MITT KJØLESKAP ER LASTET MED…

Mamma har reist på ferie, så jeg har fått ansvaret her hjemme. Vel, det betyr blant annet at jeg må sørge for at det finnes mat i kjøleskapet slik at søsknene mine ikke sulter ihjel. Vi tok en tur til matbutikken tidligere i dag, og der handlet vi greeeit masse digg. Kjøleskapet er overfylt, samt fryseren. Som dere kanskje kan se, har jeg ikke kun handlet til meg selv (refererer til alle grønnsakene…). Jeg spiser kun mais, faktisk. Ikke så glad i grønt jeg, da. Heldigvis for meg er jeg veldig glad i frukt, så jeg føler det går opp i opp likevel. Jeg tenkte å dele mat-innkjøpet med dere da jeg selv synes at det er spennende å se hva andre fyller opp sine kjøleskap med. Here we go! 

YUM! Jeg prøver å være forholdsvis sunn når fremover mot avreise til Mexico. Derfor ser dere særdeles lite godteri og den slags på bildene her, haha. Litt nøtter får duge, pluss frukt så klart. Jeg er ikke så veldig sunn av meg vanligvis, men jeg må si at jeg føler for å passe litt på hva jeg putter i meg nå som jeg skal sprade rundt i bikini på TV-skjermen. 😚

33 kommentarer
    1. Trur du har missforstått paradise konseptet.. Det er ikke 100% sikkert at du skal være DELTAKER der inne og ha sjansen til åå vinne.. Det er de to som blir stemt på som får sjekke inn som alle andre. Mens andre kan dukke opp som dommere eller til andre anledninger. Hvert fall det som sto på nett angående 10 års sesongen 🙂 så er jo slettes ikke sikkert du er en av de som får sjekke inn. Dumt å springe rundt å snakke om det.

    2. Hva er vitsen med å legge ut bilder hva slags matvarer man har kjøpt. Er vel normalt at man kjøper inn matvarer så lenge man ikke bor på gata. Er vel kanskje en av di første gangene du har handlet “så mye” mat på en gang.

    3. Ja gud forby å ha någe som helst fett på kroppen før du ska på tv. Så alle andre som ikje e syltynn som deg burde slanka seg å ihvertfall ikje vise seg offentlig. Bra signal du sende ud.

    4. Hadde ikke moren din mat i huset? Er det stemt på at du skal tilbake? Jeg har skjønt det slik at folket stemmer for hvem som skal komme inn på PH.

    5. Tenker du på en spesiell strategi? Er ikke du mye eldre enn de andre deltakerne , og kanskje skummelt å ha Pierre der? Du svarte på mange spm sist runde men ikke så taktiske

    6. Hva er bra med å skrive at du skal droppe godteriet og bare spise Sundt fordi du skal gå med bikini på et TV-show? Da sender du jo ut signaler om at hvis man skal gå i bikini må man slanke seg/være tynn. Tror du det hjelper selvbildet til jenter som ser opp til deg? Vær så snill å vær glad i kroppen din som den er.

    7. Pølser, gulost, taco, posesaus, posegryterett, chillinøtter er ikke akkurat det man kaller sunt 😂 Les næringsinnholdet og du blir kanskje overrasket.

    8. Selvfølgelig trengte du jo ikke å kjøpe noe godteri nå, siden du handla jo godteri for over 2000kr her for en uke siden :D:D

    9. Ja hun handlet jo så mye godteri at hun trenger ikke å handle det på en stund. Men mye var kanskje julegaver. Hun er jo redd for bikinikroppen sin. Ikke alt av mat som er sundt av det hun handlet hehehe. Men hun har vært flink til å handle inn. Jeg lurer på om hun greier å lage mat ettersom hun spiser mer ute enn hjemme. Det må være noe lureri med stemmene med å bli med på PH. Det står at vi skal stemme tilbake deltakere, men i her skives det at vi skal stemme om hvem av de som skal komme inn først. Skal alle tilbake, eller er det kun de to som får flest stemmer?

    10. Folk skal klage på absolutt ALT på denne bloggen, det er helt ekstremt. Hun spurte til og med folk på Snapchat om vi ville se mathandelen hennes, og da var det tydeligvis mange som ønsket det da, så da skrev hun om det.
      Å spise sunt er faktisk bra for kroppen, uansett hvilken kroppstype man har. Hvis hun hadde lagt ut masse bilder av kjempemye godteri hadde folk ment hun gav ut dårlige signaler fordi “det er usunt” liksom. Uansett hva hun gjør så mener folk at det er galt, selv hvis det er så harmløst som at hun viser ukas mathandel.
      Stå på Isabel <3

    11. Helt ærlig? Mener du at dette er sunt? Her var det mye pose mat. Såkaldt hurtigmat er ikke sunt (jeg sier ikke at det er direkte usunt, men definitivt ikke sunt)
      Istedenfor ferdig-gryte fra Toro – har du forsøkt å lage fra bunnen av?

    12. Helt forferdelig å lese i kommentarfeltene dine når det er så mange som har så mye negativt å si, må vel være noen som er ekstremt sjalu på deg. Syns du er kjempe vakker, slik du var før å sånn du er nå ❤️ Kan ikke være morro for din del som blogger som må stå ut med alle disse dritungene og sjalue mennesker… 😳 stå på ✌🏼❤️

    13. Hahah herregud! Her er det mange ernæringsfysologer ser jeg! Jeg har personlig veldig peiling på mat ettersom jeg trener hard styretrening opp til 5 ganger i uken. Hun skal da ikke på fettnedgangs diett heller da! Det jeg ser er en haug med proteiner, vitaminer, antioksidanter og litt fett i rømma og hvitosten, som ikke er farlig i det hele tatt! «Sender ut signaler» ja, hun sender jo ikke ut negative signaler? Nå om dagen oppfatter jeg det som at vi blir pepret med det som er en «normal» kropp hvor 20kg ekstra ikke gjør noe. Herregud, det er faktisk ikke bra å være overvektig eller ha høy fettprosent! Jeg synes det er bra at det å være sunn og tynn/normalvektig er trendy! Slapp av folkens, hun hadde kjøpt kyllingpøser som er VESENTLIG SUNNERE enn vanlig svinepølser! MARTE-les innholdet selv før du klager! Du vet tydeligvis ikke hva du prater om;) stå på Isabel!💘gleder meg til å se deg på TV igjen😁🙊

    14. Her var det mange sytete og negative kommentarer. Har du ikke noe fint å si så la være for din del og mottaker sin del.

    15. Fy faen du er sykelig tynn g har en barne kropp uten kvinnelige former. Om du tar ut falske rompa din silikon innleggene dine i ræva din og falske puppene dine og silikon innleggene i puppene dine æsj fy faen for en kropp ekkel sykelig tynn kropp du har lik som en ikke utviklet bare kropp med anoreksi og uten former Så slanker du deg da du veier førti kilo og skriver om sunnhet…. fy faen skjerp deg!!!. Du er ikke helt god i hodet ditt. Hele bloggen din signaliserer hvor syk i hodet du er og hvor mye du sliter i forhold til din kropp og utseende.

    16. Hei, jeg er Ernæringsfysiolog og kan mitt felt veldig godt. En PT har dessverre ofte 0 peiling på kosthold! Jeg har aldri sagt imot Isabell, jeg sier imot deg nå. Mesteparten er halvfabrikat, noe som inneholder både for mye sukker og salt. Vi EF sliter veldig med feilernærte ungdommer som kommer til oss for råd etter å ha vært hos PT. Dere tror bla at proteinpulver er bra, bare ett eksempel: det taes ikke opp i kroppen fordi magesyren «tar knekken på det?. Ferdig snakka!

    17. EN PT må ha peiling på kosthold for å kunne bygge en frisk, sterk og MUSKULØS kropp som jeg vil tro at de fleste som går til PT ønskER å oppnå. I stedet for å påstå “En PT har desverre ofte 0 peiling på kosthold!” anbefaler jeg deg å enten kilde til dette eller klappe igjen, det er ikke nok med litt yrkeserfaring for å buse ut med dette. Alt vi kjøper på butikken er enten halvfabrikat som inneholder stoffer som ofte ikke er hverken sunne eller gunsytige. Dersom du ikke ønsker å spise dette må du kjøpe økologisk og ubehandlet mat, og vi vet begge at det utvalget av varer ikke er det beste. Om noe er halvfabrikat eller ikke, så er det ikke usunt dersom inntaket er i moderate mengder. POENGET: En pose chillinøtter på lørdag er ikke usunt, men en pose annenhver dag er ikke det man kaller sunt. Ungdommer som ønsker å bedre kroppen ved å gå til PT må gå til RIKTIG PT, IKKE UKVALIFISERTE EGENLÆRTE SÅKALTE PT’er. Proteinpulver ER ET FINT KOSTTILSKUDD DERSOM DU HAR ET STØRRE BEHOV EN DEN GJENNOMSNITTLIGE NORDMANN, FOR EKSEMPEL UNGE MENNESKER SOM HAR ET HØYT ENERGIBEHOV OG FORBRENNER OVER GJENNOMSNITTLIG MED CA, OG SOM OPPLEVER AT DET KAN BLI VANSKELIG Å FÅ I SEG NOK PROTEIN. HAR DU EN TROVERDIG KILDE SOM KAN BEKREFTE UTTALELSEN OM AT MAGESYRE “TAR KNEKKEN” PÅ PROTEINET I PROTEINPULVER? Som EF burde du vite at det mest brukte proteinet i proteinpulver er myseprotein som finnes i meieriprodukter som er en rik proteinkilde. I følge din påstand, vil i såfall ville ikke kroppen oppta protein fra melk, ost, youhurt osv. Vi vet at en aktiv kropp ikke har behov for mer enn 2g protein per kg kroppsvekt, så om du ikke overskrider dette inntaket, så vil kroppen ta nytte av protein, uavhengig om det kommer fra kjøtt eller pulver. DU SOM ERNÆRINGSFYSOLOG BURDE LESE DEG OPP PÅ DITT FAGFELT FØR DU SPRER UTTALELSER SOM IKKE STEMMER MED VIRKELIGE FAKTA. Hilsen ei 17år gammel jente. FERDIG SNAKKA! Stå på Isabel og kos deg med all den gode maten du har kjøpt inn, og med god samvittighet!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg