LILLESØSTEREN MIN HAR STARTET MED YOUTUBE!

Dette har jeg gledet meg til å fortelle dere om! Lillesøsteren min Sidra har startet sin egen YouTubekanal 😁 Hun begynner å bli stor nå og synes jo at dette med YouTube og blogg er veldig spennende, men jeg har alltid vært litt skeptisk til å la henne starte for tidlig. Nå går hun tross alt i 7ende klasse, så jeg antar at tiden er inne for å si ja. Hehe! Hun har allerede lagt ut en video hvor dere får bli bedre kjent med henne. Se videoen nedenfor og abonner gjerne på kanalen hennes! Da blir hun så glad 💕 En ny video kommer en gang i uken!

Hun er så flink! Jeg er så stolt over henne som gjorde det så bra på første videoen! Lille prinsessen min. 😚 💕

ABONNER PÅ KANALEN HENNES HER!

42 kommentarer
    1. Hvilken størrelse er gucci belte ditt? Ikke størrelsen rundt, men er selve logoen small, medium eller large? 🙂

    2. Hahahahaha!!! Æ døde av den komentaren t anonym her!
      Dere trenger Gud i livene deres ? Ka i faen e d for noe å si? 😂😂
      Ja, alle kunne kansje trengt det, men i det her tilfelle er d overhode ikke nødvendig!
      Syns Sidra e fantastisk søøt, å æ glede mæ til å følge med på ho sin reise ^^
      Masse lykke til ❤️

    3. Omg, så skjønn 😍
      Synes dog det er litt tidlig å starte å eksponere seg på blogg… å få mye hat som så ung kan ødelegge mye.
      Uansett, lykke til!

    4. Ville bare svare litt til den personen som uttaler seg for å være 23 år.
      Tenk om alle kunne vært litt mer støttende og aksepterende! Det er slike folk som deg som får andre til å tvile på seg selv. Synest det er fantastisk at Sidra tør å by på seg selv! Tenker at det er mange andre 12 åringer som sitter på YouTube og har dårlig selvtillit! Tenk hvor mye Sidra kan hjelpe andre 12 åringer! Å heldigvis for hun har hun en erfaren storesøster som hun kan lene seg litt på igjennom reisen 😀 tenker at man må se det positive først og lære seg å håndtere det negative som er med på turen.. slike som deg, som får andre barn på å tvile på at det de gjør er rett !

    5. Anonym: Amen! <3 Det er jeg som har tilgang til kontoen hennes, så jeg filtrerer alt av kommentarer. Det vil si at hun så klart ikke kommer til å oppleve noe av hatet, for det skjermer jeg henne så for. Dette er bare en gøy ting hun har hatt lyst til lenge og hun ser hele tiden på andre Youtubers på hennes alder. Om dette er noe hun virkelig har lyst til, så forstår ikke jeg hvorfor jeg skal hindre henne i det så lenge det er gøy og noe hun kan inspirere andre med.

    6. Fra ei isabel til ei annen. Stå på! Jeg har likt deg siden dagen en. Du gir meg så mye oppløftninger i hverdagen. Første gang jeg fikk vite at mamma hadde kreft, lå jeg gråtkvalt i sengen og kjente verden rase rundt meg. Jeg tok opp telefonen og fant frem din story. Ærligheten din, omsorgen din for andre og bare selve væremåten din er så positiv! Andre gangen mamma fikk kreft var du i Dubai. Jeg drømte meg vekk, til den gangen meg og mamma var der på shopping weekend. Du gir så mye glede, selvom du kanskje ikke tror det selv – DET GJØR DU! Som student skulle jeg ønske jeg kunne ta med mamma på ferie, sammen med søsteren min. Men dessverre strekker ikke sidejobben min på høyer til. Derfor blir jeg så glad av å se at du står opp for din familie! Ja jeg er sjalu, men på en positiv måte. Du har klart det, og det samme tenker jeg. En dag SKAL jeg klare det! Så fort bacheloren min er på plass vil jeg ta videre master innenfor kreft, og starte en privat klinikk. Hjelpe andre! Du er god, og jeg digger digger digger deg 💜💜 hilsen ei på 26 😘
      @signeisabelhm

    7. Syns hun var kjempeflink til at det var første videoen!😁gleder meg til å se flere videoer❤️

    8. Synes hun var kjempe søøøt! Ønsker henne lykke til og håper inderlig at hun ikke får masse hat meldinger som deg, Isabel, for hun er ganske ung og fortjener virkelig ikke dritt slening fra noen. Ikke at du gjør det heller, men du er eldre og litt bedre «rustet» til det enn henne. Men lykke til masse Sidra! <3

    9. Hyggelig for henne men altfor tidlig etter min mening. Tross alt i 7ende😅
      Jeg tenker 16år+ er mer passende jeg..

    10. Hun var skikkelig skjønn og “likbar” om man kan si det!:) Og nei hun er ikke for ung, det er jo bare for gøy og en slags hobby
      Stå på

    11. Herregud hvor søt og flink hun er! Har abonnert, og gleder meg til å se enda mer av hun! Stå på Sidra! 😀 <3

    12. Wow, isabel, you look so beautiful with this blouse, would you mind adding its link with it? I think your readers will like it too.

    13. Hei, så søt og flink hun er! Hvorfor snakker hun Østlandsk og du sørlandsk (?) eller sunndmørsk (?)

    14. Herregud så like dere eeeer 😍😍 ser ut som en yngre versjon av deg. Heeelt sykt 😍 håper hun lager flere videoer ♥️

    15. Hei:) sååå søt hun er! Lite tips er at hun kanskje rusher litt mye? Hadde vært gøy om hun brukte litt mer tid på hvert spørsmål og prater litt mer:) koselig hobby hun kan dele med deg 🙂

    16. Herlighet, har aldri sett det på bilder, men når jeg så henne snakke nå.. dere er utrolig lik utseendemessig. Nydelig jente(r)

    17. Hei jeg lurte på hvem bor siders sammen med , mamma og pappa eller bor hun med dere og hvor kommer dere fra ???

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg