MIN GIGANSTISKE NELLY-PAKKE

reklame ・ annonselenker

Her kommer hele Nelly-innkjøpet mitt som kom på døren i går! Da jeg la ut på snapchat var det så mange som ville at jeg skulle poste et eget innlegg, så derfor fikset jeg det til dere i kveld. Jeg elsker seriøst ALT! Så utrolig mye fint. Nelly har skikkelig bra utvalg om dagen. Du finner alle nyhetene her.

・HER KOMMER MITT INNKJØP ・

TOPP HER ⎮ SKJØRT HER

HOODIE HER 

MALENE BIRGER VESKE HER

ADIDAS T-SHIRT HER

TOPP HER 

BIKINI TIL VENSTRE – TOPP HER + TRUSE HER ⎮ BIKINI TIL HØYRE – TOPP HER + TRUSE HER

KJOLE HER

TOPP HER ⎮ LEVIS SHORTS HER

ADIDAS CROP TOP HER ⎮ ADIDAS BUKSER HER

ADIDAS CROP HER

TOPP HER

PYSJAMAS TOPP HER ⎮ SHORTS HER

NIKE AIR MAX THEA HER

MICHAEL KORS SNEAKERS HER

MICHAEL KORS KLOKKE HER

ADIDAS SUPERSTARS HER

Her kommer BH-tips til dere! Jeg elsker å bruke disse til topper der jeg fortsatt vil ha kløft, men ikke vil vise bh-stropper. ELSKER disse! Beige HER og sort HER.

MALENE BIRGER PASSHOLDER HER

MARC JACOBS ARMBÅND HER

HEELS HER

106 kommentarer
    1. Ingen ekspert på silikon men dine ser ikke spesielt pent ut. På ene bilde med den svarte toppen hvor du ikke har bh på deg så ser du ikkke en gang at du har pupper å kløften e jo ikke der? Du ser bare ett stort mellomrom. Ville ha klaget til kirurgien 🙂 ta med rumpen i samme slengen.

    2. Mener virkelig ikke å være frekk eller hate selv om jeg vet hvor ironisk det vil virke. Puppene dine ser veldig rare ut på disse bildene? De er liksom store men ikke noe kløft, det er så stort mellomrom mellom dem at det er veldig unaturlig og ser nesten litt ut som hengepupper. Ville du ha dem slik, eller er det noe du er misfornøyd med etter operasjonen? For silikon pleier ikke se slik ut på andre.
      Igjen vet det ikke er en hyggelig kommentar, men føler det er noe mange lurer på og kanskje legger merke til, og det er ikke ment frekt! Digger deg virkelig altså og synes fortsatt du er super pen

    3. Hva skal du ha med til Mexico av klær og sånt? Er d regler for hva dere kan ta med og hvor mye dere kan ta med? <3

    4. Jeg syns du er en kul blogger, selvom mange fremstiller deg annerledes. Men jeg kan lukte haten komme lang vei på dette innlegget. Er det ikke bedre å slette eller skru av kommentarene for din egen del?

    5. Hva har skjedd med puppene dine? Med tanke på mellomrommet. Er bare nysgjerrig på om noe har gått galt

    6. Er du redd for at oppholdet på paradise ikke blir like bra som du forventer? men tanke på hvordan livet ditt er nå i forhold til hvordan det var første gang du sjekket inn der? for nå er du jo et ganske kjent fjes og folk kanskje behandler deg annerledes av den grunn.
      Elsker bloggen din btw, og gleder meg til og se deg på skjermen <3

    7. Det er jo en halvmeter mellom puppene dine? Du burde klage til kirurgen.. Men klærne var fine, det er du også 🙂

    8. Likte utrolig godt den bikinien, den til høyre var den jeg likte best. Blir den med til PG?
      Hva fikk fu til jul, å hva Fikk fin mor å din storesøster av deg ?
      Lykke til i pH, håper du koser deg mye

    9. Du er ei nyyyydelig jente, derfor er det så synd å se resultatet av brystoperasjonen din… Har du vurdert å fikse de på nytt? Hadde vært utrolig lei meg og misfornøyd med jobben gjort av kirurgen(e) om jeg hadde vært i dine sko… Hadde benyttet meg av klageretten min, men forståelig om du ikke ønsker å operere på nytt hos samme kirurg

    10. For det første, kjære anonym over her, alle pupper er ulike, operert eller ikke. Respekt til deg og mange andre som blogger som klarer å holde ut med drittunger, eller voksne for den slags skyld som tydeligvis er mislykket på innsiden, som gang på gang på gang på GANG aldri lærer å bruke hodet. Syntes du er vakker, operert eller ikke. Lykke til på paradise hotel! Gleder meg til å se!😊

    11. Kan jeg spørre hvorfor du “gaper” sånn på de fleste bildene? 🙂 ingenting slår jo en fint, stort og ordentlig smil! Og du har et veldig vakkert smil!

    12. Til anonym 23:48
      Hjalp det veldig å skrive denne kommentaren om kroppen til Isabel?
      Det er totalt unødvendig å skrive slikt bare for å såre! Alle pupper er forskjellige uansett med eller uten silikon! Jeg må også bruke bh for å få ordentlig kløft på mine silikonpupper.. Er så mange som mener de kan kommentere hva dem vil om noen sine kroppsdeler bare fordi man har operert og det synes jeg man skal la være å gjøre! Det holder nå!!
      Har man ikke noe pent å si kan man heller la være:)

    13. Masse fint!:) likte absolutt ALT. bikinien til høyre må jeg ha, og de gode skoene pluss sort topp. Og den armbånd. Jippi! Elsker slike innlegg og fine ting. Ha en strålende dag Isabel

    14. Linn: Ja, det er jeg. Jeg har kanskje ikke de samme forventningene som jeg hadde første gangen, men det at det skal bli super gøy er jeg helt sikker på 🙂 Klem <3

    15. Hei,
      Hvor lenge pleier du å ta sol dersom du drar til solarium? Du har så sykt fin glow og tan<3 er også halvt iraner, men jeg er så pysete på solarium tid (max 20 min), blir aldri brent, men får ikke like fort nok tan heller da:)
      Klem!

    16. Gruer du deg til å se Pierre igjen på paradise hotel hvis han kommer? Hvordan tror du det kommer til å bli? Sommerfugler i magen? Tror du dere kommer til å bli sammen igjen? Ønsker deg lykke til ❤

    17. Mye fint her Isabel:D Den smukke passer alt! Likte spesielt godt vesken, passholder, og nike skoene. Må bare si at stramme kjoler med tynne stropper sitter utrolig godt på kroppen din<3

    18. Ref. til din snap:
      “Jeg svarer helt ærlig og legger kortene på bordet”
      Synes det er litt morsomt også, for du fikk meg faktisk til å klikke inn på bloggen din. Føler for å rette litt på deg, så ta det som konstruktiv kritikk, og misforstå meg rett: Men ja, du svarer tross alt ærlig på den første delen som du skrev på snap. MEN; du har misforstått/misbrukt definisjonen når du tilføyer “å legge kortene på bordet”.
      Ellers en kjekk blogg å lese, og fin struktur!

    19. Kommentaren din til hva kirurgen evt har gjort feil med boobsene: han sugde! du er så kul, faen alt du klarer å ta imot med slike kommentarer. Ler meg skakk! Fortsett akkurat den veien, det må være beste måte å stoppe kjeften til de onde som skriver. Hva med rumpa? Jo den kirurgen la inn to ballonger som sprakk. Keep going Isabell. Jeg er 29 og må lese bloggen din sometimes, du tør å publisere hat, gi de det de trenger! Lykke til på PH! Aldri sett det før, men denne gangen må jeg det😘

    20. E joggeskoan og skateskoan normal i størrelsen ? 🙂
      Har så løst på dæm adidas og dæm hvite skoan og tænkte æ ville kjøp dæm.

    21. Lurer på en ting, donerer du litt av pengene dine til en veldedighetsorganisasjon? Håper alle med så mye penger gjør det..
      Har troen på at det gir mye tilbake å gi mennesker og dyr i nød.<3

    22. Skjønner ikke kommentarene på kroppen din, jeg hadde serr dødd for den! Puppene dine er jo drit fine og du ser jo driiiit bra ut!! Kos deg masse i Mexico babe

    23. Hmm..Lurer på hvorfor du fortsatte med å fylle leppene? De var så fine i en periode. Håper du ikke angrer når du ser selv hvordan de ser ut på tv 🙁 Kanskje det er måpingen men nå synes jeg de ser helt ekstreme ut!

    24. Ser flere av dere klager på kirurgen angående bryst forstørrelsen. Tror ikke akkurat han/hun har gjort en dårlig jobb :p ingen har lik kropp og inngrepet vil resultere forskjellig. Ikke at jeg vet sikkert siden jeg har sett Isabelle live. Men dette kan faktisk skje når man er veldig tynn. Da kan mellomrommet imellom puppene se slik ut. Dette er ikke uvanlig eller en feil 😉 kan du dele noen bilder fra den butikken som selger badekuler osv ? 🙂

    25. Var vel kanskje ikke fordi kirurgen sugde? Er vel heller fordi du tok av støttebh og hopper rett i bikini? Man skal jo tross alt bruke sportsbh/støttebh dAG og natt i 5 uker etter inngrePet. ..

    26. Det er noe galt med den ene puppen din, og det er et ganske så stort mellomrom mellom puppene. Ser ikke bra ut, har silikon selv men mine er helt annerledes :O

    27. Nei nå får dere gi dere, det hadde sett sykt rart ut om puppene uten bh sto sammen klemt i midten av seg selv med kløft. Ikke engang de me store naturlige pupper har kløft uten bh. Det hadde sett veldig unaturlig og spacet ut spør du meg. Puppene dine er fine og ser naturlige ut selv om de er opererte. Når du blir eldre vil du få mer trygghet og selvtillit så litt mellomrom vil ikke plage deg og faktisk så ser det fint ut. Kos deg på PH! Gleder meg til å se deg på TV igjen!

    28. Ro ned da…. Hun har jo selv laget et eget innlegg om at hun er misfornøyd med puppene sine… Trenger ikke presse det på hele tiden!

    29. Skal du fikse på puppene dine igjen? Ser du skriver over her at kirurgen sugde når du fikk spørsmål om mellomrommet?

    30. Hvilken størrelse bruker du i bikinitoppene/bikinien fra Nelly? Lurer veldig på hvordan størrelsene er og hvor store/små de fsktisk er :))

    31. Helt seriøst, hvor mange av dere har nødt å kommentere puppene? Hvorfor orker dere å bruke energi på å skrive det er en halv meter mellom de og at de ikke er fine? Bruk eller den engerien på å ta av dere toppen å se på deres egene pupper, så finner dere sikkert nok å kommentere der å:-) Du er kjempe fin Isabel! Misunnelig på hvor fint klærne sitter på deg😘

    32. Hei 🙂 ville bare si jeg følger med på bloggen din og snapchat, jeg syns du er super som du er uansett hvilken operasjon du har hatt eller ikke, og jeg syns bare virkelig ikke du fortjener så mye hate, gleder meg til å se deg på PH igjen og håper du når langt og vinner hele greia, Mvh meg en stor fan av deg, hadde vært utrolig koselig med et svar <3

    33. Ser på den gamle sesongen med deg å Pierre. Her ser man faktisk godt att dere to hadde hverandre å var gla i hverandre før Martine kom. 🙂
      Gleder meg til neste sesong

    34. Makan til syke kommentarer fra nettroll!!
      Dette er faktisk grunnen til at folk blir usikre på seg selv og legger seg under kniven! La no henne gjøre hva hun vil med seg selv! Det går faen ikke over din kropp/penger/familie/ what so fking ever ! Eg ble mobbet selv og det e jæævla sårende ! Så pass på hva dere skriver ! Har dere ikke noe fint å legge igjen i kommentarfeltet så drit i å kommentere i det hele tatt !! Eg e helt sjokkert !
      Isabel: hev hodet! Drit i hva faen de sier ! Du ser smashing ut og eg lukter misunnelse her ifra og te helvete!! husk: du skal bli større enn dette ! This is just the beginning babe ❤️

    35. Når du har så mye penger og mener at kirurgen sugde (noe jeg er enig med deg i), hvorfor i alle dager gjør du ikke noe med det da? Hadde jeg hatt slike pupper hadde jeg rett og slett oversett smertene som medfølger og gjort alt for å rette opp i dette…

    36. Hei!
      Ville bare si at jeg har en veldig god venninne som hadde samme mellomrom som deg etter hun opererte. Skjedde en feil der og. Hun har fikset på dem nå og er så glad og DET måtte gjøres. Har veldig lyst til å sende deg tips om det og bilder av hun så du kan se før og etter. Legger selvfølgelig ikke ut her, men kanskje en melding på insta hvis du vil? 😁

    37. Kan folk serriøst gi seg med å kommentere på kroppen til Isabel hele jævla tiden?? Det er HENNES kropp, så hvorfor i alle dager skal alle andre ha sin mening om den?? Vil ikke tro dere som kommenterer stygt hadde likt om deres kropp ble kommentert 24/7!
      Du ser veldig bra ut Isabel, ha en nydelig kveld videre <3

    38. Herregud! Inne imellom når jeg har skikkelig dårlige perioder så elsker jeg å lese kommentarfeltet til store bloggere – får en virkelig til å føle seg bedre for å ikke synke så lavt at man må spy ut dritt på nettet til folk. Har ikke folk lært at om man ikke har noe fint å si så lar man vær å si noe? 🙂 og at sååå mange kommenterer puppene, er det ikke nok med én, istedenfor å være en hel hønseflokk som skal kommentere det samme? Tror hun har fått det med seg, og tror hun vet det godt selv – da hun sier at kirurgen sugde. Personlig har det ikke en gang sveipet tankene mine at noe er galt. Men så glor jeg ikke for å lete etter feil med andre, ei heller kommentere det! Jeg venter til min mening blir spurt om, og da er jeg ærlig. 🙂 og om virkelig SÅ mange har noe imot Isabell, har dere noen gang tenkt på at dere faktisk kan la vær å lese bloggen hennes? Og at dere er faktisk en av grunnene til at hun har så mange klikk og tjener så bra på bloggen. Så “haters makes me farmous” stemmer virkelig her. Og for de som sier det er for “underholdning” – det er minst like underholdning for oss som ikke spyr ut dritt å se at dere har så lite liv å må slenge dritt til andre for å føle dere bedre. Gress what? Du blir ikke bedre av å rakke ned på andre; du blir bare seendes ut som en stakkarslig liten sjel som ikke klarer å unne andre noen ting eller tåler at folk er som de er. TAKK Gud for at folk er forskjellig!!!!

    39. Herregud! Rull inn da! Hva driver dere med ang puppene?? Hvordan ser du ut foran speilet med hengepattane ned på knærne?? Hvordan føler du deg når du har lagt deg og tenker over hatet ditt til et menneske du ikke kjenner?? Jeg tror nettopp du! Som skriver slike kommentarer sliter psykisk! Hvordan kan du ha det med deg selv?? Jævla sjalu bitches med dårlig selvbilde har hver og en av dere! Søk hjelp før det er for sent!! Kanskje har kirurgen sugd dere?? Heldigvis ler I hele veien til banken😂🙏🏻

    40. Kan du klage på operasjonene egentlig? Om du hadde klagd på at rumpen henger veldig, og mellomrommet mellom puppene??
      Mener liksom om du klager, kan du få det fikset evnt gratis eller billigere??

    41. forresten synes ikke puppene dine er ille i det hele tatt, de er fine =) jeg har naturlige og ca like stort mellomrom som deg.. ikke tenk på det!

    42. Siden du sier at alle kort skal på bordet på Snapchat, så kan du svare på om den siste operasjonen du aldri vil snakke om er enda en rumpeoperasjon for å gjøre rumpa enda større? Etter den første operasjonen var jo rumpa faktisk fin, nå er den drit stor.

    43. Herregud !! Helt sykt at det er så mye kommentarer på puppene som er helt perfekte, enda sykere er at du Isabel er helt enig. Jeg synes oppriktig synd på deg, du er ødelagt psykisk og jeg håper du får en wakeup Call før det er forseint! Puppene dine er drit fine!

    44. Hej jag är en tjej som kommer ifrån Sverige. Jag undrar om de kommer att vara roligt i PH? Och har du stora förväntningar av PH? Älskar dig & du är bra på de du gör så fortsätt med det elr tiden älskar dig 💗

    45. Det blir helt feil av deg å skylde på kirurgen når du selv har sagt at du ikke brukte støttebh etter operasjonen

    46. Kjempefine klær, lurer på siden du har det mellomrommet mellom puppene om du skal fikse det siden du betalte masse penger for dem, assa dem er kjempefine men lurer bare siden du sa kirurgen sugde😬?

    47. Jeg blir så provosert av å lese de negative kommentarene om silikonen og generelt alle negative kommentarene! For det første pupper kommer i alle slags størrelser og utseende. For det andre hvorfor skal folk absolutt kommentere å hakke på absolutt alt i denne verden? Ikke rart det er krig i verden når folk klager å kommenterer små ting jezuz! Om folk fikser på utseende la dem få lov! Og til de som sier eller mener man ikke skal operere seg eller fikse på utseende, hva med regulering? Tennene man får etterpå er verken naturlig eller noe man kan skryte av det heller da? Isabell du er seriøst et sååå nydelig og vakkert menneske! Kjør på i PH, vinn hele greia!! Jeg elsker at du er så åpen og kjører ditt eget liv!! <3 <3 <3 Elsker deg

    48. Isabel du er virkelig heeelt fantastisk. Har så mye respekt for deg, elsker stilen din og alt du gjør😍
      Ville bare spørre om et rykte som jeg har hørt om deg… er det sant at du har hatt spiseforstyrrelser? Kan du si litt om det enten svaret er ja eller nei? Har selv strevd med Bulimi

    49. Du svarer «fordi kirurgen sugde :)», så altså du syns faktisk at kirurgen sugde? Er du ikke fornøyd med puppene likevel?🤔

    50. hvorfor skriver du navnet til Ribecka med e? på alle sine sosiale medier skriver hun Ribecka, mens du kaller henne Rebecka. skjønner ikke hva hun heter

    51. Hei Isabel. Ville bare si, drit i alt folk skriver om dine operasjoner osv. Du har nå fortalt så mange at kirurgen ikke var no bra, da må folk stoppe å spørre. Men asså, du eie, stå på!! Gleder meg masse til å se deg på ph, så nettopp sesong 7, å du er virkelig favoritten!

    52. Hvor mye kostet denne bestillingen? 🙂
      Og kommer du til å svare på kommentarer slik du bruker når du er i Mexico? 😊

    53. Tror ikke de over her har sett puppene til noen andre enn seg selv🤔 Pupper kommer i ulike fasonger, operert eller ikke. Jeg har også stort mellomrom uten å ha operert noe som helst, vær så snill å lære dere noe om kvinnekroppen.

    54. Ehm, alle de tingene du kjøpte. sånn serriøst, jeg regnet ut hver minste ting, og alt sammen kom på 17.775. Hvor får du penga fra?

    55. Hei, bare lurte på om du hadde et godt tips til hvordan du fester gucci belte og du bruker det rundt midjen f.eks :)?

    56. Du er jo rene modellen jo! Trodde de første bildene du viste var av en Nelly modell, men skjønte fort at det var deg. Lykke til på Paradise Hotel! Ser så utrolig fram til en ny sesong, gleder meg som en liten unge.. selv om jeg er 19 år! <3 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg