DETTE ER BEDRE ENN PARADISE HOTEL

reklame ⎮ annonselenker Nelly

 Processed with VSCO with s2 preset

AH, det å våkne opp til sol og varme er ikke til å leke med. Fy søren så deilig! Nå tenker dere sikkert “lol, du var jo nettopp i Mexico kjerring”, og det stemmer jo for så vidt men det er virkelig ikke det samme det å være på innspilling og det å være blant palmene på ferie. Fullstendig ro, og feriemodus. Det er slik jeg føler meg nå. Det kan jeg trygt si at jeg ikke gjorde da jeg var i Mexico nå nylig, haha. Det var et evig stress, fra morgen til kveld, dag inn og dag ut. Ikke at det var noe sjokkerende, ei heller noe jeg mislikte, men det er klart at det å kunne stå opp uten at man blir tvunget til å sitte blant x-antall andre mennesker som kan ha en tendens til å mase litt for mye på morgenkvisten er hakket bedre. Haha! I fare for å høres negativ ut, må jeg tillegge at jeg storkoste meg på innspilling og at frokostene så klart var hyggelige, men jeg er et veldig.. ja, hva skal man si? Avslappet morgen-menneske, kanskje? Jeg liker ikke så mye støy og stress tidlig på an’. Det føltes litt rart, men godt å våkne opp i dag, i varmen, uten å være på innspilling. DIGG! Null kameraer (foruten om mine egne, da), null regler å forholde seg til, og det beste av alt: jeg kan gå HVOR jeg vil!!! Hehe. PH har absolutt sin sjarm, men Gud det er krevende også til tider.

 Processed with VSCO with s2 preset

Nå merker jeg hvordan fingrene bare løper over tastaturet på autopilot. Jeg har bare så lyst til å starte dagen med å skrive til dere før jeg begir meg ut på dagens aktiviteter. Det var ikke meningen at dette skulle spore inn på Paradise overhodet, men det er kanskje ikke så rart at tankene mine er på det temaet om dagen. Det har jo tross alt vært min hverdag en ganske så god stund. Dere forstår!

I dag skal jeg gjøre noe ekstremt spennende, og om det går som jeg ønsker, kommer dette til å bli et ekstremt spennende kapitel i livet mitt. Gud, jeg må faktisk sette meg ned av og til for å puste godt inn og ut med magen. At livet mitt skulle utvikle seg i denne retningen kunne jeg aldri forutsett for et par år tilbake. Isabel fra en liten bygd, liksom. Der jeg ikke fikk lov til å skille meg ut, for der var det ikke sosialt akseptert å gå en annen retning enn det å studere, kjøpe Volvo, forlove seg og skaffe to kids innen man er 25. HEELL NO at det der skulle bli mitt liv. Er det en ting jeg verdsetter ekstremt mye ved meg selv, må det være det at jeg har et så ekstremt stort pågangsmot og en veldig stor og sterk tro på meg selv. Det er noe jeg alltid har hatt, og det er jeg veldig stolt over. Man skal søren meg være sin egen beste venn, heiagjeng, fan, eller hva faen man nå sier. Haha «fan» var kanskje helt feil, men dere skjønner hva jeg vil frem til. Håper jeg. 🤓

 Processed with VSCO with s2 preset

JEANS HER ⎮ TOPP HER ⎮ BELTE GUCCI

Guys… Kan vi ta et minutt å diskutere de RÅE jensene jeg har på meg? Herregud så cool jeg føler meg i disse! Egentlig ikke helt min stil, men jeg har faktisk begynt å kjøpe plagg som gjør at jeg må trå litt utenfor komfortsonen. Jeg vil være litt mer vågal når det kommer til stilen min fremover, nemlig. Jeg kler meg alltid i typ det samme, noe som er pisse kjedelig. Jeg vil jo kunne inspirere dere, og det er jo ikke helt alfa og omega å stille opp i sorte jeans og body hver dag da, ikke sant. Bella skal forsøke å være litt tøff for dere! Vi får håpe jeg ikke failer totalt nå da, isåfall får dere være veldig strenge å si klart i fra. Vil jo ikke bli seende ut som en total kronidiot heller, så det må vi unngå dersom det blir fare for det. Jeg stoler på dere på den biten.

OK, dere. Nå skal jeg faktisk komme meg avgårde. Jeg må ut i SOOOLEN! Sjalu? Hihi. Lover å spamme mystory på snapchat og instagram i hele dag. Heter IsabelSraad begge steder. Ha det best enn så lenge, så skrives vi plutselig igjen. Love you!

50 kommentarer
    1. Har du mindre reklame på snap nå enn før? Mindre «les bloggen»-snaps? Hvis ikke, så orker jeg ikke å følge deg. Jeg vil se vanlige snaps. Vil følge hverdagen din, men orker ikke det jeg har nevnt.

    2. Med hullete bukser å minimalt med klær ser det ut som du kjører volvo å skal stille som GatebilBabe til sommern, Harry!

    3. Sikkert kule bukser, men ser absolutt ikke bra ut når du styler bukser som er lave i livet med en så liten topp. Begge plaggene er fine hver for seg, men du klarer jo ikke å style de…

    4. Så teaser for paradise det blir syyyyykt bra. Gleder meg til å se deg på skjermen! Også Ann marielle, hun er min favoritt deltaker fra alle sesongene!!

    5. anonym hun kan bare slenge på seg en genser og et par lave joggesko så har hun en outfit ! trenger jo ikke det i Mexico sikkert varm . lol alle må klage på alt.

    6. Du går jo alltid i en veldig kort topp til en eller annen bukse
      Det er ikke å gå utenfor komfortsonen for deg
      Bortsett fra hullete bukse

    7. Sminken din på dine siste snaps!!! Omg. Du er nydelig, hvilke leppeprodukter bruker du til den sminkelooken?

    8. Hei! Kan du lage ett innlegg om hva som skjer med deg å pierre? Jeg heier på dere om dere tenker å gå tilbake til hverandre men ja tenkte siden dere plutselig er på ferie i lag så er det kjekt for oss som leser bloggen å vite hva som skjer me dere å om dere er sammen igjen eller bare venner 🙂

    9. Dere må reise inn til puerto banus! Sååå fin by😍 Ligger bare en liten kjøretur unna Marbella. Der er det også så mange fine butikker som jeg tror vil falle i smak for deg!

    10. Hei Isabel, har du fått «fikset» hårfestet? Isåfall, hvor er det du gjorde det, for det ser så utrolig bra ut!

    11. Kan du ikke slutte å snakke andre ned hver gang du skal snakke deg selv opp? Du KAN si at du er fornøyd med deg selv, uten å «ta alle under en kam» fra hjembygda og snakke nedlatende om de. Utrolig usexy med jenter som snakker stygt om andre, VOKS OPP

    12. Når fant du og Pierre ut at dere ville begynne å være med hverandre igjen? 🙂 så utrolig hyggelig er det jo også!!! 😍😍

    13. Kos deg med Pierre i Marbella! Håper bare du husker hva han gjorde mot deg, viss du snakket sant til oss da..😘😘

    14. Ååh, jeg kjenner virkelig hvor mye jeg har savnet bloggen din😍 Føler du har kommet hjem med en helt ny energi og motivasjon, du stråler virkelig!

    15. Når ble du og Pierre sammen igjen/begynte å date igjen? Eller slo dere egentlig aldri ordentlig opp?
      Du er så utrolig nydelig, og stråler virkelig om dagen!

    16. Diva-syter, lyver om Pierre, som du er med nå, materialistisk mas og oppjaging til misunnelse. Men vettu jeg driter i det, selv om jeg, ja, fryser i hjel og hater vinteren. Ville uansett overhodet ikke byttet med deg. Kan du ikke begynne å skrive om noe som handler om selve livet? Utrolig lame blogg

    17. (Til over) Skjønner ikke helt hva det gir deg/andre å slenge dritt. Hvilke behov tilfredsstiller du med å klikke deg inn på en blogg som er “utrolig lame”, for så å skrive en overfladisk kommentar? Får helt vondt av å lese stygge kommentarer, be kind da… Gir deg ingenting å være slem mot andre, hahah?
      Aldri kommentert før, men av og til fortjener du å høre at du virker som ett syykt herlig menneske som fortjener kun det beste 🙂

    18. Svarte du ikke på mitt spørsmål fordi du ikke ville eller har du ikke rukket..? Synes det var litt kjedelig at du svarte på alle bortsett fra mitt.. var ikke ment frekt eller noe altså!! Pleier ikke stille spørsmål

    19. Ser at du ofte blir spurt om du noengang kommer til å flytte tilbake til Stavanger. Og du svarer at du aldri kunne flyttet tilbake til en så liten”bygd”, med så mye gossip.. Du kommer fra Bryne, ikke dra alle fra Stavanger under en kam.. Bryne og Stavanger er to helt forskjellige plasser

    20. Hei! Mye bra med deg og bloggen din. Derimot er det ikke nødvendigvis negativt å ta den tradisjonelle veien med studier og barn. Litt dumt at du skal rakke ned på de som vil gjør det slik, hvis det er deres drøm, akkurat som du følger din drøm. Jeg er fra «bygda» er 27 og har ikke barn enda, men liker ikke at du dømmer dem, på samme måte som jeg ikke liker når noen dømmer deg. Alle må få leve sine liv! ❤️

    21. Stor og sterk tro på deg selv? Tvilsomt i og med at alle andre utenom deg, tydligvis, har “kjempet” seg helt fint gjennom livet i den lille bygda du misliker så stort. Snakk om å generalisere her..

    22. Kan du fortelle mer om reisen? Hvor bor dere? Hva er det å gjøre? osv.. Tenkte på å reise til Marbella selv i sommer !!

    23. Eg e heilt enig me deg!! Bor litt utenfor Stavanger og eg glede meg såå møje te å bli ferdig med dette året på skolen å komma meg vekk. Alle e så like og de hetse kverandre for alt. Heldige du som allerede e vekke. Haha, kos deg i Spania, du e stor inspirasjon for meg<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg