ANGÅENDE MYSTORYEN MIN

 Processed with VSCO with av8 preset

Okei, vi må prate. I går postet jeg en snap der jeg filmet en t-skjorte med Madonna på, som jeg fortalte at Pierre ville gå med. Jeg fortalte også at det var noe han ikke fikk lov til, da jeg syntes at det var utroskap. Mange av dere reagerte veldig sterkt på det, og nærmest kjeftet på meg fordi at dere syntes at jeg var for psycho. OK, here it goes! Jeg trodde ikke at det skulle bli tatt på alvor. Jeg tullet SÅ KLART! Jeg mener, det er Madonna for guds skyld. Hadde han villet gå med en “vanlig” jente som ikke er kjent eller whatever på t-skjorten sin, hadde jeg garantert reagert, men det er jo en helt annen sak. Jeg må si at jeg ble overrasket over at det ble tatt seriøst. Så gal tror dere vel ikke at jeg er? Eller? Haha! Mange av dere trodde jo åpenbart det. Jeg tullet bare. ❥ Så klart hadde P fått gå med Madonna (eller Kim K, eller meg. Helst meg) på t-skjorten sin. Psycho kjæreste KAN jeg være en gang i blant (ok, kanskje litt oftere enn det), men jeg godtar altså Madonna 🙂 🙂

 Processed with VSCO with av8 preset

Dere kan fortsatt se snappen på mystoryen min. IsabelSraad heter jeg på Snapchat!

38 kommentarer
    1. Hadde du ikke noe annet og blogge om, så du måtte fake litt drama i går? haha.. blir du btw ikke flau over å vise den forferdelige rompa di på tv? Det er flaut å se. HVEM betaler for sånt ?? Ingen sier noenting om at du er pen, nevner bare alle de andre jentene, burde kanskje ta et hint 🙂

    2. Hei!
      Jeg lurer på hva du tenker om at gutter gjentatte ganger uttaler at de aldri kunne gjort noe med deg eller at de ikke finner deg tiltrekkende fordi “du er for mye plastikk”? Tror du operasjonene har ødelagt fremtiden din mtp å finne en livsledsager dersom det blir slutt mellom Pierre og deg?
      Jeg hadde følt meg ekstremt ukomfortabel med hvis jeg hadde fått sånne type kommentarer, både av gutter og jenter. Lar du det gå inn på deg, og angrer du på noen av operasjonene dine?
      Jeg lurer også på hvordan du har tenkt til å forholde deg til dine fremtidige barn. Hva om du får en datter som har arvet nesen din, puppene dine og rumpa di som du selv har vært så misfornøyd med at du har operert alt annerledes?

    3. Kanskje du må vise åssen du tuller med ting ,siden alt du sier og gjøre tolke folk som psyko oppførsel

    4. Har du fått med deg at det er rabies epidemi i Thailand for øyeblikket ? Og at Bangkok er markert som rød sone? Ikke kos med noen dyr :S kos dere videre, håper ikke phuket og blir utsatt <3

    5. Har du noengang blitt stoppa av noen som har trodd du var Kim K? Slo meg akkurat at du ligner veldig på ho! Spesielt på håret og når du har solbriller på!

    6. Du e så sykt pen! Lika også klesstilen din veldig godt, forutenom det jævla beltet som e så sykt oppbrukt 🙈 det e absolutt kult, men passa ikke til alt, hver eneste dag

    7. Hadde du hatt ironisk stemme så hadde folk skjønt det 🙂 men din var helt normal, så ikke rart folk trodde det var seriøst. Du har jo vist at du er en del sjalu/pshyco før med bitchslap osv😅 haha men bra det bare var tull!

    8. Bare så du vet det, så støtter jeg deg hver gang noen sier noe stygt om de. Ikke alt, men MYE av det er mobbing. Å det står jeg imot, uansett hvem som blir utsatt.

    9. Herregud eg blir heilt målløs av å lese ka som blir skrevet i kommentarfeltet på denne bloggen, eksempelvis kommentaren over her. Forstår ikkje koss folk har det i seg rett og slett.
      Syns du e flott eg, Isabell☺️

    10. Såg gårsdagens episode. Må si jeg er sjokka over hvordan puppene og rumpa ser ut egentlig.. når man så den i alle vinkler og i bevegelse. Det er SÅ KLART fint at du er fornøyd, men tror du er blitt litt blind..

    11. Syns det er veldig vittig at du lager en så stor sak ut av en t skjorte med Madonna på. Tydeligvis mente du jo noe av det, hvis ikke hadde det jo ikke kommet opp i hodet ditt. Hvor mange t skjorter fins det ikke med bilde av en jente på som ikke er kjent. Skal ikke P få lov til å gå med den for den jenta ikke er kjent? Hva med deg da som er med på PH som viser puppene dine forraen andre gutter og dusjer naken forran gutter og ikke minst kamera. Jeg vill heller si det er mer utroskap enn å ha bilde av ei jente på en t skjorte.

    12. Herregud folkens, det e forskjell på å «faka drama» og dra en spøk.
      Du e flink då for eg trodde faktisk på det *flaut* 😂 Du vett koss du ska få folk til å snakka hvertfall! Kjekt å se deg tilbake på skjermen, kos dokke masse på ferie 🌞🌴

    13. Hvordan kan du kalle det reaksjonsvideo, når du helt tudelig har sett episoden før? Da er det jo ikke reaksjoner, bare kommentarer..
      Når du først skal kopiere en oppbrukt ide, så kan du jo gjøre den skikkelig?

    14. Hørtes ikke ut som at du tulla. Men det er lov å tenke seg om og gå tilbake på det man sa. Det er bra:-)

    15. Isabel, kan du lage et innlegg hvor du svarer på dette? Er veldig nysgjerrig.
      Hva skjer med en deltaker hvis h*n spoiler hva som skjer videre i sesongen, spoiler hvem som sjekker inn og sier hvem vinnerne er? Blir det bot. Isåfall, hva om deltakeren ikke har penger til å betale boten?

    16. Herregud er da masse tees og hoodies med bilder av jenter som ikke er kjente. Får han ikke gå med de han da? Stakkars gutt

    17. Tidenes mest oppbrukte kommentar på denne bloggen “tenk på dine fremtidige barn, hva vis datteren din arver nesen din?” …. Hver gang jeg ser det spørsmålet her, så spyr jeg litt i munnen min….
      Så leeeeii…..
      Og Isabel, kan du ikke bare svare på de forbanna kommenarene om “det er ikke reaksjons video vis dere har sett episoden før”…. det har blitt sagt minst 50 ganger nå…
      UGH folkens….dere maser så mye om det samma gnålet hele tiden. *Leave Britney alone.*
      ANYWAYS, kommentar til deg Isabel; elsker å se deg på Paradise igjen <3 My favorite girl!

    18. Hei søte! Du har så utrolig fine bryn! 🙂 hvor går du får de flotte brynene dine? 🙂 pls svar!
      Klem

    19. Finnes jo tskjorter til gutter med nakne/påkledde jenter på? Helt vanlige jenter (modeller) som ikke er kjent eller noe? Hadde du ikke latt pierre kjøpe seg en sånn om han hadde hatt lyst på?

    20. Derr har jo vært i thailand før, hvorfor ikke reise til maldivene som du har alltid snakket om?☀️

    21. Nei synes absolutt ikke det med tskjorten hadde vært spesielt, kjenner mange gutter som har slike tskjorter.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg