FINESTE DAGEN PÅ LENGE

COZYTIMES WITH MY SIBLINGS

I går hadde jeg en utrolig koselig dag sammen med søsknene mine! Vi dro først å kikket rundt i byen, før vi satte oss på Fridays for litt søtsaker. Jeg cravet Oreo Milkshake, og den smakte helt nydelig. Det er farlig godt altså, men shit så usunt haha. Det går fint en gang i blant! Vi satt og pratet om alt mellom himmel og jord. Jeg og Jasmine synes at det er så skummelt hvor fort tiden flyr avgårde. Jeg mener, Rami går i 9. klasse og Sidra i 7. Det føles som at det var i går at de var bittesmå, men den gang ei… Blir helt redd jeg, haha. Vil ikke at de skal vokse ooopp! 😬 Vi hadde det i hvert fall veldig koselig sammen. Denne dagen behøvde vi alle sammen. Jeg er så glad i alle søsknene mine at det gjør vondt. De er verdens fineste mennesker! 

12 kommentarer
    1. Heiduuu jeg kom til å tenke på noe, hva hadde du gjort om blogg.no ble nedlagt? Haha det kommer nok ikke til å skje, men hva hvis liksom?? Bare interessant å se ditt svar til det.
      Klem 🙂

    2. Hei!! Har dessverre ikke lest skikkelig igjennom blogginnleggene dine i det siste, så beklager dersom du allerede har svart på dette, men jeg lurer på om du tenker å legge ut intervjuet med god morgen norge?:-) klem

    3. Er det ikke litt trist at du ikke ligner på søsknene dine lenger? Du er liksom den eneste som ikke har noen likhetstrekk. De hører sammen, men du blir på en måte litt utenforstående.

    4. ^ Søskenbåndet er vel det som telles mest fremfor om at man ligner eller ikke 😉 Jeg ligner ikke litt på søskene mine, men jeg er ikke en mindre storesøster for dem for det. Heller ikke Isabel. Det er et bånd som øyet ikke kan se. Hold den shady kommentaren for deg selv lol.
      Synes det er hyggelig av deg at du bruker tid med søskene dine!
      Hyggelige opplevelser med dem er viktigere enn man tror 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg