enda?

    35. Har spørsmål ang ditt syn på, og forhold til miljøet. Tenker du miljømessig når du handler klær? Dvs er du obs på hvilke butikker de er fra, hvor de er produsert, hva slags materiale/tekstil det er og hvordan dette evt påvirker miljøet?
      Bruker du Finn, tise, spock etc?

    36. Hvilke religion tilhører du egentelig?
      Er du ofte ensom?
      Er det ganger du føler du ikke ser meningen med livet?

    37. Angrer du på forholdet med Pierre?
      Ser du på Pierre sine YouTube videoer?
      Hva misliker du mest med Norge?
      Har du vurdert å flytte til utlandet for en periode av livet ditt?
      Hvor i Oslo liker du best å tilbringe tid med venner og eller familie?

    38. Vil du si at du ble mer eller mindre lykkelig etter operasjonene? Eller fant du nye ting å være misfornøyd med etterpå?
      Lurer bare siden jeg vil operere nesen selv, men har hørt st selvbildet ikke blir noe bedre av den grunn.

    39. Hei Isabel! 😀 Jeg lurer på en ting. For ser du gjør masse gøye ting sammen med venner. Jeg har en kjæreste som har mye penger, men jeg er en normal student og har ikke råd til alt han har. Hvordan gjør dere det med penger når dere reiser, går ut og spiser? Antar ikke alle vennene dine har like god råd til ting som du har? Føler du det er dumt at de ikke kan være med på alt du kan, føler de det er dumt? 😀 Stor klem!

    40. Hei. Vet ikke om du vil svare på dette når jeg ser at du har slettet tidligere videoer om silikon. Men jeg skal ta silikon selv og er nysgjerrig av den grunn. Hvilke størrelse er implantatene dine? Hvilke bh størrelse bruker du? Kan du rangere de verste smertene du hadde fra 1-10
      Håper på svar 🙂

    41. Hvor fjerner du babyhårene dine (laser)? Vil gjøre det selv, men vet ikke hvor… anbefaler du de du går til?

    42. Angrer du på at du ikke ble med bloggerne selv om det var dårlig betalt? Det gir jo meget god pr og er en stor fordel på lang sikt. Tenkte du for kortvarig der? Sophie Elise skrev nylig at å delta der ga henne sjansen til å få innpass og komme mer på TV, og var dermed viktig.

    43. Tjener alle toppbloggere like mye som deg?
      Har du andre jobb ved siden av bloggen?
      Har du noen gang tenkt til å studere, eller har du noen utdanning etter VGs?
      Syns du det ikke er rart at bloggere kan tjene mer enn mange yrker som krever utdanning?
      PS digger bloggen din, veldig spennende<33

    44. Er du fornøyd med resultatet av alle operasjonene dine?
      Hvor gammel syns du selv du ser ut?
      Hvorfor føler du at du trenger å bruke clickbait-overskrifter istedet for ordentlige overskrifter? Syns du ikke innholdet i innleggene er bra nok til at folk klikker seg inn uansett?
      Hvorfor svarer du nesten aldri på konstruktiv kritikk i kommentarfeltet? Syns du ikke det er noen forskjell på kritikk og hat?
      Hvilken blogg på topplista liker du best og minst, og hvorfor?
      Hva liker du best med din egen blogg, og hva kunne du tenke deg å forbedre?
      Er du flink til å lytte til andre? Noen ganger kan deg virke som du er fast bestemt på å ikke ta i mot råd fra andre…
      Er du flink til å gi gode råd til andre? F.eks venner eller familie?
      Kan du beskrive drømmemannen/drømmedama?
      Har du god selvtillit og et godt selvbilde?

    45. Har du og Pierre fortsatt kontakt? I og med at det var så mange som la merke til at dere spiste pizza sammen under flyttingen din, og flere hevder de har sett han utenfor ditt sted. Er dere helt over hverandre? I den grad at dere dater andre?
      PS. setter pris på at du velger å være ærlig med leserne dine! Du trenger ikke å svare dersom det blir for vondt å svare på
      Klem

    46. Lever faren din? Ossen forhold har du til han?
      Er foreldrene dine skilt?
      Er de tre søsknene dine hel søsken eller halv ?
      Siden du har en Ann etnisitet snakker du arabisk hjemme? Eller var det iransk?

    47. Anonym: Ja, men kirurgen som opererte nesen min har sluttet der. Han nye som gjør neser på Comfort zone er ELENDIG. Han opererte mammas venninnes nese, og den ble katastrofe. Hun kan ikke puste gjennom det ene neseboret, og den ser generelt helt jævlig ut. Nå må hun gjennom en tredje neseoperasjon hos ny kirurg (på ny klinikk så klart) for å prøve å fikse den nok en gang. Comfort Zone er søppel!

    48. Hva er det beste med byen Bryne? 🙂 følger du med på noe sport? Hva er favorittdrinken din? Bruker du penger på noe du selv mener er sløseri? (foruten taxi og mat). Hvilket dyr et favoritten din? Eier du en ipad? Skal du anskaffe deg iphone x? Hva synes du om prisene på appleprodukter? Hva er favorittbyen din (av alle byer du har besøkt)? Liker du mac donalds mat?

    49. Wow for en fantastisk dame du er. Kjenner jeg får skikkelig vondt inni meg, har lyst å gi deg en lang klem å fortelle hvor bra du er. I mine øyne er du kanskje en av de fineste jentene jeg har «møtt», både innvendig og utvendig. Nå kjenner jeg deg ikke, men det å lese bloggen din er terapi for meg. TUSEN takk for alt du gir meg, du er virkelig et forbilde for veldig mange.

    50. Hvor i OSlo er kule locations man kan ta f.eks outfitbilder? Ser ofte du poserer foran hvite bygninger. Hvor i Oslo finner man dem?

    51. Hei! synes du virker som en veldig snill og varm person😊 Jeg lurer litt på hvordan ditt forhold til mat er, siden du er unormalt kroppsfiksert og opptatt av å holde deg tynn. (Forbrenningen er ca. Den samme hos alle i din alder, det som spiller en rolle er aktivitetsnivå i størst grad). Vet mange “skylder” på at de har høy forbrenning når man får spørsmål om det. Har også inntrykk av at du spiser forholdsvis små porsjoner når du spiser. Lurer derfor på hvilket forhold du har til mat? spiser du lite med tanke om å holde deg tynn eller har du generelt lav appetitt?

    52. Hvorfor sier du at du skal svare på ABSOLUTT alt, men så svarer du ikke på hva den siste operasjonen var?
      Kan du forklare i korte trekk hva det med fosterhjem og barnevernet osv dreide seg om? Du trenger ikke legge ut noen detaljer selvfølgelig, men et overfladisk bilde typ “jeg var en vanskelig ungdom”, “mamma hadde en dårlig periode”, “vi ble utsatt for en trussel” eller what so ever?

    53. IKKE ET SPØRSMÅL, MEN VÆR SÅ SNILL Å HVERTFALL LES DETTE!
      Jeg får vondt langt inn i hjerte av å se hvor mye du må forsvare deg, og kjempe bare for å være deg selv. All dritten du må takle bare fordi du gjør det DU vil, og for å leve DITT liv. Jeg er langt fra enig i alt du skriver på bloggen, men jeg har aldri sett ned på deg som person, aldri tenkt at du er dum, aldri virkelig ALDRI tenkt noe stygt om deg eller ditt utseende. Du er en ung kvinne, som gjør en fantastisk jobb Isabell! Derfor er det så vondt å se og vite alt du må høre om deg selv, bare for å være deg. Lov meg at du ALDRI lar noen knekke deg med pissprat, for du Isabell, du imponerer meg virkelig! Du ER pen nok, du er IKKE dum, å du har all rett til å gjøre det DU vil, med ditt eget liv.
      Med vennlig hilsen meg, som får så vondt av deg 😔❤️

    54. Får søskene dine hva dem vill når dere er på shopping? Eller er du streng med dem når det kommer til sånne ting. Vill dem ha en jakke til 5000kr så får dem det?

    55. Hvor lenge tror du bloggen din kommer til å vare? Har du evt planer i fremtiden hvis det plutselig skulle gå dårlig og inntektene synker? Syntes du er veldig tøff og modig<33

    56. Hvem er din Hollywood boy crush og hvem er din girl crush
      Kan du lage en video om favoritt sminken din? Og frokost ideer

    57. Kunne du tenkt å vert med i ett nytt TV-program? Paradis hotel, ex on the beach elle lignende? Elskt å se deg på TV-skjermen!

    58. Dette er sykt kleint. Men jeg har aldei fått en orgasme under sex. Jeg får der ved å gni meg inntil ting og bruke vibrator på meg selv men aldei med en partner. Jeg har prøvd alt for å få det til og ender opp med å fake da partnerene jeg har hatt føler det er de som ikke er gode nok. Vil så gjerne ha sex med orgasme og ikke bareblikåt og må gå å kose med meg selv etterpå. Sykt kleint spørsmål. Men Jar du noen tips eller opplevd noe lignende?

    59. Har du kontakt med dine x kjærester? Jeg har kontakt med flere og vi snakker sjeldent men min nye kjæreste mener jeg må slette dem på Facebook osvosv. Hva mener du om dertte?

    60. Hvor mange virkelige gode venninner har du? Altså dine nærmeste som alltid er der. Og kjenner de hverandre?:)

    61. Da jeg var 12 år barberte jeg nesten hele kroppen, noe jeg angret sykt på siden jeg den dag i dag tl år senere må fortsette med det for ikke å få mørke stive hår. Dette er noe som plager meg veldig og tar mye tid, spesielt på armer osv. Du har jo litt peiling på slike ting så lurte på om du vet noe permanent som kan fjerne håewne for godt eller om det er mulig å få tilbake sine lyse? Takk på forhånd foe svar, jeg digger deg Isabel!!!!❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg