AT JEG DELER DETTE MED DERE…

Jeg må bare starte med å takke dere for all kjærlighet dere har gitt meg de to siste døgna. Jeg er så utrolig glad i dere! Gud, det at dere gir meg sånn positiv feedback når jeg åpner meg som det jeg har gjort, får meg til å ville fortsette å alltid være like ærlig med dere. Eller, ærlig er jeg jo alltid, men jeg mener mer det at jeg forteller dere og åpner meg så mye som det jeg nå har gjort. Jeg skal ikke legge skjul på at det var ekstremt skummelt å poste de to innleggene med svar på spørsmålsrunden, men jeg er sjeleglad for at jeg valgte å gjøre det. Dere er gull! Jeg er heldig som har så vanvittig snille og flotte lesere. I love you!!

ADD ME ON SNAPCHAT ❥ ISABELSRAAD

Her er jeg på restaurant å spiser en velfortjent plankestek. Jeg har hatt lyst på det sykt lenge nå, så det var virkelig på tide. Det smakte helt nydelig! Det er ikke ofte jeg drar ut å bare koser meg for tiden. Jeg vet ikke hva som har skjedd, annet enn at det å holde meg innendørs frister mer enn alt annet. Apropos det.. Gjett hvem som har sett BEGGE sesongene av Stranger Things på knappe tre dager? Heeerregud… FLAUT! At jeg forteller dere det, haha. Det er litt pinlig. Som dere kanskje forstår, har jeg ikke hatt noe særlig liv i det siste. Jeg har sett på serier og jobbet hjemmefra. Denne uken derimot er det fullt kjør. I morgen skal jeg i et møte med God Kveld Norge. Det blir spennende! Jeg har jo jobbet med dem tidligere, og jeg er alltid fornøyd med “resultatet”. Det er ikke en selvfølge, for enkelte media-folk kan virkelig vri og vende på hvert eneste ord som kommer ut av ens kjeft. Det liker jeg ikke, haha.

13 kommentarer
    1. Håper virkelige du fortsetter med såpass ærlige innlegg, det tror jeg vil gi deg flere lesere (og fornøyde). Følte du gikk litt tilbake nå med den “klikk-overskriften” i dette innlegget. Trodde det sku være noe større og mer, slik som de siste innleggene, og ikke bare en serie. Men man kan da ikke alltid komme med store News, men da er det heller ikke nødvendig med en slik overskrift 😊😊
      Ikke noe hate, men er bare lei klikk-overskrifter hos alle bloggere. Er faktisk blitt imponert over deg ellers de siste dagene <3

    2. Syns det er helt ålreit å være hjemme og kose seg jeg, spesielt når det er så kaldt ute nå 🙂 hvilken restaurant var du på her? Frister skikkelig <3

    3. Kjære deg Isabel ❤️
      Jeg kjenner jeg får så vondt av å lese om at du har hatt det vanskelig i oppveksten din. Det gjør meg oppriktig opprørt..som medmenneske. Jeg har alltid lagt merke til at det er en tristhet i de vakre øynene dine, som får meg til å føle at jeg har lyst til å gi deg en klem og si at alt kommer til å bli bra tilslutt. Og da mener jeg ikke at du ikke har klart deg bra og at du har det fint nå. Men traumatiske opplevelser knyttet til barndom setter varige spor, det vet jeg selv alt om.
      Du er en vanvittig flott jente, og jeg ønsker egentlig bare med disse ordene å formidle at du skal være stolt av hva du har oppnådd i livet. Selvom det er mange der ute som ikke unner deg suksessen, så står du i det.. vakrere og mer moden og ærlig enn noensinne!
      Ønsker deg det beste for framtida ❤️
      Stor klem til deg!!

    4. Ehehe ikke no å være flau over, jeg så stranger things på litt over 24 timer ca neste begge sesongene

    5. Isabel, du er så flott. Herregud som jeg skulle ønske jeg kunne hatt en venninne som deg. En ærlig, vakker, omsorgsfull og intelligent venninne! ❤️!Du er fantastisk, og ikke la noen andre si noe annet!❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg