SINGELLIVET

Til alle single ladies der ute: her kommer et oppmuntrende innlegg om alle fantastiske fordeler som finnes ved det å være singel. Jeg har alltid tenkt at det å være i et forhold er det beste, men helt ærlig? Singellivet er jo ikke sååå forbanna kjipt som alle skal ha det til. Eller, så fort man har kommet over hjertesorgen så klart. Når man er knust er det jo så klart veldig lite kult å være singel, men når man har besteget det berget lover jeg at det vil føles tusen ganger bedre. Etterhvert vil du sette pris på småting i hverdagen som du ikke har tenkt noe særlig over tidligere. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

FORDELER VED Å VÆRE SINGEL

👑 Du har HELE dobbeltsenga for deg selv! Om du er en ninja som meg i søvne, er dette et veldig stort pluss. Hehe! Man slipper å ha en partner ved siden av seg som man må ta hensyn til. Du kan sove på kryss og tvers. YES GIRL!

👑 Middagen bestemmer du helt selv. Kjøleskapets innhold også. Du trenger ikke lengre å lage den ekle pastaen som han liker, men som du misliker noe så innmari mye. Vil du lage middagen klokken 23 på kvelden? Ingen stopper deg.

👑 Du har mye mer tid til å fokusere på deg selv og ditt. Hva vil DU gjøre? Nå lever du i mye større grad for deg selv, og kun deg selv. Du har bare deg selv å ta hensyn til, og nå har du plutselig ekstremt mye tid til overs som du kan vie til hva enn du måtte ønske.

👑 Du kan kaste deg ut i dating-universet igjen. Ikke nødvendigvis for å finne deg en ny kjæreste, men kanskje bare for å ha det moro? Treffe nye mennesker og bare ha det gøy! Dra på den daten du alltid har drømt om. 

👑 Spontanitet. Du har ingen du har planer med konstant eller noen som venter på deg hjemme, så du kan gjøre akkurat hva du vil – når du vil. Vil du på kino etter jobb? Dra! Hyttetur i morgen? Hell yeah! 

👑 Man har tid til alle man er glad i. Mange har en tendens til å glemme av vennene sine så fort de går inn i et forhold, og da er det ekstra viktig å kunne finne tilbake og pleie de vennskapene man kanskje har nedprioritert. 

58 kommentarer
    1. Man kan fortsatt gjøre hva man vil når man er i et forhold:-) Jeg kan spise når jeg vil og hva jeg vil. Jeg kan gå på kino etter jobb hvis jeg vil. Har alltid tid til venner og familie. Og man kan være spontane sammen og treffe nye mennesker. Jeg får fortsatt tid for meg selv, ingen problem:-) Man får ikke sengen for seg selv, nei, men det er bare koselig sove sammen:-) Beste av alt så deler man livet og dagene sammen en man elsker<3

    2. Ingenting slår å være i et forhold med den man elsker da.. men hvor mange er så heldige? De fleste er vel sammen med noen de egentlig ikke elsker, men som er så “snill” og som man ikke har hjerte til å forlate. Faen ass. Den forbanna kjærligheten til den man ikke kan få..
      Helt ærlig klarer jeg meg ikke uten kjæreste. Trenger nærhet, sex, noen å dele minner med, noen som elsker meg, noen å bygge livet med.. Hadde vært ekkelt å ligge med mange forskjellige bare fordi man er singel. Problemet er bare at jeg lengter etter gutter jeg ikke kan få, selv om jeg har en veldig bra kjæreste.

    3. Kjedelig å være med på ph? Bare fordi han ikke er der? Tenk hva han har gjort mot deg herregud å du sitter å savner han

    4. Livet mitt hadde vært så mye kjedeligere uten mannen min. Vil ikke være singel. Det er en trygghet å ha noen ved din side for resten av livet.

    5. Dette er kanskje ikke lov å si når man er gift, har barn, hunder og hus. Men jeg tar meg ofte i å savne min single tilværelse. Gud så mye enklere livet var da. Og savner kvalitetstid med bare meg selv. Nå er jeg heldig om jeg får en time i uken. Kunne ikke tenkt meg og være alene igjen. Det er helt klart flere fordeler enn ulemper ved og være sammen med den man elsker og deler livet sitt med. Men i en hektisk småbarnsperiode så savner i hvert fall jeg fordelene fra singellivet😅

    6. Får du lest aviser/andre bloggere, sjekket sosiale medier og den slags under fritiden din til å blogge? Hadde følt meg som en huleboer om jeg feks hadde fått vite at kylie har fødet en jente en måned senere enn alle andre 😄

    7. Savner definitivt singellivet avogtil selv om jeg er i et bra forhold med verdens snilleste. Er definitivt fordeler og ulemper både med singellivet og kjæreste. Grasset ser alltid grønnere ut på den andre siden. Jeg er veldig lykkelig da og ville ikke forandret på noe så klart 🙂

    8. Etter #MeeTo og Salem Bitch Trials borti Statene, så virker singel-livet som det eneste fornuftige. Og menn begynner å skjønne hvordan kvinnfolk faktisk tenker Så det eneste som hadde hjulpet er om dere hadde svelget sminken for å bøte på den manglende skjønnheten innenfra (#GrådighetLengeLeve /Sarkasme).
      Og en kommentar til M, ja det virker som om at forskjellen mellom å være i et forhold og å være en “slut” viskes bort, når alt er lov. Til og med å pule andre mens du er i ett forhold. Lett med smart-telefonen og Tinder++
      En kan elske kvinnfolk eller forstå kvinnfolk, men ikke begge samtidig.

    9. Man slipper å tenke på mus og bjs 24/7. Og kan fokusere på andre ting som feks penger, når man er i forhold.

    10. Pierre er ikke på paradise – han lå senest ut et bildet av at han var på treningssenter på snap idag

    11. Sånn helt ærlig, er du ikke lei av å holde forholdet mellom deg og Pierre hemmelig? Hvis du synes det er rart folk fortsatt graver, så er det jo nettopp fordi dere fortsatt etter så lang tid tror at folk ikke skjønner greia

    12. Veldig morsomt at hver gang du sier at du svarer lp en kommentar og legger ut på story, så har svaret ditt absolutt INGENTING med det spørsmålet å gjøre!

    13. Andre fordeler: Du kan operere deg så mye du vil og slipper å tenke på om kjæresten kjenner deg igjen eller ikke.

    14. synes det er litt rart at du sier at du får 30 min per dag for å oppdatere bloggen, likevel svarer du på kommentarer osv på helt forskjellige tidspunkt 🙊

    15. Lol «Pierre» godt forsøk, mennhadde kanskje vært lurt å lære seg å skrive svensk først? Det er «är» og «käraster» elns

    16. Du er pen kunne ønske jeg var som deg du er en unik jente og de du har er heldige ! Et spørsmål til ! Har du noen gang tenkt til å gifte deg bort !???

    17. Jeg husker når du svarte på om du kunne være på sosialet medier, å du svarte at du bare fikk lov å være på bloggen, men du er jo på Snapchat? Eller er det en venninne av deg? Heheh unnskjuld før min nyskjerrighet😅

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg