SEX MED EN JENTE OG DRAMA MED EKSEN

Det er på tide med ukens spørsmål! Jeg bladde tilbake i arkivet og merket at det er 2-3 uker siden sist, så nå var det jammen på tide. Spørsmålene har jeg fått på Snapchat og noen her på bloggen. En god miks fra begge plattformer. Jeg elsker å besvare spørsmålene dere sitter inne med, og det er alltid like spennende å se hva det er dere faktisk lurer på. Hehe! 

Hva er ditt beste minne fra PH?

Åh.. Den er vanskelig. Jeg vet ikke helt, men kanskje dagen vi sjekket inn? Det var så sykt spennende alt sammen da. Vi hadde ingen aning om hva vi hadde i vente. Det var mildt sagt starten på et eventyr som aldri tar slutt.

Har du fylt på leppene på nytt?

Ja, i dag faktisk! Jeg poster et eget innlegg med all info og før/etter bilder så fort hevelsen har gitt seg. Enn så lenge er jeg SÅ fornøyd!! Jeg gjør det forresten hos Julie Horne på Eger Skin Clinic (sponset behandling).

Er det vondt å fylle på leppene?

Mja. Litt, men det varer såpass kort tid at det går helt fint. Jeg tåler veldig lite smerter, så dersom jeg holder ut, holder hvem som helst ut. For real. Haha.

Tror du at det kommer til å bli drama mellom deg og Pierre på Paradise?

Er det i det hele tatt et spørsmål.. Vil ikke en gang tenke på det. Haha.

Hva er du mest redd for at skal skje med deg?

Døden er det jeg frykter mest. Jeg er så dum som har begynt å tenke på det mye om dagen. Døden er noe fryktelig skumle greier. Får frysninger av bare tanken. Usch, nå må vi prate om noe annet. Huff!

Litt rart spørsmål, men hvilke truser bruker du og hvor kjøper du de?

Haha, det var litt rart ja! Jeg liker best stringtrusene fra Victorias Secret. Hamstrer alltid når jeg er i utlandet! Ellers er trusene på H&M fine og gode også.

Hva gleder du deg mest og minst til med å være på Paradise Hotel igjen?

Mest: armeridderne vi får servert til frokost. Minst: all ventetid.

Kan du gi faen i å ta deg selv i håret hele tiden på alle videoene dine? Måtte slette deg fra snapp å orker ikke se en video til av deg.

Beklager, men det er en uvane jeg har som jeg aldri kommer til å klare å kvitte meg med. Blir lett irritert når jeg ser gjennom mine egne mystories og videoer. Men men! Det finnes viktigere ting å irritere seg over, tenker jeg.

Hva sa du til han du nylig holdt på med når du fant ut at du skulle til Paradise?

Nå vet jeg ikke hva du prater om. Jeg har ikke holdt på med noen nylig, nei.

Liker du Game Of Thrones?

Er jeg den eneste som ikke har sett på det, eller? Det føles virkelig sånn om dagen, haha. Jeg har sett 1 og en halv episoder. Jeg vet ikke, men jeg ble ikke akkurat hektet. Er ikke så glad i den type av serier og filmer for å være ærlig. Foretrekker mer reality og drama, jeg.

Hva skal dere spise på jul?

Pinnekjøtt! Mmmm.. Så godt!

Hva ønsker du deg til jul?

Veldig vanskelig, du! Jeg har absolutt ingen aning. Det er skikkelig irriterende for de rundt meg, ingen har fått noe svar av meg. Jeg har absolutt alt jeg trenger! Opplevelser, kanskje? Det er jo gøy, da. Jeg husker da jeg var mindre, ønskelisten var større enn min fremtid. Den tok aaaldri stopp, haha. Litt av en kontrast gitt.

Når skal du ta lappen?

Det var det, da. Jeg har svart på dette tusen ganger før, men siden du lurer skal jeg svare igjen. Jeg har allerede strøket to ganger på oppkjøring, og etter siste gangen mistet jeg totalt motivasjonen. Teorien fikk jeg i boks på første forsøk, men selve kjøringen er tydeligvis ikke like enkelt for meg. Jeg planlegger å ta oppkjøring igjen til våren, så får vi håpe at jeg nailer det en gang for alle. 

Har du hatt sex med en jente før?

Nei, det har jeg ikke hatt.

Når reiser du til Mexico?

Helt i starten av Januar. Ikke lenge igjen nå! Shit, jeg har så mye jeg må få gjort før den tid. Blir helt stressa, jeg. Og attpåtil måtte jeg så klart bli syk denne uken. Akkurat det jeg behøvde nå. Blæ…

Bare 46 kilo sa du? Tidenes løgn! All silikonen du har i kroppen din veier jo minst rundt 20 kg. Hvorfor lyver du?

Du vet tydeligvis svært lite om silikon. 

Hei, du sier at man ikke kan ha kjæreste på ph, men en av de som er av «legendene» har jo dame??

Hei! Jeg har ikke sagt at man ikke kan ha det? Jeg har sagt at man ikke må være singel som en av legendene. Ikke alle legendene er single faktisk, så du har helt rett. 

_______

Det var alt for denne gang! Still gjerne spørsmål til neste ukens spørsmål. Xx!

37 kommentarer
    1. Hei, på de snapene du snakka om nelly koder, det høres så sykt ut at du er tett i nesa når du snakker, er det pga neseoperasjonen, liksom at du gjorde nesa mye mindre en den egt skulle vært? Sånn at hullene blir litt mindre

    2. 46kg? Har du funnet ut om det er normalt vekt for høyden din? Blir livredd, har ikke lyst til at du skal bli syk eller noe annet negativt skal skje!

    3. Du vet at etter 3 år så må teorien taes på nytt sant ? Bare tenker det er sykt kjipt om du må ta den på nytt fordet du velger vente med oppkjøring :/ for teorien er ikke a walk in the park 😅

    4. Hei! Hvor er kjolen fra? Og hvilken str har du? Haha, gjør det lettere for meg å bestille, og vite hvordan str jeg evt må ha! 🙂 Takk på forhånd.

    5. Hvofor bruker du egentlig vippextensions? Har du så stygge vipper fra før? Jeg husker du sa selv for lenge siden: « jeg trenger ikke vippeextensions fordi jeg har så lange og fine vipper» så hva er greia?

    6. Hei! Jeg også strøk to ganger på lappen! Anbefaler å bytte kjørelærer slik at du får rettet opp i små ting som kan gjøre at du består. Og pust skikkelig fordi da slapper du bedre av. Jeg besto på tredje forsøk og tenkte at jeg aldri i verden skulle ha en ny oppkjøring etter det, og nå har jeg både førerkort på minibuss og bil med henger! Lykke til🚗💨

    7. Hvis du kunne velge hvem du skulle dele rom med på paradise hotel, hadde det vært Carl Aksel, Pierre eller Mathias? 🙂

    8. Jeg har et spørsmål! Kan du please fortelle hvordan operasjoner du har gjort for å få så store og vidunderlige øyne? #goals

    9. Det er stadig like artig med deg Isabel. Du nailer disse spørsmålene med prektige og fine svar. Vakkert stort og sort hår du har, du har jo også tidenes drømmehår, glansfullt og flott. Og du ligger ikke på latsiden når det kommer til livets utflukter: vipps så er du på Bali, fjops så er du i Dubai, og neste fly går til Mexico… og slik bare fortsetter det. Du burde skrive en bok om ditt liv. Forde det er allerede en bok. Tenk å være sååå ung og kunne gjøre hva fankern man vil. Spend money og lev livet sier jeg:-) ikke no er herligere enn et liv motsatt av A4..

    10. Får vi sett hvem som har mest stemmer osv? Enten nå eller når avstemningen er ferdig til jul? 🙂
      God natt <3

    11. Jeg synes det er så tøft og fint av deg å svare i en hyggelig tone på frekke spørsmål og kommentarer. Jeg får helt hetta og klikker helt med en gang jeg leser halvparten av det du får tilsendt😭♡

    12. Isabel, du har ikke bare fått en «reaksjon» av vaksinene du tok her om dagen da? Man kan føle seg syk etter det også, vet jeg. Kan jo i hvertfall håpe på at det bare er de som lager litt uro 🙂 God bedring!

    13. Vær så snill å ikke omtal vekt/ta med spørsmål som handler om vekt på bloggen! Det er veldig triggende! Hilsen jente med anoreksi

    14. Hei. Vet du hvorfor det ikke er mulig å se sesong 7 fra paradise hotel noe sted? Alle de andre sesongene ligger ute…

    15. Skal du være med på ph?
      Og skal Pierre være med igjen ?
      Uansett om du skal, så har vi noe å se på og noen måle av, blir jo lættis å se deg på ph… BITCH! Oppmerksomhets syke unge som tror at du er noe spesiell ! 😮 Du er totalt helt på tryne !!!
      Håper egt du ryker på ræva og rett ut, eller at det blir veldig drama mellom deg og Pierre! Du er kvalm ass! Fysj!!!! Få bort de falske vippene å slutt å spill på så mye på kroppen! Og heller vær en vanlig person uten å være konstant opphengt av utseende!!!!

    16. Hur kommer du kunna uppdatera bloggen när du är inne i pH huset? Eller kommer en vän till dig ta hand om den?

    17. Hun trenger ikke falske vipper nei. Men leste selv i kommentarfeltet at noen påpekte at hun trengte det. Ville blitt mye finere med det. Gikk ikke så lang tid før hun fikk det. Selvom hun synes sine egne vipper var fine. Hun hadde heller ikke behov for å gjøre noe med pannen. Men lesere sa at hun burde gjøre noe med den lave pannen sin. Og det gjorde hun. Bruker hun mye penger på en veske er det galt. Kjøper hun billige klær på nelly kjøper hun for billige klær. Altså?� rart man blir usikker på seg selv. Og håper for deg Isabell at du blir mer sikker og fortsetter å like det du faktisk liker ved deg selv. Og ikke mister deg selv fullstendig til hva media har bestemt er perfekt.

    18. Har slitt selv med å være redd for døden. Men er du død så merker du jo ingenting lenger. Så er egentlig ikke vits åvære redd for døden, da er jo alt ferdig. Har hjulpet meg litt å tenke sånn, kanksje det hjelper 🙂

    19. Ser for meg at det er vanskeligere å ta oppkjøring i Oslo. Hadde kanskje greit å tatt den i en litt mindre by? Tok den selv i Tønsberg, var heldig å fikk kjøre mye på landevei og lite bykjøring

    20. Til neste gang:
      Du har nevnt på bloggen tidligere at du pleide å spille fotball før, at du gikk idrettslinjen på vgs, og at du trente veldig mye før du skulle på PH første gangen. Men har ikke sett eller lest på bloggen/snappen din om trening på lenge. Så, hvordan er ditt forhold til trening idag? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg