I DAG SKAL JEG MØTE ET MEDIUM

Processed with VSCO with av8 preset

OK dere, dette er crazy shit. I dag skal noe jeg lenge har hatt lyst til skje. Jeg skal nemlig møte et medium. Dere som ikke vet hva det er: et medium er en person som kan kommunisere med de døde/ånder. Jeg vet ikke hvordan det kommer til å bli, men jeg har veldig høye forventninger. Jeg synes slike ting er ekstremt interessant, og det har jeg for så vidt gjort helt siden jeg var et barn. Det er så spennende med det som er ukjent. Når jeg ser slikt på TV-skjermen merker jeg at jeg blir veldig skeptisk, for man vet jo ikke hva som egentlig skjer behind the scenes. Alt kan jo være fake for alt vi vet, liksom. Det at det finnes mennesker som faktisk er klarsynte og som kan få kontakt med de på “den andre siden” (folk som har gått bort), er noe jeg absolutt tror på. Jeg har to venninner som har vært i møte med mediumer tidligere, og begge to sitter igjen med syke opplevelser. 

Gud, jeg er skikkelig spent! Jeg håper at jeg får noe ut av det. Det tror jeg virkelig at jeg gjør, for jeg er tross alt veldig åpen for slike greier. Det tror jeg at er veldig viktig om man skal oppsøke slikt, for om man ikke har et dugg tro på at det faktisk er sant, tror jeg heller ikke at mediumet kommer til å være i stand til å fortelle eller hjelpe deg med noe særlig. Da vil det ha null effekt, tror jeg.

Processed with VSCO with av8 preset

Når vi først er inne på dette temaet.. Jeg fikk høre noen rykter om at det finnes en klarsynt eldre dame i det området vi spilte inn Paradise Hotel på i Puerta Vallarta i Mexico. Det sies at hun kan svare på hva enn du måtte lure på, og at hennes sessions går ut på at du kan stille henne tre spørsmål som hun da skal besvare. Hun kan gi deg svar på ALT. Du kan helt alvorlig få vite hvilken dato du kommer til å dø. Hvor sjukt er ikke det? Det hadde jeg forøvrig aldri hatt lyst til å få vite, for da tror jeg helt alvorlig at jeg hadde levd med dødsangst hver dag. Jeg hadde super lyst å møte henne da jeg var i Mexico for å få svar på noen spørsmål jeg sitter inne med, men det ble det ikke tid til. Jeg spurte faktisk en meksikaner om han hadde hørt om henne, og det hadde han. Da ble jeg døds glad, for jeg trodde kanskje at det bare var rykter. Haha. Man vet jo aldri da, så det var gøy å få det bekreftet. 

Wish me luck! Jeg skal så klart fortelle dere om møtet etterhvert. Er så spent!!

18 kommentarer
    1. Pass på, for du er en kjent person og det er lettere for et “medium” å vite ting om deg da. Et lett Google søk så virker de synske liksom.
      Personlig syns jeg sånt er renspikka piss 🙂 Tjene penger på andres sårbarhet. Se dokumentaren folkeopplysningen “livet etter døden” på NRK så skjønner du greia. men hver sin lyst!

    2. Du har vært så sykt pen i det siste bare wow😍😍 du kler rød leppestift ekstremt mye, ser helt nydelig ut

    3. Har møtt medium 3 ganger. 2 ganger har de kommet random bort til meg på gaten, 3 gangen inviterte jeg en hjem til meg. Hun siste kunne den siste samtalen mellom meg og min mormor før hun døde. Hvor sykt er ikke det? Har ikke fortalt det til noen, og det er ikke noe du kan “Google” deg frem til. Sykt spennende! Fikk vite mye om meg selv også. Var sammen med en jeg trodde var min drømmemann. Hun ba meg om å kaste han ut på dagen, noe jeg synes var helt tull og absurd. Noen mnd etterpå fant jeg ut at han var utro og at han vak min rygg hadde prøvd å robbe meg for 1 million (!!!)
      Lykketil i dag. Gleder meg til å lese om opplevelsen ❤️

    4. Du ser helt fantastisk ut med sminke, men hver gang du legger ut bilde eller video på snapchat uten sminke blir jeg like sjokkert hver gang over hvor nydelig du ser ut. Du la ut en video på snap en gang hvor du ikke hadde sminke på og smilte/lo (tror det var rett før jul elns) og det var det fineste jeg har sett💘💘

    5. Ingen seriøse mediumer forteller deg når du skal dø, selvom dem kan få det fram. Det er ikke etisk riktig 🙂

    6. Må bare si at etter du kom hjem fra pH har du sett skikkelig lykkelig ut!
      Det smitter virkelig over på leserne dine!❤️

    7. Hei, fine! Jeg ser du har på deg løsvipper, men ligner helt sinnsykt på extensions. Kan du si hvilke vipper du bruker, og hvor man får tak i dem? Eller evt lage en video av hvordan du setter dem på, ser veldig bra ut!
      Klem

    8. Dette er jo bare tull!!! Det bekrefter du jo selv når du skriver: “for om man ikke har et dugg tro på at det faktisk er sant, tror jeg heller ikke at mediumet kommer til å være i stand til å fortelle eller hjelpe deg med noe særlig”….
      Og hvorfor ha dødsangst hver dag når du vet når du skal dø???? Må jo være tvert i mot; du kan bare “slappe av” frem til dagen kommer, dø skal du jo uansett..??

    9. Jeg har den gaven selv, at jeg kan se ting fra fortid og i fremtid. Har også kunnet prate med de døde og jeg har faktisk( uansett hvor sykt det høres ut) pratet med dyr. Det var en gang jeg var på vorspiel hos ei ny venninne, hvor jeg sier til henne” Du, jeg føler at hunden din har mye stress pga. jeg føler smerter i nakke området og jeg kan føle at den har mye smerter i mage området”. Hun begynte å stri gråte og fortalte meg at hunden hennes hadde svulst i magen. Jeg ble virkelig hatet av resten av jentene på vorspielet fordi jeg sa noe sånt og fikk henne til å gråte. Men det var jo bare det jeg “fikk inn” og ville høre med henne om. Jeg tror på medium og tror det kan være godt om det er noe du trenger å få oppklart eller bare vil prate med noen du savner dypt. Jeg tror derimot ikke på at man kan se den fastsatte datoen, dette er nok mer myte.

    10. Hva heter hun dama i mexico? Jeg kunne gjerne tenke meg å vite når jeg kommer til å dø.
      Til deg oppi her som sier at det ikke er etisk riktig; om en person ønsker å vite, hvorfor er det da feil å fortelle? Jeg vil i alle fall vite. Ingen vits å spare opp masse penger til hus, om jeg skal dø i en bilulykke om 3 uker, for eksempel.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg