20% RABATT PÅ HELE NELLY

reklame

Hei babes og HAPPY VALENTINES! Jeg skal prate litt mer om valentines i et senere innlegg i dag, nå er jeg bare innom for å dele en super gøy nyhet med dere! Nelly kjører nemlig på med 20% rabatt på HELE nettbutikken (unntak av noen få merker) i hele dag. Det varer kun frem til klokken 23:59 i natt, så be quick 😻 ⚡️

・ DU FINNER HELE UTVALGET HER

SKJORTE HER ⎮ BODY HER

1. HER ⎮ 2. HER ⎮ 3. HER ⎮ 4. HER ⎮ 5. HER ⎮ 6. HER

1. HER ⎮ 2. HER ⎮ 3. HER ⎮ 4. HER ⎮ 5. HER ⎮ 6. TOPP HER – TRUSER HER

38 kommentarer
    1. Må bare si at du har vært on fire etter du kom hjem!! Du ser SÅ bra ut! Jeg ser at mange kommenterer det samme, og det er virkelig sant! Virker som at du har fått ny inspirasjon.
      You look like a million dollar og stilen/hår/sminke har vært veldig inspirerende. Har av og til synes at noen av antrekkene dine har vært litt tacky, mens nå har du hatt den perfekte kombinasjonen av sexy og sofistikert. Fortsetter du slik så tror jeg at veldig mange flere også vil bli hekta på bloggen din! Elsker at du er tilbake better than ever <3
      Kanskje 4. gang jeg noensinne har lagt igjen kommentar på en blogg 😂 men nå fortjente du det virkelig.

    2. Hvordan pudder bruker du til baking? Sliter med å finne et som ikke gir flashback😩
      Digger deg, håper du koste deg max i Mexico!😻 Gleder meg til det kommer på TV💖

    3. Klarer ikke å la være og ikke legge igjen en kommentar jeg heller! Du ser helt AMAZING UT! Du ser så mye bedre ut og er virkelig forbildet mitt! Det at du ligger på 1.plass, det fortjener du. Fortsetter du sånn her kommer du til å nå LANGT! Du ser virkelig bra ut nå. ❤️

    4. Kunne du tenkt deg å begynne med sminke videoer? En look hver uke eller noe? Du er så sinnsykt flink til å sminke deg selv, og vil veldig gjerne lære av deg!😍

    5. Hei Isabel! Har seriøst ikke ord for hvor bra du ser ut nå!! Har lest bloggen din i lang tid og jeg har alltid syntes at du er en super flott jente med et amazing utseende, men du er også et godt menneske. Du klarer hele tiden å være deg selv, selv om dagens samfunn hele tiden prøver å gjøre deg til en annen. Det for meg er utrolig inspirerende og det er også derfor du er mitt forbilde. Du fortjener skryt, du fortjener å bli satt pris på og du fortjener virkelig lykke. Stå på videre. Jeg heier på deg!!

    6. Har et spørsmål, veit ikke om du kan svare på det men siden du har vært gjennom endel så lurte jeg på om når du liker en person og han har/hadde tenkt til å gifte seg med en, men det ble ikke noe av, MEN han går ikke HELT fra jenta. Hva syntes du jeg burde gjøre da?

    7. Kommenterte igår at jeg ønsket mer classy stiler fra deg fremover, å jeg ble såååå glad når jeg sjekket snap ista!!!
      Var akkurat det jeg mente, bildene ute med kåpe og leopard topp var så sinnsykt fine! Fortsett slik så skal jeg love du får masse flere lesere! Elsker bloggen din for tiden 😀

    8. Anonym 20:03: ta avstand! Han vil tydeligvis ha i både pose og sekk! Sånne går det ikke an å stole på.

    9. Vi har ikke hatt noe, vi har bare likt hverandre veldig lenge nå og ingen av oss tar kontakt, fordi jeg er jomfru osv. Men nå begynner han med det å tenke å gifte seg med hun men jeg veit ikke hva jeg skal gjøre siden han ikke går fra henne HElt, vi bare viser hverandre på en måte på Instagram. Skjønner? 😅 men jeg vill ikke at han skal ha noe med meg å gjøre hvis han tenker sånn om hun jenta. Så veit liksom ikke hva jeg skal gjøre😭 men kan du ikke poste dette på kommentarfeltet? Men bare at du leser dette og svarer sånn du svarte 👍🏾

    10. Syntes faktisk at det er helt krise, om hvordan dagens ungdom faktisk driver å oppfører seg, til og med voksene. selvom Isabel er en offentlig person så betyr ikke det at hun IKKE har følelser? Har enkelte av dere i det hele tatt hørt om respekt? Eller lært skikk å bruk i oppveksten deres? Denne Dama her, står på og er ikke redd for å vise verken FEILENE sine, eller de GODE sidene dessverre så er det så forbanna mange hatere som liker å rakke ned på enkelte, sikkert ved å føle seg bedre med seg selv? Jeg tror ikke de fleste av dere hadde taklet og få så mange hat meldinger og kommentarer dag inn og dag ut som det Isabel gjør, og med tanke på at nå når paradise hotel innspillingen begynner så kommer det sikkert fler. Om dere har så forbanna mye i mot denne stakkarslige jenten så slutt og klikk dere innpå bloggen hennes. Hun sier jo selv at hun ikke er fornøyd med puppene sine? Er det da så jævla nødvendig og gjøre det verre? Ved å rakke ned på vedkommende? Håper så inderlig at du ikke tar til deg denne stygge kritikken du får Isabel, for du er virkelig nydelig. Og din selvsikkerhet gjør det enda bedre og ikke minst deg selv til en bedre utgave enn hva du faktisk var for et par år siden. Du er med RÅ! Drit i disse talentløse taperne, de ender opp i kassen på rema og du tjener mer enn hva de noen gang kommer til å gjøre, håper du hever hodet ditt over de❤️ stå på!!

    11. Håpe det kommer nye salg, glømte det av 😔 har 30 plagg æ ska ha og bli jo dyrt når alt kosta 995, 999 kr osv 😲 ❤kunne spart litt pæng jaa 😲
      Mye fine du har kjøpt 😗 ❤

    12. Åååå.. rakk ikke å benytte med av dette tilbudet! Kan du ikke ordne en egen nly kode med 20% på nly brands?<3

    13. Trodde bloggingen skulle bli bedre etter du kom hjem? Kom bare et innlegg hele dagen, og det var til og med et reklameinnlegg.

    14. Hva skjedde med det innlegget du lovte? Lurer bare fordi jeg er glad du er tilbake, og håper på noen gode og personlige innlegg fremover. Kanskje du kan ha spørsmålsrunde snart? Elsker sånn! En spørsmålsrunde som ikke bare handler om ph da det kommer til å være mye snakk om det fremover.
      Og du ser helt fantastisk ut nå isabel!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg