PIERRE & ISABEL = ❤️

Her er grunnen til at jeg stråler om dagen.. ❤️

148 kommentarer
    1. så bra! Men jeg syns det er rart, fordi hvordan skal dere få det til å funke NÅ? Dere snakker om at det var mye sjalusi i bilde, og hvordan blir du plutselig mindre sjalu? Og hvordan skal dere takle det bedre enn da? Pierre sa i en video at det var kun «bloggbloggblogg» og er det slik at han ikke skal ta bilder av deg mer da nå? Siden det var et av de problemene som jeg forsto, at han var kameramann osv. Jeg har selv gått tilbake til xn min, og sjalusien var enda der og det ble ikke så mye endring. Lurer bare på hvordan du takler det NÅ i forhold til da?

    2. Åhhh!!! Gratulere!! Er så jævla gla på deres vegne nå<3 Ikke bry dere om haters som alltid har noe å hakke på, dokker som vet best selv hva som har skjedd og hvorfor dere velgte å prøve igjen!! Er sååå lykkelig!!! Lykke til <3 Dokker e goals!

    3. Gratulerer!!!💐 Dere er som skapt for hverandre, ble så glad nå! Ønsker dere alt godt og lykke til – ikke la mennesker bak tastaturet ødelegge flr hva dere har!💝

    4. Gratulerer igjen! Så koselig at dere har funnet tilbake til hverandre igjen. Håper dere får masse lykke i fremtiden sammen! 💕

    5. Jeg skjønner virkelig ikke hvordan det går an og bli sammen med en som dumpet deg for PH… da er man bare desperat

    6. Åå, så søte dere er sammen! Har virkelig troen på dere 😍 Håper for all del at folk som sprer rykter i kommentarfeltet kan slutte med det og faktisk vokse opp!! Jeg heier på dere! ❤️

    7. Gratulerer!!! Håper ting blir bedre og at han iike bruker deg for PR. Virker så rart at han dumpet deg før pærra også er dere back togheter etter pærea.

    8. SÅ glad på deres vegne! Har full forståelse for hvorfor dere har holdt det for dere selv og hadde nok gjort det samme selv.
      Hurra for kjærligheten og hurra for dere <3

    9. Dere må spise lunsj på The Fresh Food Cafè, en kort taxitur fra Puerto Banus. Verdens beste quesadilla og burger 😄

    10. Nå skjønner jeg ingenting! Hvordan kan du/der vere med på paradise når dere er i et forhold? Var dere ikke redde flr at det ville ødelegge mellom dere enda en gang? Har dog ikke fått sett videoen enda da jeg er på jobb, haha! Men er såå glad dere fann tilbake! Håper dere begynner på igjen med serien Isabel og Pierre❤️Det var såå morsomt!

    11. Gratulerer så mye fininger! for det første, Isabel du ser helt fantastisk ut! Slaaay gurl! Er så glad på deres vegne!❤️❤️❤️ Kos dere masse i Marbella❤️

    12. Så bra for dere!!😍 har vert gjennom noe lignende selv og vi kom veldig sterkt ut av det sammen. Ønsker dere all lykke🌹

    13. Hei! Lurer på hvorfor du var med på paradise hotel når dere hadde en greie? Må man ikke være singel da?

    14. Så bra dere fant tilbake å prøver på nytt!😍
      Dere vet best hva som er bra for dere, å dere gjør hverandre gode det kan man se❤️ Stå på, vær sterke å ikke gi opp! Alle skal bare ødelegge fordi de er sjalu. Patetisk, de burde skaffe seg et liv 😂
      Dere er så søte isammen 😍 Jeg håper dere koser dere på tur og bygger dere sterke sammen ❤️❤️❤️
      #Lotsoflove

    15. Jeg og typen min hadde 1års pause(slutt) da vi var veldig usikker på hverandre og mye sjalusi. Men det å være ifra hverandre i 1år hjalp utrulig mye, nå har vi det mye bedre enn før. Stå på, denne gangen blir dere sterkere sammen ❤️

    16. Tror jeg aldri har kommentert her, selv om jeg leser bloggen din hver dag. Men ville bare si at jeg er skikkelig glad på deres vegner, at dette er noe dere har klart å ordne opp i med litt tid fra og sammen med hverandre. Det høres ut som at dere begge har vokst på den tiden dere har vært fra hverandre. Jeg gleder meg til de oppdateringene vi får, og så må dere kose dere masse i SOLEN. Jeg er bare litt misunnelig❤️

    17. Grattis , så koooselig. Men et tips: sperr kommentar feltet nå for å skåne dere litt fra negativitet. Du har så mange trofaste lesere, pluss at nå vil du nok få enda flere nysgjerrige folk på bloggen. Gleder oss til flere innlegg Ogvlogger fra dere sammen .

    18. Dette er såååå koselig!! Gratulerer <3
      Men et spm; hvordan kunne du (og evt Pierre dersom han ikke hadde blitt syk) være med på PH når dere var sammen? Er ikke det kun single? 🙂 Eller var det annerledes for dere "legendene" denne sesongen?

    19. Åå herreli så sykt koselig!❤️ Gratulerer så mye, kos dere masse nede i varmen😍 sykt glad på deres vegne❤️

    20. Sykt å bli sammen med en som dumper deg for å være med på PH Sverige! Å lyver til deg om at grunnen til at han gjør det slutt er en helt annen, å alt du har delt med hele Norge om at du er helt ferdig med han, aldri skal ta ham tilbake å alt det dumme du har sagt om han, å så kan du tilgi ham når ham har dumpet deg for noe sånt. Så syyykt, pierre bryr seg jo ikke noe i det hele tatt, han var sammen med deg men ville være med på ph, nå har han fått det som han ville og både være med på ph og bli sammen med deg igjen som bare tilgir han igjen. Kan du ikke se selv hvor sykt dette er!???? Fysj

    21. Lol, nå kan dere få bot av PH. Er et krav om å være singel som deltaker. Nå vet man jo at dere har holdt på/vært sammen i skjul 😉 Og egentlig sykt spesielt at du må sitte i lettkledde klær på videoen. Må liksom vise deg frem uansett.

    22. Jeg kjenner jeg blir så irritert på enkelte av dere! Hvordan kan dere si at dette er ett PR stunt? Det er ett fuckings år siden det ble slutt. Isabel var LAAAANGT nede psykisk etterpå og det samme var pierre. Skal det liksom være følelser de har faket da? Jeg give me a fucking break guys. Dette har ikke vært noe pr stunt 🙂
      Over til dere, jeg er så glad på deres vegne <3 Dere er kjempe søte sammen. Og alle forhold har sine nedturer. Og hvem faen har ikke gått tilbake til en eks? Dere er ihvertfall ikke de første:) Jeg skjønner godt at forholdet deres fikk sine utfordringer, dere er faktisk offentlige personer - det kan umulig være enkelt når ALLE skal spre rykter og sine meninger. Masse lykke til videre <3 Og kos dere på ferie 😀

    23. Så glad på deres vegne <3 Jeg håper dere klarer å ikke dele for mye om forholdet deres offentlig. Jeg tror det kan bli avgjørende for om dere får det til denne gangen, masse lykke til!!

    24. Herregud dere stråler begge to. Dette har dere godt av, dere er så like og passer så godt sammen. Begge to har sjelden sett så bra ut som nå, og det er det vel en grunn til! Lykke til på ferden. Heia kjærligheten ❤

    25. Jeg håper både du og Pierre er lykkelige, det gjør jeg virkelig. Jeg bare tenker det må være rart å være sammen når dere har gjort så mye stygt mot hverandre? Altså, ikke bare en tabbe, men dere har genrelt vært stygge med hverandre over lang tid… Og hva har egentlig endret seg? Skal dere sette hverandre først, foran både PH og blogg? Skal Pierre tjene sine egne penger? Skal du fokusere mindre på fasade, også mer på virkelighet?
      Ikke misforstå, jeg heier på kjærligheten! Men det er aldri hyggelig når et forhold bare blir giftig…

    26. Kommer du til å fortsette med å gi Pierre lommepenger hver uke sånn som du gjorde før eller har han endelig begynt å tjene egne penger?

    27. Et lite tips Isabell: du avbryter Pierre HELE tiden når han prøver å si noe, og det er irriterende for meg som lytter, og jeg vil anta det er irriterende for han også.

    28. først og fremst, GRATULERER SÅÅÅÅÅ MYE!!! Jeg har seriøst vært så lei meg over at dere ikke har vært sammen fordi dere tilhører hverandre og er så himla søte å følge <3 dere er det søteste paret jeg vet om og jeg er såååå glad dere er lykkelige igjen sammen<3 kos dere masse i Marbella sammen vakringene mine <3 gleder meg sååå mye til å følge dere videre 😀

    29. Hurra for kjærligheten<3 jeg og min eks på 1,5 år gikk tilbake til hverandre, har nå vært sammen i to nye år og kunne ikke vært lykkeligere! Det at man vokser separat og treffer hverandre på nytt en annen plass i livet kan ha mye å si<3
      Kjempefin nyhet at dere har funnet tilbake til hverandre<3

    30. Ææææ OMGGGGGGGG, ege sååååå glad på dokkas vegne!!<33333 dokker e så fine sammen, bler så gla av å se på dokker❤️❤️ GRATULEREEEEEE T BEGGE TOOOOOOOOOO

    31. Hvordan kan du ta han tilbake når han var en drittsekk mot deg? Du sier du er så “ærlig” mot leserne dine, også har du lyvet om 90 % av livet ditt i to måneder. Har fulgt bloggen din lenge og alltid vært på din side, men nå er jeg ferdig. Skuffet.

    32. Dere er sååå fine! Elsker å se deg stråle, Isabel. ❤️ Så glad dere har funnet ut av det og blitt sammen igjen. Håper dere fortsetter med å pranke hverandre som dere gjorde før når dere bodde i leiligheten sammen, var så gøy å se. Klem fra meg

    33. Dere ble sammen for 2 mnd siden? Rett før PH? Pierre ble ikke med på oppholdet, så dere har vært sammen uten å være med hverandre de 2 første månedene i forholdet? Hørtes litt risky ut da, men ok 🙂

    34. Dere burde dra ut på funky Buddha. Sjekk ut Puerto Banus også, veldig fint sted med mye luksus som du elsker!

    35. Gratulerer så mye til dere begge! Er utrolig glad på deres vegne og håper virkelig ting går deres vei denne gang. Men, ikke beklag deg for at du velger å holde ting privat, spesielt ikke når du ikke har vært sikker på å dele det før nå. Du skylder ingen noenting, annet enn deg selv å være lykkelig😘 kos dere sammen og nyt tiden i varmen, det er velfortjent for dere begge. Stor klem!

    36. Fucking yes! Dere er så jævla bra sammen! Misforstå meg rett, men dere to sammen er mye bedre enn dere to fra hverandre. Føler dere utfyller dere på riktig måte, å løfter hverandre opp og fram i verden! Let the love be with you and fucking screw everyone who cant accept the force in you two!!!!

    37. Grattis!!! Ni är så fina ihop. Blev så ledsen när Pierre inte Kunde åka till Mexiko.. hoppades ni skulle bli tillsammans där! Men så blev ni det ändå, fantastiskt 😍❤️

    38. Hahah jeg lo så mye!! Dere er morsomme og virkelig et dreamcouple <3 Håper dere får det som dere vil ha videre i livet

    39. Altså OMG, this made my day!
      This makes me belive in love again <3 Dere er super skjønne og er alltid vært meant to be. Er så syyyyykt glad på deres vegner.
      Gjør forholdet sånn som dere vil fremover, ikke sånn forventningene og samfunnet vil dere skal gjøre forholdet!
      Love you guys, må dønn prøve å få møtt dere en dag, hadde betydd så utrolig mye ❤️❤️❤️

    40. Når jeg ser hvor mange som faktisk ikke forstår at alt var PR stunt, det gjør at jeg mister troen på kunnskapsnivået i dette landet. De har blitt spottet sammen helt siden de «slo opp». Ingen jenter med respekt for seg selv hadde blitt sammen med en gutt igjen som dumpet deg for Paradise Hotel.

    41. ÅÅÅÅH! Så fantastisk <3 Det finnes faktisk en gud, og den har ført dere sammen igjen! Surrealistisk men gud så nydelig... <3

    42. Brenn i helvete så unaturlig forhold..!
      Er dette liksom slik ekte gode mennesker skal se ut og oppføre seg?
      Mest latterlige opppimpa greiene jeg har sett.. Hehe roe dere ned og kjøre ting litt mer naturlig.
      Altfor falskt – og kunstig.

    43. En sterk og fin videosnutt! Så fint å se at Pierre virket så prega og faktisk seriøs lei seg av alt kaoset som har vært. Heier virkelig på dere!! Men en ekstra video for å forklare misfortåelser tror jeg er vanvittig unødvendig. Dere bare kaster bensin på bålet. Hva med å bare nyte at dere er sammen igjen og legg fortida bak dere? Uansett, du stråler og godt å se at dere har det bra <3

    44. Gratulerer masse til dere begge to❤️ viktigste nå er at dere har hverandre og det kommer til å bli utfordringer på positivt og negativt, men sånn er det jo i forhold, alt skal ikke være perfekt hele tiden. Heier på dere ❤️ og blås i negative respons som dere får, de kan gå og ta seg en bolle.

    45. Pierre er så skjønn. Du også, men husk en ting. Jeg vil gi deg et råd: la Pierre få slippe til i samtalen. Du avbryter han mye. Han har mye fint og viktig han vil si! La han få si det uten at du tar over. Bare et råd fra en familieterapeut.

    46. Gratulerer så masse søsteste Isabel! Du fortjener noen som kan ta vare på deg, ikke at du trenger det men du fortjener det virkelig ❤️ Kjempe glad på deres vegne og dere må ha masse lykke til ❤️

    47. Jeg unner deg alt godt Isabel, men denne nyheten har jeg blandede følelser rundt. Jeg trodde virkelig du var over dette mennesket? Vær så snill å tenke deg om før du kaster deg i armene på eksen og gir han full tillit igjen. HUSK at han såret deg en gang, og at han fort kan gjøre det igjen. Hva er det som har endret seg nå, som gjør at han plutselig vil ha deg tilbake, han som var så ferdig med deg mer eller mindre over natten, meldte seg på PH og levde livets glade singeldager? Jeg sitter litt med et inntrykk av at han har ‘holdt deg varm i trøya’ (lekt med følelsene dine, gitt forvirrende signaler osv) mer eller mindre siden det ble slutt, slik at han visste at du satt trofast og ventet og han dermed kunne komme og ta deg tilbake når han selv ville. Som altså, “tilfeldig” nok, er akkurat nå hvor hans egen kjendisstatus har begynt å synke og du er aktuell med Paradise Hotel igjen. Dette lukter pr-kåt fuckboy herfra til månen synes jeg. No hate fra min side, men for guds skyld, vær forsiktig med han der. Jeg stoler ikke et sekund på’n!

    48. Du ser så lykkelig ut nå, smilet ditt er så ekte og gelden du sprer rundt deg er så herlig. Håper virkelig dette varer!

    49. Unnskyld meg, men det første han gjorde var å ha sex og bli runka på tv; etter det ble slutt..hva tenker du med..du går bakover, ikke framover

    50. En del av meg Er glad på deres vegne. Men jeg er jo redd for at han kunne nå er sammen med deg igjen fordi du har vært på Paradis Hotel Igjen og blir mer aktuell. Han dumpet deg tross alt for å dra på Paradise Hotel selv, og det virket bare som det blir reserve på enten han eller deg. Men jeg håper alt ordner seg og blir like fint som dere

    51. Åh! Dere er bare herlige sammen!
      Føler at dere passer veldig godt sammen og dere utfyller hverandre! Det er sykt å tenke på at dere slo opp.. det var så trist!! Men kjærligheten vinner !! <3
      Jeg fikk serriøst tårer når jeg så på videoen, haha kanskje litt sært men
      Jeg ser kjærligheten i øynene dine Isabel, og det er sååå herlig! Jeg er en stor romantiker og er såååå happy for dere to!
      Vær så snill.. behandle hverandre bra og respekter hverandre! Hvis dere får problemer så snakk om dem og prøv å løs dem! Tror serriøst ikke at det finnes noen andre for dere der ute.. dere er ment to be tror jeg!
      Lykke til videre og håper dere får det supert sammen ! <3

    52. Altså har du så liten tro på deg selv??
      Pierre dumper deg for han må være singel på PH også tar du han tilbake?Hva vist han får nytt tilbud enn plass? I håp om å bli litt mer kjendis enn han er nå,da er du dumpet igjen. Hvem vil være sammen med en så dårlig person? Finn deg en bedre gutt. Du fortjener virkelig bedre. Tror han bruker deg for du har mer kjendis status enn han for ikke å snakke om penger. Nei dump dritten.!!

    53. Er det ditt naturlige lange hår? Har du noen tips for å få så langt hår? Det samme gjelder tennene, bleke du de? I så fall med habilitet produkt? 🙂
      Og kan du legge ut link til YouTube videoer når det kommer på snap? 🙂

    54. «Kanye og Beyonce» Beyonce? Ikke fornærm Beyonce for Guds skyld med Isabel. Beyonce har en utseende for å dø for. Ikke frekt mot deg daIsabel:))

    55. Mista alt respekt for deg isabel. Du har skreve om kossen me komme oss videre, og du har sjøl skrøyda øve at du har komt deg øve han. Og våre liksom et godt eksempel for andre som går gjennom det.
      Eg har iiiingen tro på det forholde, å e det e ikje e forhold någen ville hatt.. Dokk har jo delt alt shiten så har sjedd å ingen kan nååågen gang tro at dokk har et godt forhold… Fysj!

    56. Sånn unødvendige kommentara kan dere holde for dere selv . Pierre og Isabelle er lykkelige og har det fint pga de har blitt sammen igjen. <33 skjønner ikke hvorfor dere skal begynne med så mye piss allerede bare fordi den eller den parten har gjort ditt eller datt! OMG! Gratulera så masse Isabelle og Pierre!❤️❤️❤️ Dere er helt fantastiske! Keep on going strong!

    57. har du en link til hvor jeg kan kjøpe det fine smykket? det kjedet var sååå fint! har lett overalt etter et nøyaktig likt et!! <3 jeg er såååååå glad du og pierre er sammen igjen! dere er goals! han elsker deg ass!!

    58. Du som har lite kunnskapsnivå som sitter her å antar du vet noe som du ikke vet 🙂
      Kan du ikke komme frem med fult navn istedenfor å gjemme deg bak en skjerm og være negativ?
      Grow up.

    59. Kommer med litt konstruktiv kritikk til deg. Jeg skal ikke legge meg opp i hva du ønsker å fremstå som, men det er fryktelig usexy at du banner så mye som du gjør. Har alltid opplevd at mennesker som greier å sette ord på følelser uten å banne er mye mer interessante å høre på.
      Gratulerer som kjærester igjen!

    60. Gratulera så mye, dette e jo kjempe kjekt!
      Negativiteten e bare å se vekk ifra, det e kun du som bestemme ka du vill og kati. Ikje la någen påvirka deg eller generelt forholde, det ødelegge mye å det tror eg du e klar øve sjøl. Eg klare kje forstå koffer folk ska ver imot det at dåkke e isamen? Det påvirke kje någen av våras hverdag eller liv at dåkk e samen. Å at folk ska sidda å lyga om pierre ditt og datt, hahaha e så barnslig at eg blir flaue, e vell någen 14åringa som sidde bag pcsjermen og e sjalu😂😂 la det gå og lev livet dåkke to, dåkk e skam søde å lykke te ❤️

    61. Du må lære deg å lytte til partner din når han prøver å si noe. Du avbryter han endel, ellers er dere veldig fine sammen<3

    62. Gratulere så mye !! Endelig, haha! Så glad for dete begge. Ta vare på hverandre og nyt ferien deres!
      Altså alle dere som snakker dritt, se videoen…. og de sa også at det kommer en til video om alt det der.
      Og du 15:29, for guds skyld se videon. Ja de har blitt sett sammen, ja de har hadd sex, nei de vart ikke sammen først, som de sier er det ish 2 måneder siden de ble sammen.. PR stunt? Hvordan får du det til? De forklarer. Det er følelser, det er dritt slening fra folk som leser bloggen, har vært usikkerhet, begge va langt nede, se videoen pliiis! De er blitt sett sammen ja, men de forklarer det, og det er da vell deres private ting. Du har garantert blitt sett med din ex etter det vart slutt, kanskje pga dere er venner, kanskje pga uoppklarte følelser? Hvem vet. Ingen som dømmer deg for det. Nokk av kunnskap i det lande, du bare leter etter shit.
      Og kjære Silje, som Isabel skrev litt lengre opp i kommentarene, legendene kan ha kjæreste 🙂 så der feila du littegranne, men det går bra, er menneskli å ta feil!:) også lettkledd er hun da vell for at det er varmt der de er? Herregud altså! Litt mage og kløft så betyr ikke det at man alltid må vise seg frem , er bare kropp, noe som alle har!
      Sorry for bibel, blir irrtert av folk som må hakke på alt og ingenting ! :p

    63. Det er krise å høre hvor dårlig ordforbruk du har. Aldri opplevd makan til så mye «faen,helvete og jævlig» Flaut😰 Høres så lite intelligent ut.

    64. Så koselig! Til alle dere som kommenterer shit; tror dere Isabel vil gjøre sine valg utifra deres kommentarer? Tror dere ikke hun kjenner seg selv og Pierre mer enn hva dere gjør? Ta en kikk på deres egne liv og valg…lol! Jeg forstår deg Isabel, kjærligheten er en kamp iblant og jeg håper dere vil få det fantastisk sammen!

    65. Å nå blei eg kjempe gla 🙈😍 dåkk e så fine ilag, skikkelig kos at dåkk fant tebage te kverandre 🙂

    66. Gratulerer så mye 🙂
      Håper ikke folk skal lage rykter å prøve å ødelegge forholdet deres igjen. Håper dere forblir lykkelige og dere er et flott par sammen 🙂 Hell å lykke 🙂 <3

    67. Jeg og kjæresten var fra hverandre ett år etter at vi hadde vært sammen i 1,5 år. Ingen av oss trodde noen gang at vi skulle bli sammen igjen, men det ble vi. Nå har vi vært sammen i til sammen 5 år og venter vårt første barn sammen ☺️
      Så til dere haters – det er absolutt mulig 👊🏽

    68. Såå fint å se!! Du stråler jo virkelig i videoen 😍 Ønsker dere alt det beste; dere er nok skapt for å være sammen..❤️

    69. Åååårh isabell, nåååå måååå du ta dg samen, e så kvalmende å
      Hørre dg sej at bilde de la på nett at dokk e sammen igjen va stygt, for se på dg nå, du e jo så fin nå. Ååårh blir heilt gaaal kokkos i håve ac å hørra dg snakka sånn om dg sjøl. Ååårh må du ta dg ei jævla pers!!!

    70. Du må bare slutte å kommentere at naturlige deg ikke var fint nok for avisene å legge ut, du representerer et ufattelig dårlig selvbilde av hva som er normalt. Du var fin før. Og fin nå, men du mååå slutte å si at folk skal bruke bilder av deg slik du ser ut nå, for som du sier- det er nå du er pen. Vær så snill å oppfør dg som ein 22-23 åring ska oppføre sg!

    71. OMG! Pierre er en så hot og reflektert mann. Hör av dig om det blir slutt <3 Vi kler hverandre, Pierre <3

    72. Så utrolig fint du sminker deg om dagen. ELSKET øyensminken din i denne videoen! Så kjekt for dere at dere fant tilbake til hverandre og har det fint begge to nå <3

    73. Elsker dere to❤️ Kunne du tenkt deg barn med han? Og var det han du var gravid med?.. ( må ikke svare så klart 🙂 )

    74. Hadde jeg vært deg så hadde jeg stengt kommentarfeltet for en periode for alle kommentarer. Skal garantere deg at det fins så ufattelig mange mennesker der ute som skriver hva som helst for å såre deg eller for å få deg til å skrive et innlegg om dårlige kommentarer. Du er bare et menneske du også. Husk at selv om du får mange fine kommentarer så er det ofte lettest å huske de dårlige du får. Du sparer deg for mange unødvendige tanker om du bare fokuserer på bloggen/ forholdet ditt! Ikke kommentarene

    75. Haha, etter du ble «offesielt» sammen med Pierre igjen så har du begynt å svare leserene dine veldig frekt. Det merket eg sist også.. for ikke lenge siden virket du så mye annerledes, klarte å ta ting så mye mer voksent og bare ikke bry deg.

    76. Jeg kommenterer aldri blogger selv om jeg leser din mer eller mindre hver dag. Likevel får jeg behov for å skrive dette da jeg ser du svarer på mange av de stygge kommentarene som blir lagt igjen på bloggen din (noen ganger fine også). Hvorfor gidder du egentlig? Hvorfor gi de som bare vil deg vondt og lage kvalme mer makt? Og viktigst: hvorfor bruke tiden og energien din på det? Hold deg for god for det og ikke ofre dem en tanke! Ellers: stå på 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg