JEG VET IKKE OM JEG FÅR LOV TIL Å FORTELLE DETTE

reklame ⎮ inneholder en annonselenke

ADIDAS BUKSER HER ⎮ TOPP MESHKI

God torsdag, fine lesere! Jeg er så latterlig trøtt. Ikke så rart med tanke på at jeg seriøst sov maks to timer i natt. Grunnen til det var at jeg måtte pakke koffertene. Det tok ikke akkurat kort tid, som dere sikkert kan forestille dere. Det ble mildt sagt kaos. Jeg vet at mange er nysgjerrige på når jeg reiser til Mexico, og det er jeg faktisk litt usikker på om jeg får lov til å si enda. Jeg skal forhøre meg litt slik at jeg er 100% sikker på at jeg ikke bryter taushetsplikten. Det vil man jo ikke, hehe. Jeg vil jo så klart fortelle dere, det vet dere allerede. ❥ Dessverre er alt med TV-produksjon alltid veldig hemmelighetsfullt.

Da jeg omsider var ferdig med å pakke (håper jeg har husket alt nå!), skulle jeg legge meg. Da var klokken rundt 04, og jeg var døds trøtt. Men tror du jeg fikk sove, eller? Så klart ikke…. Det er noe galt med øynene mine, de renner nemlig konstant så fort jeg tar av meg kontaktlinsene. Er det noen av dere som sliter med det samme? Det pågikk altså i flere timer, og det gjorde nattesøvnen helt umulig. Det pleier å gi seg dersom jeg skyller øynene litt, men det hjalp ikke i går. Typisk når jeg virkelig trenger de timene på øyet. Siste gangen jeg så på klokken før jeg sovnet viste den 08 på morgenen. To små timer etter ringte vekkerklokken. YAY! Haha herregud, jeg er tidenes zombie i dag. 

Nå sitter jeg hos frisøren og blir fin på håret. Jeg viser dere resultatet senere! 💇🏻

64 kommentarer
    1. Det pleide å skje med meg før, men så ble jeg bare lei av det. Derfor tok jeg kontakt med ei lege, hvor hun sa at de kontakt linsene ikke passet meg, og derfor måttet bytte dem. Syntes det går bedre nå❤️

    2. Prøv øyedråpen som heter systane ultra.. de er gode for de som bruker linser og er plaget med rennende øyne.. funket veldig bra på meg hvertfall. Klem

    3. du må la øynene dine «puste» litt, det er ikke bra for øynene dine å bruke linser fra når du står opp til rett før du legger deg😊 du burde begynne å bruke briller, hvis ikke så kan det påføre stoooor skade for øynene dine. du trenge rikke bruke briller i offentligheten, men feks når du er hjemme😊

    4. Hei,
      Når vil ph sesongen vises på tv??:)
      Ser egentlig ikke på ph, men pga du er med er jeg kjempe spent <3

    5. Hvilken størrelse har du i det settet du viste her om dagen, med svart blondekant (shorts og topp)? Er de små i størrelsen?

    6. Hvorfor skulle man stemme på en gutt og en jente hvis alle uansett skulle ned til Mexico? Eller skal alle ned? Elsker bloggen din <33

    7. Du er super pen! Forbildet mitt.. kjedelig å se at du sitter der med så mye penger og her sitter jeg med null kroner men samtidig vil bli like stor som deg!
      Hva syns du er det beste med å blogge? Hva syns du er gøy ved å bloggen

    8. Kan du begynne å blogge litt om hvilken veldedig formål du gir til, hvor mye og ofte? 🙂 (ikke hver dag men du skjønner) Vil gjerne at folk skal bli snillere med deg! Og alle hyller jo/ser opp til folk som hjelper andre 🙂

    9. Hei isabell💗💗
      Jeg lurer på om du donerer til noe, og om du gjør til hva? Jeg prøver ikke å mase på deg at du skal gjøre deg, for det er jo tross alt dine egne penger, men jeg anbefaler deg til å gjøre det mer:) det er faktisk forsket på at men blir mer lykkelig av å gi, det funker for meg😊
      Digger deg!!! Og gleder meg vilt til å se deg på ph💗💗

    10. Heisann!
      Om du bruker dagslinser, så vil eg gjerne anbefale å prøve månedslinser. Eg bruke da sjøl, og då trenge du kun å ta av lindena ein gang i veko i 6 tima ca! At du då tar dei av når du legge deg og på når du står opp! Åsso ein øyedrope som skal hjelpa på rennene auge på geunn av linse 🙂
      Digge forresten bloggen din!

    11. Jeg skulle ønske du brukte makten og innflytelsen din på noe mer enn bare deg. Det er selvfølgelig din blogg og du må blogge om deg og det du vil. Men jeg skulle ønske du brukte din stemme for å nå ut til folk, som Feks teste seg for brystkreft, beskyttet sex, pels/dyr, flyktninger osv…
      Du svarte en gang at du er fadder til to stk? Men det har jeg aldri hørt om før. Skulle gjerne visst litt mer om dette fordi det er jo veldig bra hvis du er fadder.
      Forstår ofc at hele deg er bloggen, men ville bare likt å se at du utnytter den sterke stemmen du har i samfunnet til noe nyttig/positivt. Det er så mange som ser opp til deg 🙂

    12. Haha den dær søvn som også e så jævlig viktig.. blir sjøll trist når det skjer mæ.. haha, men men. Du får bare gjøre dagen så bra som mulig uansett om du e trøtt og vik sooooov 🙂 ♡
      Æ vil og sooooov nååååå.

    13. En ting lurer jeg på, vil ikke vi merke at du er dratt på PH når du ikke lengre er aktiv på snap? Vet jo at vi ikke merker noe på bloggen osv, men hva med snapchat feks?

    14. Med tanke på at du er araber/ iraner med en utlandsk opprinnelse. Hva syntes moren din om at du er med på ph? Er det ikke veldig skam sånn i deres kultur? Fulgte hun med på deg i fjor når du hadde sex på TV? Kommer hun til å følge med på deg i år også? Syntes du ikke dette er veldig flaut og skamfullt ovenfor moren din og lillesøsteren din/ lillebroren ? No hate, er bare veeldig nyserrig på hva familien din tenker om dette i og med at slike foreldre pleier som regel å være strenge når det kommer til sånt. Eller at de syntes det er skam at barna er med i slike reality serier med sex offentlig på TV.
      Hilsen en veldig nyserrig 🙂

    15. Hvilken farge har du i foundationen din fra urban Decay hvis det fortsatt er den du bruker ? Har samme hudtone som deg men finner ingen så passer så fint som din!

    16. Jeg vet ikke om jeg har lov til å si dette. Jeg er usikker på hva som er innafor å si til deg nå om noe jeg tenker på som har med deg å gjøre. Noe negativt. Så jeg sier det ikke.

    17. Hva gir du til veldedighet?? Jeg gir! Hvorfor spør du henne om det? Spør du andre om det samme?? Jeg gir tilsammen 10% av nettolønnen min. NOAH, 4 fadderbarn, 2 til som katastrofefadder, samt fast sum til Leger uten grenser. Du kjenner meg ikke, så hadde derfor ikke trengt å fortelle deg hva jeg gir siden jeg er anonym. Men jeg lurer på om du gir???

    18. Til anonym over. Hun holder seg FIT ved å ha en kropp som 12 åring og operere pupp og rumpe på den kroppen. Håper du anonym ikke følger tipset.

    19. Anonym: Hvor får du at jeg hadde sex på TV? Jeg lå aldri på PH. Og nei, det er ingen skam. Mamma har bodd i Norge i 24 år, hun er veldig norsk av seg om jeg kan si det slik 🙂 mamma støtter barna sine i alt vi vil gjøre. Synes alle foreldre burde være slik! Dessuten er jeg 23 år. Hehe.

    20. Rennende øyne kan være et tegn på tørre øyne,
      og når du bruker linser er du ekstra utsatt for det.
      Har selv linser og bruker Systane Ultra øyedråper,
      de fungerer bra 🙂

    21. Hei,
      Hvor er de hvite sneakersene med gulldetaljer du hadde på snapstorien din fra idag??:-) så kjempe bra ut på deg<3

    22. Kos deg masse masse nede i Mexico, gleder meg til å se deg på TV-skjermen igjen! Å vinn for oss alle! 💙

    23. Husk på PH om Pierre har sex med noen andre eller din «bestie» inne på pH (karma) raser ikke hele verden så ikke få psyko anfall på TV og begynn å skrike og kaste ting eller bli så respektløst å slå, DET BLIR UTROLIG FLAUt PÅ TV OG IKKE MINST SENERE I LIVEt Å HA DET PÅ FILM. Ønsker deg god tur.

    24. Når det kommer til linsene dine bør du gå til optikeren din og få deg en ny type linser. Vanlige øyedråper hjelper ikke noe særlig mot rennende øyne.
      Over til et spørsmål, har du noen gang vurdert å ta laser? Om jeg ikke husker feil har jo du ekstremt høye styrker?😱
      Elsker deg og bloggen din forresten, og gleder meg masse til å følge med på deg på PH igjen!!!!😍😍

    25. av alle spørsmålene du får stilt i dette kommentarfeltet velger du å svare på den ene som spør om vekten din…. det er jo faktisk helt blåst

    26. Kjøper du noen gang klær fra cubus, h&m osv?
      eller kjøper du kun på nett og merkeklær?
      evt hvorfor?
      nohate. liker deg❤️

    27. Håper du gir alt (viss du kommer inn) på PH! Lag drama, action og tenk på deg selv! Skulle gjeerne sett deg vinne, fordi jeg syns du fortjener det<333 LYKKE TIL ❤️❤️

    28. Jeg bare digger den sassinessen din, Isabel! Du er rå 👌🏻 Kos deg masse i Mexico – gleder meg til å se deg på TV-skjermen igjen. Håper selvfølgelig du vinner og kaster den kula til helvete! Det hadde vært litt av et tv-øyeblikk

    29. Kan du vise hva du pakket med til Mexico? Tenker meg du kommer til å se dritbra ut hele tiden selv om du er i Mexico! Du har så sinnsykt fin stil😍😍

    30. Kan du legge ut bilde av akkurat den ansiktsrensen du bruker til å fjerne sminke når du har vippeextensions?

    31. Nå vet jeg ikke om dette er tilfellet, men kanskje du bruker linsen altfor mange timer per dag? Husker de jeg hadde.. jeg skifta 2 ganger om dagen grunnet rennende øyne, og det hjalp meg veldig😊

    32. Hvis du leser kommentaren min så skrev jeg det pga jeg vet Isabel er en godhjerta person, og det hadde vært fint at hun også viste til alle haters at hun gjør en forskjell! Var ikke for å tråkke ned på hun på noen som helst måte. Og for å svare på spørsmålet ditt: nei jeg gir ikke. Jeg er student og det går dessverre så vidt rundt for meg, men jeg er ferdig til våren og skal gi så fort jeg får en jobb 🙂

    33. Har du noen som helst anelse om når årets sesong av PH begynner igjen? De sier jo på nyåret men det kan jo være når som helst. Og hva skjer med bloggen når du er vekk?

    34. Kommer til å savne deg på Snapchat når du reiser 🙁 ønsker deg alt det beste❤️Og alle dere som velger å kommentere på blogger hvor dere ikke liker bloggeren, hvorfor da trykke seg inn i det hele tatt??
      Digger deg! xo

    35. Hei Isabell!
      Dagslinser/månedslinser du bruker? Uansett så vil jeg anbefale dersom man får problemer med øynene pga kontaktlinser å ta en liten pause og heller bruke briller en liten periode:) Det er skadelig for øynene å gå med kontaktlinser for lenge i døgnet og aldri la øynene hvile. Man kan få øyeinfeksjoner, i de værste tilfeller kan det gjøre deg helt blind men det er sjeldent tilfelle, men ikke noe man bør ta for gitt heller. Stå på, glad i deg. Fast leser ❤️

    36. Jeg bare lurer siden du bruker betakaroten, bruker du det hver dag hele tiden, eller bruker du det bare noen måneder før du drar på ferie eventuelt? Har lyst til å teste det ut, så er bare nysgjerrig på hvordan man skal bruke det 😀

    37. Slet med det samme da jeg brukte kontaktlinset. Men nå har jeg tatt laseroperasjon, så slipper noen av de plagene som følger med kontaktlinser! 🙌🏼 Det anbefales på det sterkeste!!! Har fått en helt ny hverdag 😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg