MINE BESTE SERIE-TIPS

Her kommer mine beste serie tips! Jeg er en stooor fan av serier, og faktisk ser jeg svært sjeldent på filmer. Jeg vet ikke, men jeg klarer bare ikke å konsentrere meg så lenge på en og samme film. Serier derimot kan jeg glo på fem episoder i strekk. Makes no sence, men ah.. Sånn er det, haha. Håper ikke at dere har sett disse seriene allerede, for da har dere mye gøy å underholde dere selv med de kommende ukene. Woho!

THE FOSTERS

Dette er en prisvinnende dramaserie med blant annet Jennifer Lopez som produsent. Kort fortalt: The Fosters er en familiehistorie med en moderne twist. Med en biologisk sønn og adopterte tvillinger tar det lesbiske paret på seg ansvaret som fosterforelder for som akkurat ble sluppet fra en ungdoms instutisjon. Denne serien er så vanvittig fin! Jeg kjenner meg så utrolig godt igjen i mye av handlingen, nettopp fordi at jeg har vært et fosterbarn selv. Serien er veldig, veldig spennende! Jeg aner ikke hvor mange ganger jeg har grått mens jeg har sett på denne flotte serien.

THE REAL HOUSEWIVES

Min guilty pleasure! Real Housewives er så utrolig gøøøøy. Favorittene mine er definitivt Beverly Hills, Orange County og New Jersey. Sistnevnte er den med mest drama. Det er rett og slett realityprogrammer som handler om livene til steinrike hollywoodfruer. Det er mye drama, glamour, luksus og ja.. hverdagsliv, om man kan kalle det for det. Anbefaler virkelig å se på dette om du er like fan av “søppel-tv” som det jeg er. Heh!

STRANGER THINGS

Dette er serien aaalle pratet om i 2017. Det er litt overnaturlig shit over det hele, noe jeg i utgangspunktet ikke er fan av. Likevel ble jeg hektet på denne serien. Så hektet at jeg så begge sesongene ferdig på tre døgn. Jepp, jeg hadde ikke et liv. Haha! Stranger Things er en slik serie man blir avhengig av å klikke videre på.

SHAHS OF SUNSET

Ååå, jeg er så sjalu på dere som ikke har sett denne serien. Det er et reality-program om persere som bor i LA. Her er det myyye drama, dere. Skikkelig underholdende! Mike er super kjekk (men utro), Golnaz er GAL og Mercede er queeeen. Elsker den gjengen, og skulle gjerne ønske at jeg var en del av the clique. 

10 kommentarer
    1. Om du liker skikkelig draaaamaaaa anbefaler jeg deg å se på Real Housewives of Sydney. De er verre enn New Jersey damene! Haha 🙂

    2. Klarer du ikke å utdype deg? Ikke rart at du ikke ville bli intervjuet av VG siden du vet at du sliter med å snakke

    3. Hei. Så de 2 første sesongene av the fosters på viaplay, men nå er de borte og vil gjerne se flere sensonger! Hvor pleide du å se på denne serien?😊

    4. hun heter golnesa.. jeg så på shahs for flere år siden og så nylig at de hadde kommet med flere nye sesong, da så jeg sesong 3 til 7 på to ukers tid! åherre, man blir så hektet. gleder meg som en unge til ny sesong

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg