EN STOR BESLUTNING ER TATT

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg har lenge hatt åpen Snapchat – det vil si at dere har kunnet sende meg snaps. Jeg synes i utgangspunktet at det er superduper koselig å lese alt det fine dere skriver til meg, og ikke minst det å få se ansiktene på følgerne/leserne mine. Det er grunnen til at jeg har hatt åpen snap i det hele tatt. Men nå har ting endret seg, og det er jeg så lei meg for. Grunnen til at jeg har valgt å stenge den er helt forbanna sjuk. Jeg får nemlig ekstremt mange dick pics i løpet av en dag at jeg ikke en gang har telling. Det har tatt helt av! Jeg vet ikke hva greia er, men etter at jeg ble verifisert på Snapchat har jeg blitt bombadert med ekle bilder av random mannfolks peniser. Jeg får til og med videoer hvor vedkommende onanerer og gjerne spruter over et eller annet. Ja, så ille og så jævla ekkelt er det. Jeg blir seriøst oppriktig kvalm! Det gir seg heller aldri, til tross for at jeg har både skrevet og sagt på mystorien min at de som sender meg slik blir blokkert på sekundet og at jeg synes at det er vemmelig. Det forstår jeg meg ikke på, at disse mennene likevel fortsetter når jeg klart og tydelig sier i fra om at jeg synes at det er NASTY. Hvem vil sende meg slik da? Eller til andre jenter, for den saks skyld.

Etter at jeg satt med søsteren min, så gjennom snappene jeg hadde fått tilsendt og det dukket opp penis bilde etter penis bilde tok jeg endelig avgjørelsen. Det holder nå. Jeg kan ikke en gang åpne snappene når jeg har folk rundt meg, for det er jo så forbanna flaut for meg. Ser nesten ut som at jeg er den sexfikserte og kåte personen som får penis etter penis tilsendt haha. Nei, fysj. Jeg synes at det er dødskjipt at jeg har blitt tvunget til å gjøre dette, det var jo så hyggelig å kunne kommunisere med dere der også. I stedet får jeg bli enda flinkere til å svare her i kommentarfeltet ❥

Jeg håper på forståelse. Og til dere gutter: STOP IT! Svært få jenter synes at dickpics er nice å få tilsendt. No thanks.

36 kommentarer
    1. Usj, dick pics fra fremmede er så kvalmt! Hadde de folka stått i en park og vist seg frem til fremmede damer hadde det jo blitt kalt blotting og politiet kunne ha grepet inn. At mannfolk ikke skjønner dette.

    2. Tusen takk til dere ekle mannfolk. Som ødelegger for oss andre som faktisk bryr oss og vil være nærme forbildet vårt. Håper dere råtner i skam! Herregud. Sinnsvakt. Jeg elsker deg Isabel. Du er forbildet mitt. Jeg blir oppriktig lei meg. Fack dere nasty dick fuckers!!!

    3. Veldig forståelig at du velger å stenge Snapchat. Ville bare påpeke at det er en skrivefeil i tittelen: «EN stor beslutning er tatt».
      Ha en fin dag 🙂

    4. Veldig forstålig at du stenger snapchatten din, er enig med deg at slike snap er NASTY! Full forståelig! Synd at de guttene skal ødelegge for andre, men vi får kommentere på bloggen din og instagrammen din istede☺️ Ønske dæ fortsatt en fin kveld❤️

    5. Så sjukt at folk sitt å sende ut bilda å trur at alle andre vil se, nei vet du ka…
      forøvrig: ka vil det di å være verifisert på Snapchat?🤔

    6. Usj, så ekkelt. Finnes så utrolig mange ekle mannfolk dessverre, men selvsagt finnes det mange som ikke er det også 🙂
      Uansett, skjønner virkelig ikke hva som foregår oppe i topplokket til disse mennene. Tror de virkelig at jenter syntes det er sexy og digg å få bilde eller video av en ukjent penis? Tror de virkelig at vi får lyst på dem da? Haha, at det går an å være så dum og korttenkt. Det er lite som er så ekkelt som det å få seg påtvunget et ukjent menneske sitt kjønnsorgan. Hold det for dere selv gutter, og eventuelt en kjæreste eller elsker! Ukjente damer vil IKKE se deres penis!

    7. Vet ikke om det er lov, men hadde vært kult om du screenshottet og så fant ut hvem disse personene er venner med osv., og dermed sent avgårde…
      og et tips, ikke bruk “forbanna” så mye i setningene dine, det virker umodent og noe barnslig. Bare et tips 🙂

    8. Æsj æasj æsj kvalme mannfolk. Idiotisk at noe så kvalmt skal ødlegge det for deg. Det nytter liksom ikke å anmelde ti menn hver dag heller. Da hadde du jo ikke fått gjort noe annet. Akkurat som ei pen jente syntes det er fint og se menn sprute og diverse. Syke menn vi har i samfunnet, jeg bled rett og slett kvalm. Uff dette var dumt Isabel, men hadde gjort det samme. Får stadig masse menn som legger seg etter meg selv. Men er ikke interressert, og det er de for dumme til og skjønne. Iblant syntes jeg synd på stakkare uskyldige vakre jenter, men det er faktisk disse mennene det er synd på!😯

    9. Du kan jo slutte å ha snapchat navn på insta
      Ikke rart du får mange nasty bilder
      Vet ikkje om dem mase om nude bilder av deg i samme slengen som dei vise selv

    10. Jeg får dickpicks selv og synes det er ganske ubehagelig, så kan tenke meg at mengden du får blir for mye :/
      Æsj for noen kvalme pølser menn kan være, synes de er så tøffe når de eksponerer snurrebassen sin <3 Som små fjortiser x)

    11. Si i fra hvis du trenger noen som leser korrektur på innleggene dine før du poster de. Ser du har en del særskrivingsfeil, nesten i hvert innlegg. Dette er ikke for å være en bezzerwizzer, men bare et tips 🙂 Jeg kan hjelpe hvis du trenger!

    12. Anonym 01:06: hahaha, skjønner du ikke at hun tjener mer penger på å ha mange følgere på Snapchat? Og uansett, føler det blir litt som å si “hvis du ikke vil bli voldtatt, la være å gå i korte skjørt!”

    13. Anmeld til politiet for seksuelle krenkelser!
      Du med en så stor stemme, som faktisk blir HØRT! Skulle ønske du tok en ordentlig oppvask på det, tenk så mange disse mennene sender til. Kan være lillesøsterene våre, barna våre osv som også får sånne creepy bilder:(
      IKKE TA SAKEN I EGNE HENDER. Å screenshotte å sende videre slike bilder kan gi høy fengselsstraff. Så det var et tips lengre oppe her:)
      OG DU, ANONYM 23:58
      Det er det dummeste jeg har hørt! Håper virkelig det var en dårlig spøk. Bedre å bli sextrakasert, enn å ikke få opmerkssomhet? Bedre å bli voldtatt også da kanskje, enn å aldri få seg noe?
      Blir kvalm av slike holdninger!

    14. Det er jo ikke rart du får dickpics da du legger ut bilder og utleverer deg som du gjør.
      Dessverre er det en del av å være plastic fantastic og kun tenke på sitt ytre. Tiltrekker seg flere hjerneløse apekatter.

    15. Trodde jenter likte peniser jeg? Må da være pirrende å få tilsendt bilde av en kraftig stor penis i ereksjon. Et imponerende skue. Gutter har jo ikke noe imot å få tilsendt puppebilder.
      S Raad må da føle seg smigret at menn blir kåte på deg

    16. Vet du hva en stor beslutning betyr?? Er det mulig.. var forresten ikke derfor jeg trykket meg inn på bloggen din, var vel mer fordi jeg måtte få bekreftet at du er like dum som jeg trodde….

    17. Roffe: Du + alt for mange andre menn har ikke skjønt det. Dickpics er bare dritkvalmt. Og at man skal ta det som et komplemang for at noen ble kåte på deg, hva faen er det for et argument? Skal barna som ser kuken til en blotter føle seg smigret? Faktisk er det med dickpics definert som et seksuelt overgrep (nei, jeg sa ikke at det var voldtekt eller like alvorlig som en voldtekt). Tenk litt over det før dere mannfolk skal ta et knips av deres umotståelige, erigerte kjønnsorgan. Ps: et bilde av en kuk er ikke det samme som et bilde av noen pupper.

    18. Therese – Haha e du særriøs ? 😂😂 Omg du træng hjælp.. bare få det unnagjort før det e forseint ❤👍

    19. Tipper alle bloggere og kjente fjes som poster mye lettkledde sexy bilder får det.logisk sexy bilder gir sex inntrykk,menn er jo enkle vesen de tror så lenge noen sender ut Singnaler DVs sexy bilder da vil de sikkert se en k..
      Sett flere som klager og er ofte andre som posta mye lettkledd bilder på steder.litt rart at mange ikke skjønner at det går ik an være sexy legge ut lettkledd bilder uten få respons.responsen dere får er ekkel selvsagt men det er den respons sexy bilder gir.hvilken annen respons er dere ute etter dere som poster sexy bilder?

    20. faker du fylla eller😂
      skulle tro du agerer😂😂😂 latterlig, hvem er det som legger ut noe slikt?! Er dette planlagt for å få flere til å lese🙄 kom på noe bedre

    21. Ingen som svarte hva de vil ha for oppmerksomhet av poste bilder av seg selv lettkledd /sexy!høre å så pen du er? Vakker osv?tviler der erførste tanken til noen.hva er det du selv ønsker høre hvis du poster bilde i sexy undertøy Isabel ?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg