FRA ISABEL TIL ISABEL

reklame

MICHAEL KORS KLOKKE HER ⎮ CÈLINE SOLBRILLER HER

Se disse luksuriøse skattene jeg klikket hjem! Jeg har lenge siklet på disse solbrillene fra Céline. Da jeg var på taxfreen i Dubai letet jeg meg ihjel etter dette paret, men uten hell. De fantes ikke der, av en eller annen teit grunn. Da jeg omsider kom hjem fant jeg dem på Nelly – til min store glede! De er så fete. Elsker de! I tillegg til det, klikket jeg hjem en lekker klokke fra Michael Kors i gull/roségull. Så fin! Jeg synes at de har så mange fine klokker, faktisk. Michael Kors er flinke på sneakers og klokker! De fleste vil vel tenke på vesker når de hører Michael Kors, men helt ærlig.. Jeg synes ikke veskene er så fine. Det er vel kanskje fordi at absolutt alle har de, haha.  

25 kommentarer

Siste innlegg