NEW IN ⎮ NELLY-INNKJØP

reklame: alle lenker er annonselenker

Jeg mottok en super svær pakke fra Nelly her om dagen, med masse fint innhold! Jeg elsker absolutt alt. Folk kan gjerne mene at klær fra Nelly er “billig”, men bare fordi at jeg tjener bra betyr det ikke at jeg automatisk har lyst til å kjøpe en topp til 5.000 kroner istedenfor 20 forskjellige til samme sum? Jeg elsker designervesker, men klær liker jeg å shoppe til en rimelig pris. Det er ingen hemmelighet at jeg elsker Nelly. Heh! Her er noe av det som befant seg i pakken. ❥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

KJOLE HER

BUKSER UTSOLGT – LIGNENDE HER ⎮ TOPP HER

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

GENSER HER

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

SKJORTE HER

GENSER HER ⎮ BUKSER HER

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

GENSER HER

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

JUMPSUIT UTSOLGT

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

VERDENS KULESTE JAKKE HER

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

KJOLE HER

LANGE BOOTS (VERDENS BESTE Å GÅ I!) HER ⎮ LAVE BOOTS HER

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

KJOLE UTSOLGT

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

BODY HER

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

BUKSER HER

_____

Håper dere likte innkjøpene! 😁

58 kommentarer

Siste innlegg