NÅR TING IKKE BLIR SOM FORVENTET

reklame ⎮ annonselenker Nelly

 Processed with VSCO with av8 preset

Ja, hvor skal jeg begynne… Ting blir virkelig ikke alltid slik man har forventet seg. Vi flyttet til Marbella i utgangspunktet på grunn av at vi ville til et varmt land. Vi oppsøkte rett og slett varmen, solen, beachen. Dere skjønner.. Slik ble det ikke. Vi har kommet til fullstendig storm så langt værmeldingene kan vise, til unntak av noen få dager inn i mellom. Det har regnet enormt store mengder hver eneste dag siden vi kom hit nesten. Det er kaldt, grått og i grunn veldig trist. Det var ikke det her vi forventet oss, dessverre. Nå trodde jo ikke vi at det skulle være 30 varmegrader her på denne tiden av året, og da vi var her på visninger tidligere i februar var været egentlig ganske OK. Eller, bedre enn dette i hvert fall haha. Nå er det helt katastrofe, og vi føler vel egentlig at det er like kjipt å være her nå, som det er å være i minusgradene hjemme i Oslo. Så, her har dere grunnen til hvorfor vi allerede nå, etter så kort tid, har booket oss ferie. Det er noen som mener at vi er for “bortskjemte” og gudene vet hva, men helt ærlig er det på grunn av været. Jeg trenger jo så absolutt ikke forklare meg, men jeg føler at det kanskje er greit å gjøre det likevel slik at dere kanskje forstår litt bedre. Dessuten tenker jeg litt slik: om man har muligheten og lysten, hvorfor ikke gjøre det?

 Processed with VSCO with av8 preset

KJOLE HER ⎮ BELTE GUCCI

Før vi drar på denne eksotiske og etterlengta reisen, tar vi en uke i Oslo først. Litt tid med venner og familie lengter vi begge to etter. Dessuten skal jeg som sagt på et veldig spennende møte, samt premierefesten til Paradise Hotel. Sistnevnte blir veeldig hyggelig! Jeg gleder meg spesielt til å kose på Ann Mariel igjen. ❥ JO, også skal jeg jo tatovere meg!!! Herregud, jeg er så nervøs. Daniel Louis, broren til Pierre, skal stå for mesterverket så jeg føler meg i veldig trygge hender. Den ene tatoveringen er faktisk ganske stor, så jeg er sjukt spent på hvordan det blir på min helt blekkfrie kropp. Den er veldig fin, da!

Ah, det er så deilig å bare skrive i vei til dere. Ordene bare flyter på! Beste leserne i verden. Jeg håper at dere synes at det er gøy med mer vloggs her inne for tiden? Hva tenker dere egentlig? YAY or NAY? Let me know. ❥ Jeg elsker jo å glo på vlogger selv, og vier mer enn gjerne en time eller to til det på formiddagene. Det er noe med det å følge med på andres hverdager og bare å lov til å henge med dem gjennom kameraet. Vlogging er et merkelig fenomen, dere. Haha. 

81 kommentarer
    1. Dere har altfor lange videoblogger, og gidder ikke å høre når andre sier det .. så virker ikke som at du bryr deg så mye om meningene til leserens dine

    2. Anonym: Så klart bryr jeg meg om leserne mine sine meninger. Selv om du kanskje ikke liker lengden på de, så betyr ikke det at ikke alle andre gjør det. Jeg hadde en avstemning på instagram, og der var flertallet for det å ha lengre vlogger, fremfor kortere. Det er det vi har tatt utgangspunkt i, og dersom vi selv føler at innholdet i vloggen er interessant og gøy for andre å se på, så blir de litt lengre enn 10 minutter.

    3. ryktene går og vi alle vet at du skal på ferie for å fikse på puppene dine! hvorfor lyver du for leserne dine? mye bedre å være ærlig

    4. Er det ikke dumt og ta tattiS rett før du skal på ferie. Kan jo ikke bade eller få sol på Den? Ja til mere vlogs 😊😊

    5. neiiii! ikke tattover deg! lover at du kommer til å angre på det etter noen år! jeg driver å fjerner flere tattoveringer, dette er ikke harry tattoveringer, men jeg har endret mening og mener at en kropp uten tatoveringer er det fineste! <3

    6. Ja til kortere vlogs:)
      Forresten, leppene dine er sinnsykt fine nå!! Ser det på snappen din, du kler det såå mye bedre nå når de er litt mer normale 🙂 de var litt for store en stund tilbake. Lett å gå blind på det, men de er hvertfall perfect nå!! 😃

    7. Synes det er så dumt at det har blitt slik at en skal måtte forklare seg og unnskylde alt en gjør. Hvorfor skal vi bry oss om hva Isabell bruker pengene sine på? La hun bruke det som hun har tjent akkurat som hun ønsker. Vil hun på ferie, så gjør hub det! Håper dere får finere vær i Marbella, i tillegg til en fin ferie når den tid kommer!
      Når det kommer til videoblogger, synes jeg dessverre de er litt for lange til at jeg orker se de. Blir mye snakking om alt mulig at jeg sliter å følge med, i tillegg til at det noen ganger er vanskelig å høre hva dere sier. Håper ikke du tar dette som negativ kritikk, bare en liten konstruktiv tilbakemelding.
      Kos deg videre i Marbella, gleder meg til å endelig se deg på Paradise Hotel igjen om en uke! Stor klem

    8. Jeg liker vloggene (noen er litt lange uten mål og mening), men syns de tar mye plass på bloggen 🙂 vil heller du skal bare nevne det i et innlegg eller legge ved link så man kan gå på YouTube selv! Jeg vil lese tekstene dine og sånn her på bloggen, så kan jeg heller se videor på YouTube <3

    9. Jeg liker både vloggene deres, lengden på dem, samt at de er en del av bloggen. For min del er det perfekt som det er 😉 Liker også å begynne dagen med å se vlogger, avslappende måte å våkne på

    10. Kunne du å Pierre laget en videoer på engelsk? Hadde vært sykt gøy om dere slo til internasjonalt!
      Og kunne du laget et innlegg om dine/deres utigifter og inntekter i mnd? 🙂
      elsk på dere <3

    11. Isabell, dere må besøke gamle byen i Marbella før dere drar! Det er såå vakktert og koselig og.. vet ikke hva jeg skal si, det er liksom ikke glam og “din stil”, men du kommer til å elske det likevel! Det er bare så koselig der med alle gatene opp og ned og de små søte restaurantene. Det er liksom oppover i Marbella, du kan søke på google.

    12. Som toppblogger og forbilde for mange, skjærer det i hjertet at du har slike holdninger til reise. Og da tenker jeg på alle flyturene… Det er topp at du har muligheten til å reise, men jeg håper du kan ha i bakhodet hvilke påkjenninger en flytur er for klimaet. Terskelen for å reise burde være høyere enn “dårlig vær” når dere først har reist masse for å være der dere er nå. Det er ikke mange som er klar over det, men å fly er faktisk det værste vi som enkeltmennesker kan gjøre mot miljøet vårt. Neste gang du skal bestille deg en flytur håper jeg du kan tenke over dette og forhåpentligvis droppe den dersom den ikke er høyst nødvendig 🙂 Plis.

    13. Jeg orker heller ikke de på vlogene … liker mye bedre når du skriver! Blir så masete og altfor langt med video😬❤️

    14. Off, du må ikke tattovere deg rett før ferie. Tenk infeksjonsfaren, og at du ikke kan bade i klor eller noe..
      Litt for ofte vlogs spør du meg. Klarer ikke få med med meg verken alt eller alle 🙁 MEEEN keep up the good work. Jeg liker deg!

    15. Nei, leste første kommentaren om at vloggene er for lange, det er de ikke! Det er chill å se på lange vlogger!

    16. Dere burde lage kortere vlogger, er dritkjedelig å se på deg og Pierre som bare sitter og gjør ingenting…

    17. NAY til vloggene. This is a blogggg. Elsker denne bloggen, men vloggene er bare det samme hele tiden, og de er milevis uten mål og mening. De periodene du vier alt til bloggingen er jeg helt hektet 💃🏻

    18. Fortsett med lange vlogs – jo lengre, desto bedre! Dersom folk misliker å se lange vlogs, så kan de like greit bare spole gjennom. Trives veldig godt med hyppigheten og lengden av vloggene 🙂
      Dette er første kommentaren jeg noensinne har lagt ut på en blogg, men synes det var så mange som stemte for kortere vlogs. Sååå måtte bare si fra, hihi

    19. Jeg digger at dere har lange videoblogger, så man virkelig får blitt kjent med dere “utenfor bloggen” også. Samtidig savner jeg litt mer innhold i videobloggene. At dere sitter og prater blir fort veldig kjedelig å se på, og helt ærlig har det en tendens til å bli veldig høy ta-på-hverandre-knise-fnise-faktor, som egentlig ikke er så givende å se på i mer enn 2-3 sekunder.
      Jeg ELSKET måten du videoblogget på da du var i Dubai med Becca, der tok du med deg kameraet i taxien og vi fikk se når dere forsøkte å finne stranden osv. Vi fikk se deg dritings når du fløy rundt og bare “helloo, hello” til alle sammen, og det var gøy. Med Pierre blir det veldig annerledes. Da er det for det meste bare sitte opp og ned foran kameraet og prate.
      Så prøv å tenke litt mer “realityserie” i videobloggene dine, og litt mindre “intervju”, om du skjønner hva jeg mener?

    20. Syns vloggene er flott og bra innimellom, men de er for lange og for ofte. Vanligvis når folk har pause på jobb (eller friminutt for de på skolen) og er i offentligheten kan man ikke sitte å se med lyd på i 15+ minutter. Det er mye bedre å kunne lese et par blogginnlegg da. Blir skuffet hver gang jeg klikket meg inn her og tror det er nytt innlegg men så er det en ny vlogg som jeg ikke har mulighet til å se.

    21. Har fulgt med på deg en stund nå.
      Både på youtube og bloggen.
      Må si du virker som en utrolig hyggelig, snill og jordnær jente.
      Ha en super dag.
      Klem. 🙂

    22. Jeg får ikke noe ut av vloggene dine, spoler som regel gjennom for å se om det tar seg opp utover, men når det ikke gjør det så dropper jeg gjerne neste vlog, hvis du skjønner.
      Jeg haddde sett på dem hvis de var redigert/klippet litt bedre, og at innholdet var mer «to the point». Dere bør også gjøre noe med lyden… ofte hører man ikke hva dere sier, fordi det er så mye avbrytelser, bevegelse, tull og fjas.
      Nå virker det som dere egentlig har to eller tre setninger å si, som dere drar ut i det uendelige. Sitter igjen med tanken: «det er en halvtime jeg aldri får igjen».
      Men hvis det er mange som digger akkurat dette, så bør du jo fortsette. Jeg scroller bare forbi, og ser på andre bloggere med litt annnen type vlogger. Vloggene skader jo ingen, selv om de ikke faller i smak hos alle!

    23. Hei isabel☺️ Håper dere har det fantastisk ☺️ Jeg har et spørsmål jeg har lurt på en stund. Hvorfor deler du og si bare negative kommentarer på Snapchat? Er veldig skjeldent jeg ser du poster de fine kommentarene du får😔 håper du svarer☺️

    24. Nei til så mange vlogger. De er ekstremt lange og ganske kjedelige da det blir mye av det samme. Slitsomt å se på dere snakke i munnen på hverandre

    25. Nei til kjæreste vlog. Jeg mener det bare er plass til hovedsaklig en på bloggen, og ut fra leserene dine er de fleste enige om at det holder litt nå. Hva om Pierre bare har gjesteinnlegg/vlog?
      Men, et bra tips: mindre enn en uke til paradise, ja jeg teller!! Så hva med å planlegge Isabell vlogs om episodene? Uten Pierre, hehe sorry men this is your blog. Tror det hadde tiltrekket masse klikk samtidig som du kunne forklart selv om din erfaring fra episoden!! DET er en vlog jeg iallefall ville sett

    26. Hei! Jeg håper du svarer på dette, siden jeg er oppriktig nysgjerrig: Tenker du ikke litt på klimaet når du shopper 12 kilo med klær og flyr hele tiden? Får du ikke litt dårlig samvittighet av livsstilen din, eller at det kan bli vanskelig å forsvare et slikt forbruk ovenfor eventuelt fremtidige barn som må leve igjen i verden? Tusen takk for svar!

    27. Synes vloggene deres er blitt litt for lange, orker ikke se de lenger. Ofte vil jeg ha svar på det du nevner i overskriften men orker ikke se 15-25 min for å finne det dessverre. Savner bloggen din før du begynte p vlogge så mye 🙁 veldig greit å lese når du har litt ekstra tid, men nå må jeg jo sette av tid for å se vloggene og det blir litt stress 🙁

    28. Du vet at du ikke kan bade eller sole deg når du har tatt ny tatovering? Man må vente minst 3-4 uker…

    29. En ting som er litt dumt da i og med at du ikke får si noe om ph så er det at du har kommentert på Ine sitt bilde “love you” og da er det jo ganske tydelig at du og Ine kommer til å komme såpass godt overens inne på hotellet. Der ble du avslørt

    30. Langdistanse flyturer er ikke den værste flyturen! Det er de super korte flyturene som en hel haug av nordmenn gjør hver uke f eks t/r Bergen /Oslo! Dette miljøet som dere hele tiden maser til Isabel om, det tror jeg har null påvirkning. Hun bryr seg ikke om det så kanskje bare droppe å tyte om det?

    31. IKKE tatover deg skjønne Isabell! Du er helt nydelig sånn du er, du får jo et mye mer “harry” uttrykk hvis du skal tatovere store tatoveringer. Behold det du har av klasse og ikke gjør det. De andre bloggerne som har tatt, feks Sophie Elise, Isabelle eriksen osv angrer jo på at de begynte i første omgang, og skulle ønske de hadde en “ren” kropp uten tatoveringer. Kjøp deg heller noen kule smykker, tatover deg med “Henna” tatovering. Skjønner at dette er noe Pierre vil, men han har jo tatovert seg ihjel. Du er så nydelig uten, skulle ønske du forsto det.

    32. Spennende med vlogs, men av og til er de skikkelig kjedelige. Hva med å vlogge når du skal tatovere deg? Er ikke så interessant å se dere sprade på et kjøpesenter og inn på matbutikk akkurat. Noe mer spennende hadde falt i smak 🙂

    33. Har dere råd, tid og lyst- så reis i vei! Nyt! Ang blogger- de er for lange… og mye fjas. Likte reise vloggene bedre, der var det litt forskjellig, kul musikk og de føltes hvertfall kortere 🤗

    34. Vlogger er jo så gøt! Liker egentlig det du gjør nå – skriver her og der + legger til vlogg. Gjør det du/dere har lyst til men vlogg er kult. Blir bedre kjent med dere og video sier mer enn tekst.
      Angående tattisen – det er din kropp gjør det som vil gjøre deg mest lykkelig. Jeg personlig er mest lykkelig uten.

    35. Enig med flere over her dessverre, videobloggene er ofte veldig langtekkelige. Spoler også kjapt igjennom. Vil også komme med et tips som ville fått meg til å se videoene i sin helhet, og det er å ha litt mer fokus på temaet, hvis du skjønner? Det blir ofte mye prating om alt mulig, med mye avbrytelser og virring.
      Jeg liker bloggen din veldig godt og er innom daglig. Så jeg mener på ingen måte å være vanskelig. Ville bare dele min mening 🙂

    36. Jeg orker ikke lete meg tilbake til innlegget der dere storhandlet, så skriver her. På kjøpesenteret dere var (La Canada) er det en kjempe stor matbutikk (Eroski). Ellers er det vel Mercadona, Super Sol, Carrefour osv litt rundt omkring. Open Cor er digg, men dyrt. Og mindre utvalg enn de andre.
      Når det kommer til været så er det jo heller ikke normalt at det er så forbanna kaldt i Norge som det er nå. Og SÅÅÅ mye snø i mars! Spanjolene er nok ikke veldig fornøyd de heller. Men forhåpentligvis blir det bedre vær både her og der rimelig snart!
      Jeg hadde gladelig byttet Oslo med Marbella!

    37. Skjønner godt at dere vil dra til varmen, hadde gjort det samme hadde jeg hatt mulighet 🙂 gleder meg til å se tattis!

    38. Syntes Pierre sminka deg finere Enn det du selv pleier til hverdags. Enig at eylineren så annerledes ut når man zoomet men du kledde den eylineren bedere ennn deg tjukke eylineren som du pleier å tegne.

    39. Jeg tror ikke at det er annet enn sunt å reise “litt” (vel, en del) når man først er ung og fri for annet ansvar enn for seg selv. Nyt ferien, dere 🙂
      Personlig er jeg ikke så glad i vlog 🙂

    40. De fleste steder må det regne en gang for at man skal ha vann til vårt daglige bruk! Bare å lese om tilstandene i Sør Afrika akkurat nå, helt uten vann, det er krise!!!
      Så folk i Marbella jubler de!🙌 Hvert år er spesielt sør Spania livredde for at det ikke skal regne nok! Men slik som Isabel, som har en jobb hun kan ta med seg hvor som helst, så kan hun jo bare dra med en gang det begynner å regne/blir drittvêr et sted! Det kalles å være ekstremt priviligert!🙏

    41. IKKE ta tattovering! du er sååå fin uten, og kan garantere deg du kommer til å angre etter noen år! du er nydelig uten

    42. Vloggene er fantastiske! Liker så godt å ligge å se på de før jeg drar til jobb eller når jeg har lagt meg:) Jo lengre, jo bedre.
      De som ikke vil ha lange vlogger, kan spole dere gjennom, eller gjøre noe annet.
      Reis ut i verden, opplev den mens dere kan 🙂 Tror vi alle hadde reist like mye hadde vi hatt økonomi til det! Reising beriker livet <3

    43. Hei! Liker vloggene deres, de er kjempegøye å se på, og du og Pierre virker som dere har det skikkelig bra for tiden!
      Det jeg egentlig lurte på var om det lille arret på den venstre armen din kommer fra p-stav? og isåfall om du har fjernet den fordi du trodde jo du var gravid her om dagen?

    44. Det er ofte slik at drømmer er best som nettopp det – drømmer. Fordi når du sitter hjemme og lengter etter syden, så tenker du bare på alt det positive med syden. Du tenker på sol og varme, ferie.. livet. Når du tenker på x’en så tenker du bare på de øyeblikkene hvor du bruste over av beundring og var i himmelen bare av å se på han, du tenker ikke på hvordan du EGENTLIG følte deg og hvordan han sviktet deg gang på gang.
      Man tenker alltid at gresset er så mye grønnere på den andre siden, men det er kanskje ikke det. For når jeg kommer til syden så er det ikke så fantastisk likevel (det er selvsagt digg første dag på stranda, men så vil jeg tilbake på hotellet å ro ned solforbrenningen, så vil jeg helst ha maten vi har hjemme og til slutt er jeg rett og slett dritlei språket, varmen og langt-vekk-hjemmefra-følelsen.
      Jeg er i hvert fall veldig fornøyd så lenge jeg har rent vann, barberhøvler og mat. Det viktigste er hvordan man har det på innsiden, ikke hvor hen i verden man er.

    45. For lange Og liiiiitt kjedelig at P alltid er med. Bedre med kortere bella vlogg❤️ Kjolen uten belte er myyye finere. Det må iallefall sitte rett på kjolen om det må på🙈

    46. Pleier spole vloggene, spesielt når Pierre snakker, da han snakker så eeeeeekstremt sakte og skjønner nesten ikke hva han sier. Hadde vært spennende med vlog om dere faktisk GJORDE noe spesielt, ikke der dere sitter hjemme og prater hull i hodet på hverandre osv. Fort kjedelig. Lange er de også

    47. Mer “realityserie” i videobloggene dine, og mindre “intervju”. Å sitte å svare på spm kan du ta 1 gang i mnd heller.

    48. Alt for lange videoer som mange nevner. Mye snakking, tull og fjas. Skulle ønske de var mer rettet et spesielt tema og korte, feks nå når du skal ta tattoo. Kort snakkis om hva du føler før, så filming underveis og så litt snakk om du ble fornøyd etterpå, maks 5 min.

    49. Hei! Bare lurte på om du har tenkt litt på det at det dårlige været i Marbella i framtiden vil dukke opp oftere, på grunn av global oppvarming? Reising og klesinnkjøp er vel og bra det, men ikke for miljøet, så man må nesten velge mellom to goder. Prøver ikke å kritisere, men kan være lurt å ha i bakhodet at handlinger får konsekvenser! 🙂

    50. Pga global warming blir det jo motsatt!! Marbella vil ikke få dårlig vêr i det hele tatt, men det vil slutte helt å regne og bli tørke og sykt varmt!!! Det skal jeg si at ikke kommer til å bli festlig! Da kommer man ikke til å kunne bruke vann som man vil, bare til det høyst nødvendige! Tilslutt kommer alle spanjolene til og måtte flytte nordover i Europa pga mangel på vann!! Håper dette blir etter jeg er død hvertfall! Så vi trenger regn selv i Marbella!

    51. Langdistansefly er verre da utslippene skjer i stor høyde, men all flytrafikk er skadelig. Vi må alle gjøre grep for å redde klimaet vårt, og derfor syns jeg det er skummelt at bloggere ikke er bevisste hvor lite miljøvennlig deres levemåte er og “normaliserer” slik hyppig reising. Dette handler om påvirkning hos leserne.
      Hilsen anonym ang flyturer og miljø

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg