FETTSUGING & INTIMKIRURGI

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

   UKENS SPØRSMÅL 🎈  

Hvor gammel er du?

Det er mange som tror at jeg er eldre enn det jeg er, men jeg er faktisk bare 23 år. Hehe! Har fått høre at jeg ser ut som 27… Not cool 😑

Du sminker deg vel selv? Lurte på om du kan lage sminke video, elsker sminken din!!

Jeg synes nesten at det er litt flaut å svare på dette igjen, for jeg har nemlig lovet en sminkevideo i evigheter nå uten å faktisk gjøre det. Jeg beklager så mye for det, altså. Jeg vil så klart lage en, men jeg har bare ikke fått gjort det. Jeg vet at slike videoer er gøy for dere å se, så jeg skal absolutt klare å fikse en. Jeg tørr dog ikke love noe om når, men det skal jeg få til. 

Er det sant at den siste operasjonen du ikke vil fortelle om er fettsuging?

Nei, det er ikke sant. 

Hvilken bh størrelse brukte du før du opererte puppene?

Da brukte jeg 70C. 

Hva spiser du sånn ca på en dag? Du er jo så nydeli, så noe må du jo gjøre rett!

Skjønn du er, tusen takk! Jeg har faktisk ingen bra svar her, annet enn sannheten og den er at jeg spiser aaakkurat det jeg har lyst på. Jeg spiser ikke særlig sunt, selv om jeg skulle ønske at jeg gjorde det. Det finnes forbedrings potensial. 😉

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hei! Du har sikkert blitt spurt om dette før men jeg spør alikevell! Når du ser på den sesongen du var med på PH, er du stolt over måten du reagerte på når du ble sendt ut?

Hei! Nei, det er jeg selvfølgelig ikke. Jeg var en skikkelig (sorry ordbruket) bitterfitte. Jeg får skylde på at det er tre år siden, og at jeg har blitt litt voksnere nå. De ordene som kom ut av munnen min var skikkelig ufine, og det er noe jeg angrer på. Greia er at jeg ble rundlurt av ei som stod meg super nært, og derfor gjorde det ekstremt vondt i hjertet mitt når jeg ble backstabbet. Det er grunnen til at jeg reagerte såpass sterkt som jeg gjorde.

Hva skal du ha med til Mexico av klær og sånt? Er det regler for hva dere kan ta med og hvor mye dere kan ta med? <3

Masse klær og masse sko! Hehe. Jeg bytter jo antrekk typ 2-3 ganger hver dag bare her hjemme, så dere kan jo tenke dere hvordan det blir når frøkna skal på TV i tillegg. Jesus haha! Er ikke bare-bare å være meg skal jeg si dere. Man får lov til å ta med seg to store kofferter + håndbagasje.

Hei Isabel. Har tenkt på en ting angående det med uber/taxi og transport. Du kjører jo ikke bil selv, men har mulighet til å ta lappen? Du kan jo spare MASSE tid å penger på dette. Hvorfor har du ikke gjort det enda? Orker du ikke å øve eller hva er greia? 

Det har du rett i, jeg tar mye taxi. Jeg har faktisk tatt (og strøket) på oppkjøring hele to ganger. Etter det har jeg faktisk bare følt meg så umotivert og mislykket når det kommer til bilkjøring at jeg har lagt det på is for en stund. Jeg vil så klart få sertifikatet i boks en gang, og helst innen nærmeste fremtid, men jeg må bare finne motivasjonen igjen. Ikke lett når man bare stryker og stryker, haha. Teorien fikk jeg derimot i boks på første forsøk, så den delen var ikke vanskelig overhodet. Selve bilkjøringen er en annen historie…

Ville du flyttet tilbake til Stavanger? 

Hell no. Aldri. Koselig å dra dit på besøk, men å bo der er uaktuelt. Så lite, så mye gossip og så dømmende mennesker. Ikke alle da så klart, men i små byer er det ofte slik at man ikke får lov til å stikke seg ut. Da er man slut, hore, teit, desperat, latterlig osv osv. Ikke så kult.

Har hørt at den hemmelige operasjonen du tok er intimkirurgi og kjønnsleppereduksjon. Stemmer det?

Nei, det er nok ikke sant. Jeg har aldri operert meg nedentil. Alle rykter som surrer rundt om meg ass.. Får høre mye, det er sikkert og visst. Haha.

Omg hvorfor sminker du øyet transe aktig?

Hva mener du med det? Jeg sminker meg slik som jeg selv synes er fint. Hva andre synes er egentlig helt urelevant for meg. Jeg synes jeg sminker meg kjempe fint faktisk! 😊

43 kommentarer
    1. Heii! Et spørsmål, har du prøvd å kjøre med automatgir? Det er mye lettere (og diggere å kjøre med spør du meg) og selv gjorde jeg dette først for at lappen skulle bli billigere, for jeg trengte ikke like mye øvelse og timer som om jeg skulle tatt manuell, da jeg ikke hadde noen å øve med hjemme. Da trenger du liksom ikke tenke på å gire, alt du gjør er å passe på alt rundt deg liksom, og, innen 2 år etter du har fått automatlappen, så trenger man kun oppkjøring med manuellgir om man ønsker manuell-lappen også! Supersmart ☺️ Kanskje du skulle prøvd det!
      Klem

    2. Kan du ikke ta en utdannelse? Er virkelig pinlig å se hvordan du skriver. Altså, “voksnere”???!!?!?!?! Er du forbanna seriøst?
      ELDRE HETER DET. Du er jo tom i hodet.

    3. Jeg er 24 år har motsatt ”problem”, får hele tiden høre at jeg ser ut som 18-ish og må alltid vise leg. Før syntes jeg det var irriterende men nå som jeg er 24 og voksen er det ikke noe problem lenger haha.
      Uansett, grunnen til at du får høre at du ser eldre ut enn det du er har mye med sminken og vippene å gjøre tror jeg, i tillegg til at du hadde fylt i for mye i leppene før. Duckface får en fort til å se eldre ut men nå er leppene dine kjempe fine 🙂
      Hadde du sminket deg mer naturlig/hatt mindre dramatiske vippeextensions hadde du fort sett ut som din egen alder eller enda yngre 🙂

    4. Tar du oppkjøring i Oslo? Hadde vurdert å ta den neste i Stavanger eller lignende ettersom du både reiser en del og har bekjente her i området, slik at det på en måte heller ikke blir ekstra kostnad om du tar den en gang du skal ned hit. Litt enklere trafikk. Litt juks og ikke så sikkert om du skal rett ut i trafikken i Oslo, men jeg har hatt billappen i 7 år og har tatt både MC og tilhenger etter, og moped og traktor før det. Sliter ekstremt å kjøre i Oslo trafikken😉

    5. Har du tenkt noko på å lage en dokumentar serie på NRK ein gong i livet ditt? Det hadde vært kjempe kult!

    6. Hvis du hadde oppkjøring i Oslo så kan det hende at det hadde hjulpet deg å ha oppkjøring et annet sted feks Lillestrøm eller Kongsvinger, hørt at det er veldig vanskelig i oslo😊❤️

    7. Kjenner jeg blir litt irritert! Kan du ikke bare slutte å lyve om operasjonen din?. Hvis du ikke vil folk skal vite det burde du heller ikke nevne noe til vennene dine. 2 av de fortalte meg om den. Synes det rett og slett er flaut at du ikke innrømmer det.

    8. Kommer du til å fortelle om den “hemmelige” operasjonen din i framtiden eller er det slik at du aldri vil fortelle om den? Hvorfor sier du ikke noe om den, kan umulig være så spesielt? Digger deg foresten, du er kjempepen og har en veldig fin personlighet!❤️❤️❤️

    9. Sitter du inne på pH og skriver disse innleggene? Det må bli veldig kjedelig å bare se deg sitte foran en skjerm på paradise…

    10. Så ikke smink deg eldre da hvis du ikke vil bli sett på som eldre
      Du ser jo ung ut med en gang du ikke har sminke på

    11. Helt utrolig hvordan du takler alle disse “hat” kommentarene! Det skal mye styrke til for å takle det hver dag. Du er sterk Isabel! Og utrolig vakker!

    12. Jeg syns du er nydelig og skulle jeg ha tippet alder på deg hadde jeg sagt mellom 20-23 år.😊 Og du sminker deg kjempefint! Virkelig! Sa det til ei venninne her ein dag, at jeg skulle ønske jeg var så flink som Isabell i paradise hotel til og sminke meg:)

    13. Hva med å dra ett annet sted enn oslo å ta oppkjøringa? Jeg selv kjørte opp på ørlandet, kjørte en mil rett frem, rygget inn en innkjørsel snudde og kjørte en mil tilbake igjen. Det vanskeligste med hele oppkjøringa var en rundkjøring liksom. Når det er sagt kommer jeg nok aldri til å kjøre i oslo :p

    14. Hei Isabell, når du besvarer spørsmål på denne måten er det ganske slitsomt å lese. Har du anledning til å utheve spørsmål eller svar? For å kunne skille mellom de?
      En annen ting. Trist du får Stavanger til å virke som en dritt plass. Det er ikke en liten plass, men ikke noe stort heller. At noen er dømmende er jo ikke unormalt, for det finnes slike folk overalt. Stavanger er en fin by, men man må velge sine venner med omhu:) Jeg har aldri blitt kalt for stygge ting fordi jeg har skilt meg ut. Hvis du sikter til at du kunne blitt dømt for operasjonene dine….well, det kan skje overalt. Uansett, håper det blir freshe innlegg fremover. Litt kjedelig å lese om things from the past. Liker bloggen din ellers <3

    15. Dere maser om at hun skal si hva den siste operasjonen var. Hva er det dere nysgjerrighet folk ikke ser? Er dere blinde? Rumpa er operert to ganger. Blir dette postet?

    16. Hei☺️ har du tenkt på at du kan ta oppkjøringen i en annen by? Jeg bor i en liten småby i Nord-Norge med typ et lyskryss og 4 rundkjøringer. Er mange som kommer hit for å kjøre opp da de ikke vil ta den i storbyene. Kanskje litt «juks», men da får du ihvertfall lappen i boks☺️👍🏽

    17. Som oppfor; er jo ikke stavanger du er fra 🙂 har selv bodd på bryne i fohold til stavanger, så skjønner hva du mener angående BRYNE, men stavanger er en helt annen ting 🙂

    18. Lol! Stavanger er ikke en “små by” frøken, men generelt sett enig med hun ene over her! Du snakker så ned om Stavanger, du er ikke engang derfra – slutt å utgi deg som om du er det! Du er fra bondelandet, det må du snart innse

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg